Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - lord cebuli

Strony: [1]
1
Witam
Zdekompilowałem Rebalance'a 2.1 ze spolszczeniem i patchem (to samo czym jest G2MDK). Jeśli ktoś chce coś poprawić w modzie lub na jego podstawie zrobić nowego moda, to można sobie korzystać. W celu "instalacji", podmieniamy folder "Data" w plikach gry z tym, który wysyłam, a by stworzyć własnego moda na tej podstawie, to dodajemy własne dialogi, NPC-ów i inne rzeczy i kompilujemy w Spacerze. (jest trochę inny rozkład niektórych rzeczy jak plik z tematami dziennika, ale kto chce ten ogarnie).
W razie pytań i wątpliwości piszcie komentarze.
plik:https://drive.google.com/file/d/1ARDuaI-kXJ5mA8UyL_fMI71vGCChgPfy/view?usp=sharing

2
Jeśli posiadasz zainstalowaną Twierdzę ze Steama - to jak najbardziej. Można modować każdą wersję, niezależnie od pochodzenia.

3
Odpowiadając na pytanie - Twierdza Krzyżowiec HD od zwykłego Krzyżowca różni się poprawionym silnikiem, większym limitem jednostek, lepszą grafiką, nowym szlakiem i nowymi postaciami (w tym Długołęką). Rozgrywka wersji HD jest niemalże taka sama jak zwykłego krzyżowca, nie ma tam dziwnych umiejętności i posterunków jednostek jakie są w Krzyżowcu Extreme.

Post połączony: 2020-08-31, 08:43
Przy okazji - mógłbyś napisać gdzie zdobyłeś narzędzia moderskie (też chciałbym trochę rzeczy pozmieniać) ? Z góry dzięki

4
Witam
Otóż po dekompilacji, modyfikacji i kompilacji starego Returninga (+ patch i spolszczenie), w menu głównym, oknie statystyk i dzienniku litery zmieniły się w dziwne symbole (możecie mi napisać jak umieszczać obrazy)
Czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć dlaczego tak jest i jak można to naprawić?

5
Witam
Mam pewien problem - mianowicie po rozłożeniu na elementy pierwszego Returninga, dodaniu NPC-ów i ponownego złożenia, moje postacie nie są w grze. Nie da się ich zinsertować, ale inne zmiany (jak inne nazwy starych NPC-ów i nowe bronie) są w nowym modzie. Może mi ktoś powiedzieć jak to naprawić?
Z góry dziękuję za odpowiedź
Edit: Już nieważne, trzeba było ich dodać do NPC_Globals
Można już usunąć post

6
Pytania i problemy / Podstawowe pytania i problemy
« dnia: 2020-06-05, 19:17 »
Witam
Mam pewien problem - mianowicie w Gothicu 2 NK mój NPC nie chce zmienić rutyny po dialogu (fragment dialogu) AI_Output(self,other,"DIA_pal_12000_kwiecien_wylew_01_10"); //Świetny pomysł, podążaj za mna
AI_StopProcessInfos (self);
Npc_ExchangeRoutine (self,"Mapla");
(fragment plików postaci) FUNC VOID Rtn_Malpa_12000 ()
{
TA_RunToWP  (05,00,20,00,"NW_XARDAS_TOWER_SECRET_CAVE_04");
TA_RunToWP (20,00,05,00,"NW_XARDAS_TOWER_SECRET_CAVE_04");
};
Mógły ktoś wytłumaczyć, jak to zrobić? (w pytaniach na początu jest wyjaśnione dla G1, w G2 nie ma nawet takich plików)
Edit: już rozwiązane, proszę administrację o usunięcie posta

7
Pytania i problemy / poprawa AI w G2NK
« dnia: 2020-03-15, 13:44 »
Witam
Czy ktoś z Was  zna jakiegoś moda do g2 poprawiającego AI (szczególnie wyszukiwanie ścieżek w walce) lub jest w stanie takiego moda stworzyć?

8
Pytania i problemy / Crashe GothicSourcera
« dnia: 2020-03-14, 20:23 »
Witam,
       Mój problem polega na tym, że kiedy dekompiluję plik gothic.dat ze skryptów returninga 2.0 ABw GothicSourcerze to mi crashuje Sourcera v14 jak i v15. Wie ktoś dlaczego tak jest?

Strony: [1]
Do góry