7
« dnia: 2008-03-03, 21:13 »
a modele z asc musza byc potem kompresowane do .MDM? jesli tak to jakis konwerter jesli moglbym prosic ... ( ; bo tez sie w to bawie i ten sam klopot co kolega mam
///=== edit
Wiec moze opisze moj problem dokladniej:
uzywam: 3ds max 7, export packu podanego w linku powyzej, gothic 2 nk
aby tylko sprawdzic czy to bedzie dzialac zaimportowalem oryginalny model z gothica, przesunelem lekko jeden polygon, wyexportowalem jako mesth + bonse (zgodnie z helpem gdzie pisalo ze zbroje trzeba wlasnie tak exportowac) w pliku it_armors.d mam ladnie instancje mojej zbroji z visualem ustawionym zgodnie z nazwa mojego pliku .asd umieszczonego z reszta animacji zbroi, model 'lezacej' zbroi nie zmienilem bo chodzilo mi tylko o wyglad zeby testowac. Wszystko potem ladnie w vdfs ie zpaczkowalem z zaznaczonym reprasowaniem skryptow i niestety dalej przezroczysty armor ... dla upewnienia sie wzielem i nadpisalem jakis z oryginalnych armorow dodalem go w vdfsie do paczki, po wlaczeniu gry armor nie byl ani przezroczysty, ani zmieniony z pierwowzoru ;c wnioskuje wiec ze chyba trzeba je skompresowac jeszze do tego dziwnego rozszerzenia ...
i to by bylo na tyle tego problemu chyba, jesli ktos wie jak udzielic pomocy w tej kwestii to bardzo o to prosze
btw. gdzie sa meshe glow ?