Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Gertwick

Strony: [1]
2
Prace 2D / Gothicowo rysunkowe zabawy
« dnia: 2018-04-08, 17:25 »
Generał Lukkor wymiata! Propsuję :ok:

3
Archiwum / [G2NK] Klasztor
« dnia: 2018-03-08, 21:29 »
Mam pewne obawy jak Gother, tę wysepkę zdążyłem już poznać przechodząc "Wyspę Wygnania". Nie mam pojęcia jak zmieścicie 12-15h rozgrywkę na 3 niezbyt wielkich lokacjach (wyspa nie kest zbyt wielka, nie wiem nic o pozstałych ale wspomniałeś, że to jeszcze mniejsze obszary). Niemniej życzę zespołowi MIT powodzenia przy produkcji tego moda. Trzymam kciuki jak każdą dobrą polską produkcję.

4
Rekrutacja do Verve Bytes
Projekt non-profit
Silnik: RPG Maker XP
Przewidywana data premiery: 2018-2019r.
Typ gry: cRPG

Krótki opis:
Gra cRPG w klimatach Dark Fantasy, opowiadająca historię w świecie Athanory. Ivenhart – posłaniec z Północnego Archipelagu zostaje wysłany przez swojego władcę z misją sprowadzenia pomocy z Kontynentu. Jest to spowodowane atakiem armii nieumarłych pod wodzą grupy nekromantów, zwących się uczniami Ard'Shakra (pierwszego czarnoksiężnika). Bohater wyrusza na specjalnym okręcie do Królewskiego Portu, stolicy Cesarstwa Neviryjskiego - największego mocarstwa położonego w centralnej części Anathory. Jednak nie wszystko idzie zgodnie z planem, sztorm zatapia statek a goniec trafia daleko od celu swojej podróży. Musi za wszelką cenę się tam dostać, pytanie czy mu się to uda...

Spoiler


Gra The Sundered Eternity to debiutancki projekt młodego zespołu deweloperskiego jakim jest Verve Bytes. Planowaliśmy wydać naszą produkcję w 2017 roku lecz okazało się to niemożliwe. Dlatego przewidywaną datą premiery gry jest rok 2018-2019.
Nasza gra jest niekomercyjna, więc ludzie którzy pomagają nam przy produkcji robią to zupełnie non-profit. Nie posiadamy siedziby z powodu braku środków finansowych oraz czasu, który nam na to nie pozwala. Tworzymy więc ten projekt czysto hobbystycznie. Wielu z nas nadal się uczy i znajdując czas dokłada cegiełkę po cegiełce do gry. W naszym wypadku działamy pracując zdalnie. Kontaktujemy się za pomocą Discorda. Dbając o jak najlepszą jakość naszego produktu ciężko pracujemy ale to nie wystarcza. Potrzebujemy więcej ludzi, którzy zgodzą się nam pomóc z dobrego serca. Może naiwnie to brzmi ale w mojej (mówię o sobie) karierze w branży gier komputerowych poznałem wielu ludzi dobrej woli, którzy nie bacząc na profity zgodzili się wspomóc naszą sprawę. Są jeszcze tacy ludzie na świecie.

A teraz do sedna, poszukujemy ludzi do pomocy przy tym projekcie. Zapowiada się długa gra i jeszcze dużo pracy przed nami a my jesteśmy małą grupą. Dlatego też szukamy:
  • grafików 2D (koncept arystów)
    • rysowanie postaci, lokacji itp.
    • umiejętność tworzenia, np.: ikon, menu itd.
  • pixel arystów
    • umiejętność rysowania postaci, obiektów (assetów)
  • kompozytorów/dźwiękowców
    • tworzenie muzyki min. na „średnim poziomie”
    • posiadanie różnorodnych zasobów dźwiękowych

Chętnie przyjmiemy także kogoś kto chciałby jakoś inaczej pomóc przy projekcie, np. zostać Community Managerem.
O kontakt prosimy zgłaszać się na podany mail: vervebytes@gmail.com.

5
Pytania i problemy / Nieznana czcionka.
« dnia: 2018-02-18, 09:03 »
@KornikS Jaką nosi nazwę?

6
Kto jest autorem świata?

Zgredol.

7
A nie łatwiej jest po prostu sprawdzić?

Widać nie.

8
Materiały / Tekstury Grim'a
« dnia: 2017-09-11, 18:41 »
@GrimReaper Bardzo fajne tekturki, propsuję.

9
Archiwum / Gothic 2 Ucieczka
« dnia: 2017-09-04, 19:12 »
Czekam na tę modyfikację bo jestem bardzo ciekawy co z niej wyjdzie. Powodzenia w pracach ;)

10
Oferty pracy i pomocy / Rekrutacja do Anonymous Modders
« dnia: 2017-08-30, 21:30 »
No i spoko :) Ja życzę powodzenia w ukończeniu prac :P

Wielkie dzięki :) Nie ukrywam, że przydałby nam się na tym etapie prac grafik 2D i 3D. Mam bowiem parę pomysłów. Może ktoś się odezwie. Liczę na to.

Post połączony: 2017-08-30, 21:30

11
Oferty pracy i pomocy / Rekrutacja do Anonymous Modders
« dnia: 2017-08-30, 21:19 »
@Simen Już pozwoliłem sobie usunąć. Zaszczyciłeś nas swoją obecnością, cieszę się. Od posta Leiwarka zaczęła się tu całkiem miła dyskusja.

@Leiwark Daj spokój, chłopie :)

12
Oferty pracy i pomocy / Rekrutacja do Anonymous Modders
« dnia: 2017-08-30, 20:35 »
@Fabiosek Procenty zostały jeszcze z wersji Leiwarka za istnienia Itharu Team. Na tę chwilę mogę zdradzić, że mamy skończony prolog i we wrześniu będziemy kontynuować prace nad rozdziałem I.

13
Oferty pracy i pomocy / Rekrutacja do Anonymous Modders
« dnia: 2017-08-30, 20:21 »
@Siemekk Już poprawiłem. Zrobiłem to odruchowo po robiłem w międzyczasie podobny szablon do gry RPG na prawdziwym silniku. Dzięki jeszcze raz. Spoko z ciebie gość. Ruscy jednak czegoś cię nauczyli a ty przekazujesz tę wiedzę dalej :)

Post połączony: 2017-08-30, 20:33
Za jakiś czas pojawi się zapowiedź naszej modyfikacji Conversation with Sea. Od was zależy jak szybko pójdą nam prace nad modem.

14
Oferty pracy i pomocy / Rekrutacja do Anonymous Modders
« dnia: 2017-08-30, 20:13 »
Ale wiesz, że Gothic II Noc Kruka to nie jest silnik?

Skoro tak mówisz. Chciałem by wątek prezentował się estetycznie @Siemekk ;) Poprawię.

Szacun za referencje do Foresta Gumpa :lol2:

@Wowoz ? Nie do końca rozumiem o co ci chodzi ale dzięki ;)

A oferta pracy jaka by ona nie była i tak nie skusi nikogo i prędzej dożyję osiemdziesiątki nim ktoś się do nas odezwę.

15
Dyskusje i problemy / RPG Maker VX Ace - NPC "on-demand"
« dnia: 2017-07-13, 08:10 »
@Caesum Da się zrobić menu a także spokojnie system walki - mogę ci podesłać link do gry o której wcześniej wspomniałem a która wykorzystuje te rzeczy na zdarzeniach. Zdarza się jednak, że bez skryptów się nie obejdzie.
Wydaje mi się, że wyczerpałeś temat co do dialogów w RM Ace ;)

16
Dyskusje i problemy / RPG Maker VX Ace - NPC "on-demand"
« dnia: 2017-07-09, 19:56 »
@Atlantis Niektóre z tych wydarzeń musiałbyś oprzeć na zmiennych bądź po prostu przełącznikach. Chociaż moim zdaniem, trochę niechlujnie to wszystko rozpisałeś. Napisz to jeszcze raz a porządnie a postaram się ci pomóc. Ace'a nie mam, pracuję w XP ale myślę, że będę w stanie udzielić ci pomocy.

@Kelten Nie zgodzę się z tobą w sprawie obeznania się z Ruby. Wraz z polskim developerem gier Indie - Dawidem "Haxo" Tomaszewskim (twórca Pogromcy Pustki i jej bezpośredniej kontynuacji) zaimplementowaliśmy jego autorskie systemy oparte na zdarzeniach. Jest to wiele sprawniejsze od skryptów, trudniej jest już z ich "ogarnięciem" a samo dodanie ich do gry zajmuje trochę czasu ale efekt końcowy jest tego wart.

17
Conversation with Sea
Itharu Team

Gra: Gothic II: Noc Kruka
Typ: Totalna konwersja
Przewidywana data premiery pełnej wersji: 2018r.

Wstęp do fabuły:
Bezimienny stracił Esmeraldę przy brzegach Jarkendaru. Na szczęście zdołał przekonać piratów by pomogli mu dopłynąć do Myrtany. Budowali okręt, pracując nad nim niemal rok. Gdy prace nad jego budową dobiegły końca, wypłynęli na otwarte morze. Podczas żeglugi zerwał się silny wiatr, fale urosły a wkrótce rozpoczął się silny sztorm! Piracki statek cudem zaczął zbliżać się do niewielkiej wysepki, na której stała latarnia morska... Niestety, niezapalona.

Tak oto mniej więcej przedstawia się zarys fabularny naszej modyfikacji.

Większa część wydarzeń w modyfikacji będzie rozgrywać się na wyspie Veoria oddalonej nieco od Myrtany. Nowa lokacja, więc i nowa historia. Nie mogę jednak za wiele zdradzić ale pisząć jej historię uwzględniłem wszystkie aspekty z pierwszej i drugiej części Gothica odrzucając te z Gothic 3. Początki istnienia cywilizacji na Veorii będą sięgać pierwszej wojny z orkami. Więcej informacji o wyspie dowiecie się od jej mieszkańców. Zapowiada się całkowicie nowa historia w uniwersum Gothica.

Screeny:
Spoiler
Screeny pochodzą z wczesnej wersji gry i nie prezentują finalnej rozgrywki.






Rekrutacja:
Witam!
Poszukujemy ludzi do pomocy przy tym projekcie. Zapowiada się długi mod i dużo pracy a my jesteśmy małą grupą. Dlatego też szukamy:
  • skrypterów
    • wystarczą podstawy, czyli: tworzenie dialogów, NPC
  • scenarzystów (od 1 do 2)
    • umiejętność biegłego posługiwania się językiem polskim
    • kreatywność i wyobraźnia
    • umiejętność wczucia się w charakter postaci
  • grafików 3D
    • dobra znajomość programu do grafiki 3D
    • umiejętność teksturowania
  • grafików 2D
    • umiejętność tworzenia tekstur
    • umiejętność tworzenia, np.: ikon, menu itd.
  • animatorów
    • umiejętność stworzenia animacji
  • aktorów głosowych (dubbingerów)
    • dobra jakość sprzętu do nagrywania
    • odpowiednie doświadczenie w tej branży
Można się z nami skontakować przez:
  • mail: anonymousmoddersbox@gmail.com
  • nasze forum (klik!)
  • Discorda (klik!)

Strony: [1]
Do góry