Polecam. Bardzo przyjemna modyfikacja. Dubbing bardzo zwiększa doświadczenie z nią.
Ogólnie, 2.0 bardziej skupia się na poprawieniu tego, co w pierwotnej wersji nie wyszło dobrze, lub zwyczajnie można było poprawić. Nie pamiętam już szczegółów z 1 wersji, ale wydaje mi się, że niewiele zmieniło się pod kątem fabuły. Może motywacje pojedynczych postaci, czego i tak nie jestem pewny, ale w gruncie rzeczy jest to po prostu ulepszenie tego, co mieliśmy wcześniej.
Spoiler
Otrzymaliśmy dodatkowo typowy gothicowy endgame dunegon, czego osobiście nie jestem jakimś wielkim fanem, biorąc pod uwagę, że trafiamy tam chwilę po przejściu poprzedniego. Mimo to nawet się to klei fabularnie i dostajemy wyzwanie w postaci szeregu minibossów, po drodze do głównego złoczyńcy, więc jest to wystarczająco rekompensata.
Walki z przeciwnikami zawsze były dobrą stroną tego moda. Niektóre zostały jeszcze poprawione, inne zaś, w gruncie rzeczy, pozostały praktycznie takie same.
Początek modyfikacji dawał mi odczucie dziwności, jeśli można to tak nazwać. Niby wszystko grało, trafiamy sobie do obozu, dostajemy questy, ale jakoś nietypowo rozwijała się fabuła. W zasadzie dopiero po przyjęciu do obozu fabuła zaczyna mi "leżeć".
Ja zagrałem magiem, na poziomie normalnym, i nie miałem żadnych problemów na jakimkolwiek etapie gry. To dość dobry rezultat jak na oczekiwania wobec takiego poziomu i biorąc pod uwagę fakt, że rozwinięcie mojej postaci było dalekiej od poprawnej (skończyłem grę mając prawie 100 niewydanych punktów doświadczenia i nie wyuczając się mikstur permanentnych), nie wspominając o niemaksowaniu się. Zajęło mi to +/- 24h.
Spoiler
Odłamki lodu op xD