1
Mroczne Tajemnice / Dubbing
« dnia: 2008-11-06, 08:17 »
Nie wiemy w jakim stadium są dialogi i czy w ogóle robią ten dubbing.
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Poproś, że by dali ci dostęp do tajnego DM-testy.
Nie ktorzy z was są doinformowani o silnikach gier jak ja o cenach sprzedaży mandarynek w Nigerii za torebke... Oblivion robiony był na Silniku Unreal engine 3 a nie na Irlichcie...Ty nie jesteś lepszy. Oblivion jest na silniku GameBryo <_<
#include <iostream>
#include <string>
using namespace std;
int main()
{
int lol = 4;
if (!(lol = 5)) cout << "char isnt 5 but test is finished!";
return 0;
}
Testowałem sobie właśnie "!" i za nic nie mogę pojąć dlaczego tekst który mam w poleceniu cout nie wyświetla się. Bo jeżeli wpiszę: