Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - theLele

Strony: [1] 2 3
1
Spacer / Problem z zaznaczeniem łuku
« dnia: 2016-02-18, 16:32 »
@Gornos a jeśli chodzi o wstawienie nowo stworzonego przedmiotu np. paczki z bronią to wklejamy to do tego drzewka oCItem?

2
Spacer / Rozmrażanie wody
« dnia: 2015-12-11, 21:55 »
Witam. Jak w temacie. Było kilka poradników na forum, ale niestety zbytnio mi nie pomogły. Ma ktoś jakiś łatwy sposób jak odmrozić wodę?

3
Spacer / Teksturowanie świata GI teksturami z GII
« dnia: 2015-12-09, 12:29 »
Temat można już zamknąć bo robi się z tego tylko zbędna kłótnia. Ogarnąłem sobie Blendera więc teksturowanie w nim idzie nawet łatwo.
A Ty Kaco99 nie cwaniakuj :ayfkm:
Temat do zamknięcia. Dzięki wszystkim za pomoc (Nie licząc Kaco99 :trollface: )

4
Spacer / Teksturowanie świata GI teksturami z GII
« dnia: 2015-12-05, 22:34 »
Wyobraź sobie, że podmienianie tekstur Gomanem to kalectwo.
Dokładnie, ale Kaco99 wielki moder wie lepiej.  :trollface:

5
Spacer / Blender - Kerrax problem z zapisem.
« dnia: 2015-12-05, 19:27 »
Witam. Stworzyłem świat w Blenderze i chciałbym go kerraxem jako 3DS lecz niestety plik który chce wyeksportować nie zapisuje się. Exportuje go do mesha, ale się tam nie pojawia....

Post połączony: 2015-12-05, 20:57
Problem rozwiązany
Temat do zamknięcia :facepalm:

6
Spacer / Teksturowanie świata GI teksturami z GII
« dnia: 2015-12-05, 15:08 »
Dzięki toworish :) Ogarnę to sobie :)

7
Spacer / Teksturowanie świata GI teksturami z GII
« dnia: 2015-12-04, 17:41 »
Niema problemu, śmiało możesz teksturować, są na to lepsze sposoby,ale żeby ci nie mieszać, rób po swojemu.
A jakie to sposoby?

8
Spacer / Teksturowanie świata GI teksturami z GII
« dnia: 2015-12-04, 16:17 »
Ok, ale jeśli jednak chce to zrobić sam jest to jakiś problem?
A co do texturpaków np. jakie?

9
Spacer / Teksturowanie świata GI teksturami z GII
« dnia: 2015-12-04, 16:14 »
Witam. Zacząłem teksturować świat GI teksturami z drugiej część. Czy to dobry pomysł? Nie będzie żadnych problemów? Spacerem z GI otwieram mesh z GII ładuje teksturki i otwieram sobie świat z GI czy jest to dobry pomysł?

10
Spacer / Zmiana ZEN na 3ds
« dnia: 2015-11-29, 00:31 »
Czy opalasz spacer z twoimi skryptami ?
Nie, nie odpalam ze swoimi.

11
Spacer / Zmiana ZEN na 3ds
« dnia: 2015-11-28, 22:02 »
Witam. Czy jest możliwość zmiany ZEN'a na 3ds?
I czy jest jakiś inny sposób by dodać przedmiot do świata oprócz oCItem? Gdy wpisuje nazwę swojego przedmiotu który stworzyłem niestety ten nie pojawia się w świecie.

12
Skrypty / Dodawanie nowego przedmiotu w Spacerze
« dnia: 2015-11-24, 16:50 »
Edit: Jakiś inny sposób jest? No coś nie idzie.....


Post połączony: 2015-11-25, 16:05
:hmmm:

13
Skrypty / Dodawanie nowego przedmiotu w Spacerze
« dnia: 2015-11-24, 15:57 »
Po co chcesz skrypt skoro przedmiot po wpisaniu kodu w grze jest, ale nie mogę go dodać w spacerze

INSTANCE ItMi_Paczka (C_Item)
{
    name                 =    "Paczka z bronią";

    mainflag             =    ITEM_KAT_NONE;
    flags                 =    ITEM_MULTI;

    value                 =    0;

    visual                 =    "nw_city_weapon_bag_01.3DS";
    
    material             =    MAT_METAL;
    
    description            =     name;
    
    TEXT[2]                =  "Paczka z bronią";
    
    TEXT[5]                =     NAME_Value;    COUNT[5]    = value;
};

14
Skrypty / Dodawanie nowego przedmiotu w Spacerze
« dnia: 2015-11-23, 18:21 »
Coś nie idzie :P

15
Skrypty / Dodawanie nowego przedmiotu w Spacerze
« dnia: 2015-11-22, 20:57 »
Witam. Stworzyłem nowy przedmiot, ale nie mogę go dodać w spacerze. Wpisuje kod w okienku na dole (Otwieram oCItem) ale nic z tego. Coś robię źle?

16
Skrypty / Dodawanie nowego potwora do świata
« dnia: 2015-11-22, 17:05 »
Witam. Mam pytanie odnośnie dodawania potworów do świata. Czy potwory dodajemy w tym samym pliku co NPC? :hmmm:

17
Dziwnie :lol: Chodzi oto że oglądając poradniki na YouTube nagrywający mógł przybliżyć sobie maksymalnie świat, "płynnie" mu to chodziło :) U mnie jest inaczej, nie mogę przybliżyć do końca bym był jak najbliżej danego obiektu ;3

Plus takie małe pytanie jeszcze :P Chodzi o dzielenie świata :3 Jak przebiega ten proces?

18
Witam :)

Mam małe pytanie i liczę że na forum znajdę odpowiedź :)
Otóż gdy mam zamiar edytować świat z Gothica np. Górniczą Dolinę z pierwszej cześci w Blenderze :) Gdy otwieram świat i chciałbym już zacząć edytowanie jest problem z tym że nie mogę przybliżyć zbyt dokładnie kamery do świata by np. nanieść nową teksturę lub zrobić jakiś dół lub coś w ten deseń :) Kamera również zachowuje się dziwnie i ciężko jest zedytować świat :) Czy można to jakoś naprawić by kamera była bliżej a ta edycja była przyjemniejsza. Może nie tyle co naprawić, a zmienić coś w ustawieniach?

Pozdrawiam

19
Samouczki / Spis samouczków
« dnia: 2015-03-06, 19:20 »
@Sawik nie trzeci tylko drugi :P Mój błąd

20
Samouczki / Spis samouczków
« dnia: 2015-03-06, 15:30 »
@Sawik spójrz sobie na samej górze trzeci temat :) Wątek nie istnieje ;)

Strony: [1] 2 3
Do góry