Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Gwynbleidd

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
Ukończone modyfikacje / [G½] Carnage Graphic Patch
« dnia: 2016-03-24, 17:43 »
Screeny
Zostały wykonane przy użyciu Satti's Texturespack oraz innych modifikacji jak Content Mod, Edycja Rozszerzona i Mroczne Tajemnice.

2
Dark Saga PL / Problemy z zadaniami
« dnia: 2016-03-22, 16:07 »
Czy poza kłestem "Kowal w kopalni" też są inne zadania, gdzie trzeba robić w odpowiedniej kolejności, by się zadanie nie zbugowało, czy można grać spokojnie?

3
Mod jest mocno upośledzony w niektórych momentach. Nie podoba mi się koncept, że żeby skończyć dane zadanie, to trzeba specjalnie dla niego wydawać punkty nauki. Do tego nagroda jest śmieszna (kapliczka Innosa - srebro, choć to jest pod sam koniec, więc wolne PNy się znalazły; ukradziony przepis).

Rzeczy, które mi się nie podobały:
1. Panerz cieniostwora w II akcie ma tyle samo obrony na broń, co szata maga. Żadna nagroda.
2. Pancerz z Tygrysa drogi i beznadziejny (jakby to była jeden z pancerzy w zamian za złotą zbroję, to jakiś by ten pancerz sens miał, a tak, to żaden.
3. Nie ma żadnej zemsty, ani dialogu z Jackiem Aligatorem, któy to zamordował Julsa, a wina poszła na nas.
4. Za żałośnie łatwy kłest w III rozdziale ze skrzynią kupca dostajemy lepszy amulet, niż za wygraną na arenie z Gornem. Do tego ten amulet można spokojnie kupić u Hokara w 1. rozdziale.
5. Kompletna niemożliwość grania magiem na najwyższym poziomie trudności. Mój mag nauczył się tylko bryły lodu. Jedyny sensowny czar i jedyny, na który możemy sobie pozwolić. W modzie wyższy poziom nie jest możliwy, a cięcie w punktach nauki sprawia, że przez całą grę gramy po prostu słabszym wojownikiem.
6. Kamienni strażnicy to najtrudniejsi przeciwnicy w grze (atakują mimo otrzymywanych obrażeń, do tego cholernie silni i wytrzymali), a nowicjusz musi ich pokonać w 1. rozdziale podczas próby. Bez blokowania ich na jakiejś przeszkodzie jest to niewykonalne.
7. Faworyzowanie broni dwuręcznych. 1. i  jedyna książka o broni 1h jaką znalazłem, to ta w bibliotece w kanionie. Z kolei jedną książkę 2h miałem odkąd pamiętam, a potem doszła jeszcze jedna, czy dwie.
8. Upośledzony wątek "miłosny".
9. Corristo żyje - do przyzwania portalu brany jest Milten.
10. Imię Bezia.
11. Nie rozumiem, w jaki sposób Lee ma pełnomocnictwo króla, skoro ten sam osobiście go zesłał do Kolonii, a Lee chciał go zabić.
12. Miało być coś związanego z tymi kulami nad jeziorkiem obok magów wody, a ich wątek skończył się na nowicjacie.
13. Dubbing Xardasa.
14. Drugi i trzeci rozdział strasznie krótki.
15. Ancilla zabiera złoto i go nie oddaje. Poza tym, mamy w swoich rzeczach np. pancerz maga, a piraci zero reakcji.
16. Obóz magów bardzo ubogi w kłesty.
17. Jako mag nie zdajemy relacji Saturasowi, że rozprawiliśmy się z piratami. A taki był przecież cel, pomóc paladynom.
18. Rozwiązanie niektórych zadań bez poradnika jest bardzo trudne ze względu na nielogiczności.
19. Regeneracja many mogłaby być szybsza.
20. Niemalże zerowa rola Gorna, Lestera itd.
21. Umiejętności wydobywania surowców sprowadzają się do bycia zbędnym bajerem (co chcemy kupić, to sobie kupimy, pieniędzy jest dokładnie tyle, ile potrzeba na dobry miecz, czy amulet, wyjątek to wydobywanie srebra).
22. Aby wykonać niektóre zadania, to trzeba specjalnie dla niego wydawać punkty nauki. Do tego nagroda jest śmieszna (kapliczka Innosa - srebro (nie można ich nigdzie kupić, a za wykonane zadań można ich dostać maksymalnie 4, a potrzebujemy 5), choć to jest pod sam koniec, więc wolne PNy się znalazły; ukradziony przepis).

Bugi:
1. Borys, pytanie o orków. Borys mówi 2x (raz za wcześnie) "A teraz zejdź mi z oczu, bo zasłaniasz krajobraz. - tego rodzaju błąd zdarza się kilka razy.
2. Walka z Crispo, jak zapiszemy grę podczas walki i wczytamy, to Smash automatycznie zagaduje jak do niego się zbliżymy. Mówimy, jakbyśmy dostali wpierdol, a walka trwa.
3. Ciało Jullsa leży przy ognisku, jak 1. raz idziemy pogadać z Hanibalem (nie podjąłem się zlecenia morderstwa).
4. Van nie ma żądeł krwiopijców (wg poradnika ma). Dzięki temu straciłem cenny punkt nauki.
5. Walka z handlarzami (Karras i Van) zeruje im asortyment, bez względu na to, czy ich okradamy, czy nie. Dzięki temu nie udało mi się przygotować potrawki z nowicjatu dla siebie (zapewne daje jakieś stałe bonusy).
6. Corristo nie wspomina nam o tym, byśmy mu dali znać, jak spotkamy jakiegoś maga ognia (wcześniej już spotkaliśmy Miltena), a wg dziennika to zrobił. Potem również nie ma dialogów z Corristo do wykonania.
7. Pierwsze przełączniki w komnacie się bugują. Za 1. podejściem zginąłem przy ostatnim przełączniku - niebieskim. Ostatecznie całość przeszła po kombinacji czerwony czerwony żółty niebieski. Brak wskazówek odnośnie innych kombinacji, więc sprowadzają się one do zapisywania i wczytywania gry.

Przechodząc do pozytywów, to bardzo mi się podobały niektóre zadania. Powrót do Górniczej Doliny jest moim ulubionym. Nie wiem tylko, czy umyślnie pozostawialiście tam masę lootu. Chyba najlepsza kusza w grze tam leży. Dubbing bardzo dobry, fabuła ogólnie ciekawa, ale naiwność Hanibala kłuje w oczy. Do tego liczyłem na większą rolę Neorasa, a tak naprawdę jest tylko na samym początku moda, długo długo nic, a potem znika. Obóz paladynów jest świetny. Masa zadań, sporo ludzi. Obóz orków również bardzo dobry z ciekawymi zadaniami.
Do tego łatwo można zbugować grę, że mając np. 25% wyszkolenia danego oręża, to i tak mamy animacje jak przy 30% (założenie i ściągnięcie (+ jakieś kombinacje z pancerzem/pierścieniami jak nie chce zaskoczyć) broni dodającej tutaj 5% zdolności).

Mod jest dobry, ale niestety miejscami sprawia wrażenie niezwykle okrojonego. Szkoda, bo ogólnie trzyma poziom i chciałoby się więcej.

Teraz idę ogarnąć dział o kontynuacji.

4
Ukończone modyfikacje / [G½] Gothic DirectX 11 #2
« dnia: 2016-02-19, 00:18 »
Jeden rabin powie nie, a inny powie nie.
Chyba, że wszystko dasz na najniższe, a rysowanie świata wykastrujesz, ale wówczas lepiej grać na zwykłym Gothicu.

Twoja karta, to nawet nie jest Kepler, tylko Fermi. Zapomnij o tym modzie. Oszczędzisz sobie cierpienia.

5
Ukończone modyfikacje / [G½] Gothic DirectX 11 #2
« dnia: 2016-02-07, 12:53 »
zTexCacheOutTimeMSec=18240000
zTexCacheSizeMaxBytes=1824000000
Jest to 2x tyle, co podawał Vurt.
Wklej to do ini. Aktualnie bawię się z Złote Wrota i dopiero taki konfig jest na razie uodporniony na czarny ekran za n-tym wczytywaniem obszaru.

Możesz jeszcze dać muzykę, ale to raczej nie stanowi problemu.
zSndCacheOutTimeMSec=10000
zSndCacheSizeMaxBytes=20000000

6
Ukończone modyfikacje / [G½] Gothic DirectX 11 #2
« dnia: 2016-01-26, 00:22 »
860M to 750ti, czyli 1. Maxwell, czyli wsparcie DX ma takie jak Kepler, czyli sprzętowo DX11, a DX12 jedynie programowo.
Pokazuje tobie DX12, bo masz zainstalowanego W10, a NVidie od serii 400 wspierają programowo DX12.

Co do błędu, to ja go miałem na różnych wersjach moda. Spróbuj zainstalować starszą wersję. Na ten błąd innej recepty chyba nie ma.

To raczej nie pomoże, ale co szkodzi. Odinstaluj sterowniki do karty, następnie odpal w trybie awaryjnym to, dzięki czemu wyczyścisz sterowniki do zera, a następnie wgraj najnowsze.

7
Ukończone modyfikacje / [G½] Gothic DirectX 11 #2
« dnia: 2016-01-18, 00:29 »
Rozumiem, ze teraz trolujesz, tak? Bo nie mozesz mowic serio, porownując Cr1 z 2007 roku wydanego przez grupe doswiadczonych w grafice i renderach ludzi (...)
Zeby uzyskac lepszy wyglad (...)

Optymalizacja jest dobra wtedy, kiedy jest dobra, a nie wtedy, kiedy dany projekt jest modyfikacją do gry.
Ja nie mówiłem o uzyskaniu lepszego, bądź porównywalnego wyglądu, a o optymalizacji.

Mody na grafike w każdej grze mają ogromne wymagania .Popatrzcie sobie na wiedźmina 3 gdzie mody na trochę lepszą grafikę biorą 20 klatek(...)

ENB z dodatkowym post procesem i SMAA zżera na moim GPU (wysoki 1. kepler) koło 5-7FPS. Zwiększyłem w configu zasięg najdokładniejszych cieni prawie 4x, większy limit cieni i dalsze usprawnienia w nich. Strata FPS? 1-3. Zwiększenie teselacji wody dwukrotnie (większy factor redukuje efekt) i nic.
Wiedźmin 3 (jak i 2) siedzi (na maksymalnych ustawieniach) na 800MB. Można nieziemsko poprawić tekstury bez straty wydajności (tak długo, jak się mieścimy w pamięci). Przykład: http://www.nexusmods.com/witcher3/mods/1021/?

dx10 do Two Worlds 2 wiele wymagań nie podnosi, chociaż gra podobna. Gra na full detalach chodzi, a z gothiciem i dx11 mam problem niewielki.

Akurat tam DX10 zarzynał wydajność, ponieważ znosił on wszechobecny blur na wszystkim, co nas otacza, niczym w Heavy Rain. Na DX9 gra chodziła płynniutko GPCMR na full detalach 1080p bez ani jednego chrupnięcia na 8800gt. W DX10 wydajność idzie się kochać.

No właśnie w takim wiedźminie 3 zmiany są mało widoczne w przeciętnym graniu
W Wiedźminie 3 możesz poprawić grafikę nieziemsko bez większej straty wydajności, albo zwiększyć zasięg trawy i ujebać FPSy do zera.  :lol2:

a dx 11 do gothica jest bardzo widoczny, więc nie rozumiem o co chodzi z tym narzekaniem na optymalizacje

Poprawa jakości grafiki nie świadczy w żaden sposób o optymalizacji.

I zgadza się są mody do wiedżmina 3 które zmieniają kolor oświetlenia , tyle że czy wtedy gra wygląda lepiej . Chyba nie ?

Podoba ci się te przesycone, typowo konsolowe barwy, które mamy domyślnie? o_0 o_0 o_0
E3 2013, E3 2014, VGFX, ale nie to. Poza tym, są modyfikacje, które ingeruję w sam system oświetlenia. Np. podczas rozgrywki masz oświetlenie jak z cutscenek/rozmów, albo kompletnie podrasowane oświetlenie, od którego tylko ślinka cieknie. Ale to drugie już zżera trochę więcej wydajności, ale i tak mniej, niż trawa.  :D

widze tam jakas petycje o liberacje kodu zenengina

Prawa do Gothica wróciły do Piranhi, więc nie jest to takie głupie i byłoby miodnie. Ale biorąc pod uwagę to, że wówczas G2NK wyglądałby lepiej, niż ELEX, to wątpię, że się zgodzą.  :F

8
Ukończone modyfikacje / [G½] Gothic DirectX 11 #2
« dnia: 2016-01-16, 15:23 »
Który wygląda pierdyliard razy gorzej od Crysisa 1, który był w pełni napisany pod DX9 (poza DOFem i motion blurem, który się bugował w DX9).
Od kiedy użyte biblioteki świadczą o jakości oprawy graficznej?  :hmmm:

9
Ukończone modyfikacje / [G½] Gothic DirectX 11 #2
« dnia: 2016-01-15, 18:12 »
Optymalizacja, to stosunek jakości grafiki do wymagań.
Na swoim GPU na wymaksowanym Crysisie 3 z SMAA miałem ponad 40FPS. W tym modzie przeważnie miałem 60-80 (możliwe, że do 100 dochodziło) (suwaki rysowania na full). No sorka, ale nie, nie i nie. Optymalizacja leży i kwiczy.

Cieszę się, że Degenerated postanowił pisać od nowa, a nie naprawiać to, co ma obecnie.

10
Ukończone modyfikacje / [G½] Gothic DirectX 11 #2
« dnia: 2016-01-02, 20:09 »
Skoro GPU jest maxwellem (co prawda pierwszej generacji, ale jednak), to ten intel jest zapewne przynajmniej szajsłelem, więc nie jest taki słaby. To taki desktopowy niski i3, więc ludzie się ogarnijcie. Wbrew pozorom i3 od ajwi brydżów to nie są słabe procesory, można na tym spokojnie grać na wysokich ustawieniach w konsolowym 30FPS. Na pewno biją jakieś gówniane 8350 @5GHz.  :lol2:
Wąskim gardłem nie będzie jak już wspomniałem wcale nie taki słaby procesor, a gówniane GPU. Ale wyłączysz AO (HBAO), ew. obniżysz rozdzielczość cieni i powinno być git. Dynamicznych cieni bym nie wyłączał, bo dopiero one robią robotę. Jak teselację można obniżyć
To taka dygresja odnośnie sprzętu, a przechodząc do meritum, to chciałem was opieprzyć, że opis instalacji jest jak byk napisany łopatologicznie dla ćwierćinteligenta w 1. poście... ale tam go nie ma.  :F Jest co prawda link do poradnika, ale po co, skoro można to wypunktować.

Najpierw robisz tak, jak napisał twórca SystemPacka tutaj. Ale żeby było wszystko w jednym miejscu porządnie, to:
Dla G2NK:
1. Instalujesz Gothic 2 NK.
2. Instalujesz wersję raportową (Gothic2_fix-2.6.0.0-rev2.exe)
3. Instalujesz playerkita (Gothic2_PlayerKit-2.6f.exe)
4. (opcjonalnie) Instalujesz Returninga (temat), albo Odyseję (temat) - jak na razie brakuje do tego SystemPacka, więc masz pecha.
5. Instalujesz SystemPacka do czystej Nocy Kruka, Returninga, bądź Odysei (linku brak). //linki do wersji 1.1 (build: 0117, rev: 0). Dla pewności, zawsze sprawdzaj w temacie z SystemPackiem.
6. Instaluesz elchajwera (wersja 0.91 PL, najnowsza wersja - temat) albo wórta (brak linku bezpośredniego, bo nie działa) (temat), albo płaczesz nad swoim losem, że masz za słabe GPU.
7. Pobierasz instalator DX11 (a nie wersję zip, aby nam oszczędzić pytań, gdzie to wypakować, mimo, że i tak jest to napisane na WoGu - link do najnowszego tematu w 1. poście) (normal mapy są sprawdzane automatycznie i ew. pobierane przy odpalaniu modyfikacji, więc się nimi nie przejmujesz).
8. Czytasz wyskakujące komunikaty.
9. Jak nie działa, to masz pecha. Czasami po prostu nie działa, dopiero apdejt do nowej wersji moda DX11 pomaga (np. ja tak miałem).

Możliwe, że najpierw SystemPack, a potem Returning/Odyseja. Obeznani niech ewentualnie poprawią.

Ja bym to wkleił do 1. postu, bo skoro ludzie uciekają do jakichś poradników jutubowyh, to widocznie jest na to zapotrzebowanie.

11
Ukończone modyfikacje / [G½] Gothic DirectX 11 #2
« dnia: 2015-12-01, 00:35 »
Widocznie karta nie przechodzi w tryb 3D, coś zepsułeś, albo:
nie wiem co to znaczy "tylko DX11", ale jest wyraźnie napisane na stronie na WoGu, że trzeba zainstalować fixa do Gothica.

12
Ukończone modyfikacje / [G½] Gothic DirectX 11 #2
« dnia: 2015-11-30, 18:55 »
Wywal vurta. Możliwe, że L'hiver również to powoduje, ale ja się zawsze ograniczałem do Vurta i to on to powoduje (choć u mnie to zależy od tego, jak długo Gothic jest odpalony) i albo gra zaczyna ścinać, aby w ciągu kilku sekund złapać out of memory i leci crash, albo właśnie access vilation przy wczytaniu gry.

13
Ukończone modyfikacje / [G½] Gothic DirectX 11 #2
« dnia: 2015-11-21, 10:36 »
Eeeee, ale od kiedy grafika ma jakikolwiek wpływ na klimat ? Przecież klimat to głównie fabuła i świat a te są niezmienione przecież......

Wiedźmin 3 miał śliczne barwy na E3 2013 i VGX 2013. Nawet na E3 2014 były bardzo fajne. Na końcu dostaliśmy jakąś przesyconą papkę, gdzie biały wygląda jak szary. Nijak to się ma do fabuły gry.
Nie rozumiem, jak się komuś od tego nie zepsuł wzrok i grał na PC bez Resheda itp.

@Werewolf
Wyguglaj sobie, co to znaczy "barwy pastelowe".

14
Ukończone modyfikacje / [G½] Gothic DirectX 11 #2
« dnia: 2015-11-19, 20:18 »
Leczcie się na nogi, bo na głowę za późno.

Opinia ma to do siebie, ze jest publiczna. To, że dla (zapewne) większości jest ona absurdalna nie znaczy (w tym wypadku), że możecie jemu zabronić się wypowiadać.

15
Dziedzictwo / Dziedzictwo - Dyskusja ogólna
« dnia: 2015-11-19, 14:58 »
Pierwsze wrażenie było takie, że mag ognia lewituje.
Fajnie przeniesiona zbroja. Mój mag będzie śliczny. :ok:

16
Ukończone modyfikacje / [G½] Gothic DirectX 11 #2
« dnia: 2015-11-19, 14:05 »
Przyczyną tego błędu jest albo L'Hiver (spróbuj bez), albo sam DX11. Sam miałem ten problem bardzo dawno temu. Trzeba było czekań na nowszą wersję, rób cofnąć się o kilka ładnych wersji.

17
Ukończone modyfikacje / [G½] Carnage Graphic Patch
« dnia: 2015-11-14, 21:07 »
Ambient Occlusion na drzewach w Gothic 1. :lol2:

Wyłączyłeś tesselację, że te krzaki takie kanciaste, czy tak to po prostu działa w pierwszym Gothicu?

18
Ukończone modyfikacje / [G½] SystemPack
« dnia: 2015-11-08, 21:42 »
Zamiast system packa ogarnij FPS patcha.

19
Dziedzictwo / Dziedzictwo - Dyskusja ogólna
« dnia: 2015-11-07, 21:20 »
Skoro jest końcówka 2015 roku i chce im się dalej pierdolić z Gothiciem, to czemu nie? :F

@edit
Skoro już jest system, który w momencie ciosu zabiera wytrzymałość, to teraz "wystarczy" wprowadzić dwie zmienne, które będą zapamiętywały zegar systemowy, a z ich różnicy będzie liczona wartość jakiejś funkcji.
Ja bym powiedział, że najtrudniejsze już za nimi, a takie bajery to kwestia kilku minut. Przynajmniej przy "normalnym" programowaniu, nie wiem, jak to wygląda przy Gothicu.

20
Dziedzictwo / Dziedzictwo - Dyskusja ogólna
« dnia: 2015-11-07, 19:16 »
Zadałem pytanie właśnie w nadziei, że zrobisz zgodnie z prawami logiki.  Zakładam, że jakbym zadał pytanie: "Czy broń dwuręczna pochłania więcej wytrzymałości od broni jednoręcznej?" to byś mi nie zarzucił nieogarnięcia.

Nie uważaj (wszystkich) ludzi za skończonych debili. Zdarzają się wyjątki.

Wytrzymałość jest zabierana skokowo przy każdym uderzeniu, czy liniowo od pierwszego ciosu do przerwania comba? Zakładając pierwszy wariant (wydaje się bardziej sensowny), to czy jak będziemy wyprowadzali combosy szybciej, to każdy następny będzie zabierał więcej wytrzymałości (dobry patent :hmmm:)? Innymi słowy, czy ilość pochłanianej wytrzymałości będzie się skalować z przerwą, pomiędzy wyprowadzanymi ciosami?
Do tego czy będzie jeszcze regeneracja wytrzymałości w czasie tej niewielkiej przerwy pomiędzy ciosami w combosie (chyba, że to zablokujesz, co powinno podnieść poziom trudności i pozwoliłoby to ludziom na większą różnorodność w stylu gry, oraz nagradzałoby to ludzi, co potrafią się lepiej zsynchronizować z grą).
Czy jest różnica (jeśli tak, to jaka) pomiędzy atakmi normalnymi, a bocznymi?

Strony: [1] 2 3 ... 10
Do góry