Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Toworish

Strony: [1] 2 3 ... 84
1
Skrypty / Nowy plik z skryptami
« dnia: 2017-08-19, 20:06 »
Dla pewności dodam że:

załóżmy w _work/data stworzyłeś sobie folder o nazwie: "moje"

i teraz chcesz wrzucić tam skrypt załóżmy że itemu (jeden plik)
to robisz mu jakąkolwiek nazwę i dopisujesz go w taki sposób: moje\nazwaSkryptu.d

ale teraz w sytuacji gdy chcesz dodać kilka skryptów w tym folderze to najlepiej poprzedzić ich nazwę w ten sposób:
"moje_nazwaSkryptu.d"

a w pliku gothic.src napisać to tak: moje\moje_*.d      wtedy wyczyta je wszystkie na raz.



teraz tak: pamiętaj że gothic czyta pliki po kolei z góry na dół tak właśnie jak są wpisane w tym pliku gothic.src

więc chcąc wywołać jakąś funkcję w pliku który jest parsowany wcześniej niż plik w którym znajduje się funkcja to gothic wtedy ci powie że taka funkcja nie istnieje.

mówiąc prościej w przypadku gdybyś chciał tylko jeden z kilku plików w tym folderze parsować wcześniej musisz napisać:

moje\moje_nazwaSkryptu.d

no a niżej jak już lecisz kilka plików to moje\moje_*.d

Hah kurwa nie potrafię zrozumiale tłumaczyć.

2
Spacer / oczywiście problem ze spacerem
« dnia: 2017-08-14, 17:09 »
Pomocny poradnik, dzięki :)

3
Pytania i problemy / Tworzenie modelu zbroi (problem)
« dnia: 2017-08-08, 15:10 »
To samo. Zdaje się że nazwa każdego obiektu musi być poprzedzona zm_ np: zm_ramiona.

Bo inaczej właśnie chyba ich nie zapisuje, przed exportem masz do zaznaczenia które obiekty mają zostać wyexportowane.

4
Nom bo robisz paczkę, gdybyś jej nie robił to nie musiałbyś tego zmieniać do testów, wystarczy że w gothic II/Data masz wyłączone addony i wtedy gothic czyta pliki które wypakowało ci g2mdk

wtedy odpalając goticzka poprzez gothic starter odpalasz wyczyta ci każdą zmianę

ingeracja w plik ini nie powinna być potrzebna do momentu gdy chcesz użyć nowego świata jako domyślnego.

5
usuwasz oba pliki z folderu cutscene i generujesz je od nowa redefixem, nie pamiętam dokładnie w jaki sposób bo zawsze robię to na oko, coś poklikam i sie uda :D

6
Pytania i problemy / [G2NK] Nowa czcionka
« dnia: 2017-07-29, 23:02 »
ale to weź nie list tylko sprawdzaj printem:
PrintScreen ("!@#$%^&qwerty", -1, -1, "twojaCzcionka.tga", 20);

o dziwo mi normalnie działa gdy przerobię standardową czcionkę. Chyba że to kowadło bruździ. Spróbuj narysować jakiś znaczek czy na twoim pc wtedy własna czcionka zadziała.

7
Pytania i problemy / [G2NK] Nowa czcionka
« dnia: 2017-07-29, 21:29 »
nom sam błąd kolego o tym mówi że zły rozmiar :D bo wziąłem tą co podałeś powyżej

Edit: ale ta czcionka tez jest jakaś jebnięta, polecam zrobić to od nowa, przed od nowa działa, a na twojej przeskalowanej już nie bardzo. btw ale własciwie co ty chcesz zrobić? bo jeśli wyświetlić teksturę na ekranie to ikarusy z lego to oferują w dowolnym miejscu, a ast chyba też :D

8
Pytania i problemy / [G2NK] Nowa czcionka
« dnia: 2017-07-29, 21:11 »
jeśli ta czcionka to nie archiwum X to podeślij sprawdzi się.

9
Pytania i problemy / [G2NK] Nowa czcionka
« dnia: 2017-07-29, 20:49 »
zdaje się że czcionkę gra kompilowała wprost z tga

Usuń wszystko co masz związanego z tą czcionką z folderu _compiled i zostaw tylko plik tga gdzieś tam w textures

Nigdy nie miałem z tym problemów a bawiłem się kiedyś lekko z czcionkami

10
Pozostałe / Konstruowanie zadań
« dnia: 2017-07-22, 23:50 »
Noo zbieranie rzepy było ok. Większość graczy zaczynało od tego zadania, a to miało na celu sprawdzić czy nadajesz się do roboty, jeżeli byś się nie nadał to nawet by cię nie ubrali, a tak to mogłeś się wykazać i dalej cała twoja przygoda to: "Odpierdalanie za kogoś roboty" aczkolwiek pierwsze 50 razy było całkiem przyjemne :D

11
Skrypty / leżący przedmiot na ziemi
« dnia: 2017-07-12, 08:33 »
podpowiedź Startup/Spacer :)

12
Ok Bogdan jednak ma racje, więc chwilowo proszę nie używać sposobu nr3

13
heh pisałem to 1,5 roku temu, ale nie zauważyłem takiego buga. hmm, musiałbym to sprawdzić, jeśli nie ogarniesz, to na dniach postaram się poprawić ten poradnik. Być może że Bogdan ma rację.

aczkolwiek dziwne bo tworzymy nową tablicę, więc wartości chyba nie powinny się mieszać.

14
Skrypty / Problem z nowym potworem
« dnia: 2017-07-05, 19:12 »
:D kurwa

A jaką gildię dałeś temu npc? jakie aivary? jaki styl walki ?

15
Skrypty / Problem z nowym potworem
« dnia: 2017-07-05, 18:54 »
:d przecież nie jesteś tu od wczoraj.

skrypt potwora i mds na początek. może to być wina AI a może mds nie jest 100% dobrze napisany.

16
Inne gry / Model krasnoluda z wieśka 1/2
« dnia: 2017-06-30, 03:34 »
Tak czy tak, szkoda że nie można tego udostępniać gdzieś dalej w goticzku, aczkolwiek jeśli ktoś ma te pliki i jest w stanie je podesłać, to bardzo bym prosił.

17
Skrypty / Problem z Dialogami!!
« dnia: 2017-06-29, 03:58 »
Nom zaraz idę spać. ale jak chcesz to pisz.

Edit zamknijcie ten wątek, czy cóś.

18
Skrypty / Problem z Dialogami!!
« dnia: 2017-06-29, 03:47 »
równika :D

błędów dawaj screeny i z nimi dawaj skrypty

19
Inne gry / Model krasnoluda z wieśka 1/2
« dnia: 2017-06-29, 03:36 »
Na przykład Zoltana, no i ew tego dzieciaka co był opętany :D albo jakiegoś innego randomowego.

wgl wrzucanie takich modeli do gothica i udostępnianie ich w paczce jest niezgodne z prawem?

20
Skrypty / Problem z Dialogami!!
« dnia: 2017-06-28, 14:50 »
Nie ty pierwszy i nie ostatni.

Masz porównaj teraz linijka po linijce:
https://pastebin.com/Z1M8sMAp

Powinno działać, aczkolwiek nie sprawdzałem w gothicu.

bo w jednym piszesz tak a w drugim tak, heh spójrz na ten pastebin.

pomyśl i powiedz czy rozumiesz dlaczego dana funkcja nazywa się tak jak się nazywa a nie inaczej.

Edit: zjebałem lekko. to: FUNC VOID DIA__Wiechu_EXIT_Info()  dałem dwa razy __ a ma byc raz. popraw se

Strony: [1] 2 3 ... 84
Do góry