Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Luk

Strony: [1] 2 3 ... 76
1
3D a Gothic / Kerrax na Linuxie
« dnia: 2023-10-16, 09:42 »
OOO warto wiedzieć. Tak. Kwestia jest po prostu w systemie. Dzięki za link do dc, albo pobrałem niechcący starszą wersję Patarixa. Posprawdzam, ale dzięki

2
Forum / Postulaty
« dnia: 2023-10-15, 06:04 »
Pomyliłem dział z postem
https://themodders.org/index.php?action=post;msg=1384658;topic=42831.0

Prosiłbym o Przeniesienie do 3D a Gothic

3
3D a Gothic / Kerrax na Linuxie
« dnia: 2023-10-15, 05:23 »
Forum chyba martwe, ale warto spróbować.
Czy ktoś miał doczynienia z wtyczką KrxImpExp na natywnym blenderze dla Linuxa? Otóż na pingwinie nie importuje (nie otwiera się okno z info), na Windowsie tak. Podejrzewam, ze wynika to z tego, że plik od UI jest exekiem. Czy poza emulowaniem Blendera windowsowego przez wine korzystał ktoś z wtyczki na wersji natywnej i podzieli się pomysłem?

4
https://www.youtube.com/watch?v=6xUnSVTh8fI


Post połączony: 2018-05-13, 21:17
@Ventre myślisz, że Majakowski i Regynild żyją? xD

5
Czyli polska wersja gothica 2 jest Submodem ?  Niby robiona przez profesjonalistów, ale twórcy gothica polskiej wersji nie robili......  Spolszczenie nic nie zmienia, nie jest submodem, tłumaczenie nie jest zmianą zawartości, chyba, że ktoś luźno tłumaczył i coś pozmieniał w dialogach. Np. Horse i koń znaczy to samo. Nazwa koń to nie jest zmodyfikowane Horse, tylko tłumaczenie. Mod modyfikuje(zmienia i dodaje zawartość do gry), patch naprawia to co już jest, a tłumaczenie zmienia język. Patche i tłumaczenia mogą być oficjalne i nieoficjalne, ale nie są one modami.

Down: Większość postów nie ma znaczenia. Po prostu chciałem się wypowiedzieć. Jeśli post jest napisany z odpowiednią kulturą i wnosi jakąś informację to ma prawo bytu  :)
Nie może być modem bo a) submod jest modem do moda, a G2 nie jest modem b)mod z definicji jest bezpłatny, a tłumaczenie gry jest pełnoprawnym produktem za który ktoś dostaje pieniądze, ale fakt działa to na zasadzie modyfikacji gry

Spolszczenie zmienia tekst i ciekawostka, że jest taką samą dla autorów lokalizacji własnością intelektualną, jak mod dla jego autora. Czyni to spolszczenie submodem. Zmieniającym jedynie tekst (dokładnie język), ale są to już zmiany klasfikujące je jako submod. Chyba, że miałbyś je włączone do oryginalnego moda, w tym momencie nie było tematu, ale nie kojarzę by było to dodane do oryginalnego moda. Jak już mówiłem tłumaczenie jest zmianą. Horse możesz przetłumaczyć na wiele różnych sposobów w zależności od kontekstu, czy swojego widzi-mi-się. Jest także tworem własności intelektualnej jak każdy inny mod.

Post połączony: 2018-05-13, 16:20
A zanim ktoś wyskoczy z płaczem, że mody własność itelektualna etc.
Dla osób które nie wiedzą: Własność Intelektualna to nie prawa do czerpania zysków. To znaczy WI dotyczy każdego tworu twojej głowy w tym tłumaczenia. To znaczy, że bez naszej zgody nikt np. nie może użyć tego tłumaczenia u siebie w subomodzie, ale nie możemy za to brać hajsu, tak samo bez zgody autora moda my byśmy nie mogli tłumaczyć de facto.. Oczywiście za samego moda opłat pobierać ani spolszczenie nie można, bo prawa majątkowe ma only PB. Taka ciekawostka Prawa do Własności Intelektualnej są automatyczne i niezbywalne

6
Returning 2.0 / Spolszczenie - błędy
« dnia: 2018-05-13, 13:21 »
Spoiler
Co do imion, to bardziej chodzi mi o to, że nie ma konsekwencji, w sensie w dialogu jest jedna wersja, w dzienniku inna, nad postacią kolejna.
A u Ginnoka to opieram się na tym, co usłyszę w dubbingu - nie jestem specem (ba, kompletnie nie znam cyrylicy, więc o czym mowa), ale słyszałem mniej więcej: "Dzieło w tom, szto każdy, kago Ginnok szitał niedastojnym k służeniu Innosu, on prosta ubiwał!"
Spoiler
No to efekt pracy na pewnym programie, ale masz w takim razie rację. Jeśli faktycznie tak brzmiał tekst Gejgena o Ginnoku, no to wot, masz rację

7
Returning 2.0 / Spolszczenie - błędy
« dnia: 2018-05-13, 12:56 »
Spoiler
Musiałbym dostać oryginalny tekst aby to ocenić, ale wcale to nie jest nielogiczne. W sensie- uznałeś śmieciu, żem jest niegodnym sługom Innosa? :O Giń kundlu. Ale możesz miećrację. Co do imion orków bym się spierał. Uwierz, że tłumaczenie tego z cyrylicy na łacinkę jest zwyczajnie ciężkie i nie ma jednej idealnej metody. Wiele (nie wszystkie) imiona tłumaczyłem ja. Szukałem środka między źle wyglądającym przepisaniem na naszą fonetykę, a jeszcze bardziej rakowym zapisem angielskim/niemieckim. Rosjanie też wbrew pozorom specyficznie podchodzili do tego

8
Returning 2.0 / Spolszczenie - błędy
« dnia: 2018-05-13, 12:29 »
Jao, otóż nie. Stonnos ma nazywać się władcą/panem Skały. Tak jest po rosyjsku i tak ma być. Tam jest jak wół Владыка. Opiekunowie w leksyce returningowej to Хранители. Poza tym wpisuje się to w lore Returninga (jakby nie był słaby, tak
Spoiler
Stonnos był czwartym boskim bratem
)

9
@tldr

Jesteś żałośny.

@Luk

Co Ty w ogóle porównujesz AB jest submodem i nikt nie zmusza Cię żebyś w niego grał, nie czujesz różnicy?
Boże, oczywiście, że czuję, ale w zamiast się tak ekscytować tym wszystkim podkreślam, że każde tłumaczenie moda technicznie będzie submodem (nie znaczy, że powinno być coś w nim zmienione).  Także i w spolszczenie grać nie musisz, masz zawsze wersję oryginalną rosyjską, gdzie masz wszystko tak jak napisały sprawne paluszki pana Targeze, albo autora wcześniejszych submodów typu TheGuilds/Rebalance etc. Ogólnie rzecz biorąc zakładam, że chuja grałeś w oryginalnego moda po rosyjsku, to ci podpowiem, że rosyjska wersja bez marvina/cheatengina jest niemożliwa do przejścia kolego z przyczyn technicznych

Post połączony: 2018-05-13, 12:04
Czy jest szansa na zmniejszenie czcionki w grze bo zachodzi mi ona na siebie?
możesz pokazać screena? Ew na jakiej rozdzielce grasz? Ktoś tutaj wysyłał link do starej czcionki w innym temacie w subforum

Post połączony: 2018-05-13, 12:06

10
@Tizgar w sumie z pierwszą częscią o zielach zgodzę się w pełni bo na nic to nie wpływa. Z HP potworów już bym mocno dyskutował, bo to nie bug. Znak niezbalansowania, ale nie bug. Nie wpływa to mega na rozgrywkę, że mają takie HP a nie inne i to nie ma znaczenia. I tak uwierz mi że dla 90% casuali (no nie oszukujmy się) i tak będą trudne, a 99% i tak pewnie zagra na łatwym.
Ostatniego akapitu nie będę komentował, bo rozmawialiśmy o tym sami i nie widzę potrzeby powtarzania tej rozmowy na forum. Jedno, że nie ze wszystkim np się z tobą zgadzam, drugie, że faktycznie widać tutaj jakieś antypatie u Simena (ja jako niewtajemniczony w wasze relacje tak to odbieram).
@Simen  @Tizgar
Może proponuję po prostu skończyć temat, bo w sumie wyczerpany. Jedyną zmianę drobną nie mieszającą w sumie w balansie, a także nie mieszającą dodał Ventrue, a ani Tomphson ani Tizgar nie mają ochoty na bawienie się w balans. A prawda jest jak dupa każdy ma swoją. Proponowałbym tę dyskusję zakończyć, bo nic z niej owocnego nie wynika, albo założyć na ten spór specjalny temat na subforum. I nie zrozumcie mnie źle nie chcę się angażować w ten konflikt, bo nie mam nic przeciwko żadnemu z was (przyznam, że dyskusja z Tizgarem i Tomphsonem były dosyć ciekawe), ale to nie miejsce i czas na takie dyskusje w głównym wątku kiedy poza ilością ziół do mikstur i tak nic nie zmieniających na stałe nie zostało zmienione, a tym bardziej nie przez kogokolwiek z aktywnie dyskutujących na ten temat

11
Większość osób ma to naprawdę gdzieś :) Wychodzi spolszczenie grają, a potem przez zmiany przez Was wprowadzane lecą teksty typu "Ruskie są spierdolone" itp, kiedy w rzeczywistości za przesadzę odpowiedzialna jest polska strona, ale oni nie są zainteresowani tematem. Widziałeś ile jest pozytywnych z kolei opinii w stosunku do negatywnych, gdy się wypowiadano? Moim zdaniem tych negatywnych jest dużo więcej. Na grupach fejsbukowych tyle razy słyszałem narzekania na trudność itd i wiesz na jakiej wersji grali? 1.3.2, bo nie wiedzieli że są inne wersje dostępne, bo też skąd?
"Niektórych grup"
Akurat jak lubię Khorinisawkę tak nie jest ona jakimś wielkim wyznacznikiem quality #biedaapelogtykaśniącego czy rzeczowości #wielkiewojnyogrupki. Tam często hejt na returninga jest sztuką dla sztuki i wiele osób narzeka jeszcze na wersje sprzed czasów polskich paczy

Post połączony: 2018-05-13, 00:27
@tldr A co ty pierdolisz, oni nie są twórcami moda żeby mogli robić z nim co chcą, napiszę jeszcze do Quascha w tej sprawie bo wierzę że jest człowiekiem rozsądnym.
To akurat argument invalid. W ten sposób powstał AB. Jedyna różnica w tym, że powstał jako AB, a nie obligatoryjna rzecz. Ogólnie moje podejście jest między Simenem a Tizgarem, ale pragnę jedynie zaznaczyć, że samo spolszczenie jest submodem zmieniającym język, ale submodem xD

12
Returning 2.0 / Dyskusja na temat modyfikacji
« dnia: 2018-04-04, 20:35 »
"wyróżnić"  :lol2: :lol2: stawiając zębacza na legendzie zaraz przy wyjściu z wieży Xardasa omegaLUL
więc jeżeli nie umiesz kombinować (powinien paść na jedną/dwie kule ognia, albo po prostu idzie go ominąć. Nie wiem skąd pomysł, że musisz zabić wszystko od razu jak napotkasz) to znaczy właśnie że te bossy są dla ludzi sprytniejszych  :lol:

13
Returning 2.0 / Dyskusja na temat modyfikacji
« dnia: 2018-04-04, 15:36 »
Ja tam wole jak blokada zostanie zniesiona doda więcej expa i ciekawsze potworki :D
To sobie zdejmuj sam. To spolszczenie a nie subomod

To działa trochę jak w wiedźminie 2. Mroczne zbroje tylko dla poziomu mrocznego. Zapewne decyzje o takim zabiegu uzasadnia się tym, iż z racji wyższego poziomu trudności potrzebna jest lepsza zbroja(być może miecz) by wyważyć poziom trudności, bądź dać szansę tym, którzy nie będą sobie dawać na nim rady, by mogli się dopomóc lepszym uzbrojenie. Jednak blokowanie bossów to przesada, to bez sensu, by usuwać fragment zabawy.

Ma dużo sensu i to żadna przesada. Przesadą było blokowanie połowy questów w pierwszych wersjach. A to, że autorzy chcą WYRÓŻNIĆ w ten sposób graczy grających na hardzie i hardcore należy uszanować, albo zrobić sobie submod, nie każdy ma takie kaprysy jak wy

14
Returning 2.0 / Dyskusja na temat modyfikacji
« dnia: 2018-04-03, 13:43 »
A najlepiej nic nie naprawiać, to jest zadanie dla twórców moda, a nie spolszczenia

15
Returning 2.0 / Dyskusja na temat modyfikacji
« dnia: 2018-04-03, 12:56 »
W PL wersji zdejmiemy te blokadę przynajmniej dla poziomu normalnego ( właściwie to już zostało to zrobione )
Z tego co rozmawiałem z Quaschem, to on tez jest przeciw temu pierdolniętemu pomysłowi. Potem przy aktualizowaniu moda będzie płacz co za zjebane ruskie skrypty kurła pozmieniały

16
Returning 2.0 / Dyskusja na temat modyfikacji
« dnia: 2018-01-21, 23:37 »
Jak dla mnie najlepiej grać na 0066.r2. Można sobie pograć w miarę stabilnie

17
Returning 2.0 / Dyskusja na temat modyfikacji
« dnia: 2018-01-20, 17:59 »
Ano ciekawa

18
Returning 2.0 / Dyskusja na temat modyfikacji
« dnia: 2018-01-12, 01:36 »
Mode nie banuj. Zawsze marzyłem by o to spytać. Kiedy wychodzi spolszczenie? :3

19
Gry / Europa Universalis - dokonane podboje
« dnia: 2017-06-22, 10:29 »
Niby wątek o EU, ale i motywy CK się tutaj przewijały. Co sądzicie o HoI4, a szczególnie o Kaiserraichu dopracowanym bardziej niż gra XD

20
Returning 2.0 / Pytania odnośnie zadań i rozgrywki
« dnia: 2017-06-18, 03:23 »
może pomóc wykasowanie pliku .sav z lokalizacją masiafu

Strony: [1] 2 3 ... 76
Do góry