Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Avatrass

Strony: [1]
1
Skrypty / Jak oteksturować miecz?
« dnia: 2011-06-24, 15:29 »
Jak teksturujesz w Wingsie w ten sposób, to zapisuje się mapa, ale model nie zapamiętuje tekstury. Należy przenieść model do folderu meshes i otworzyć w Spacerze. Następnie zaznaczyć całą powierzchnię i wybrać swoją teksturę. Powinna ułożyć się według wingsowej mapy i voila, mamy gotowy miecz.

2
MDS i animacje / Edytowanie modelu moba
« dnia: 2011-06-23, 23:41 »
Głowy są w folderze work\data\anims\compiled. Zdekompiluj sobie gothic sourcerem i przerob w blenderze jak tam chcesz.

3
MDS i animacje / Nowa animacja upadku (po pobiciu)
« dnia: 2011-06-23, 23:31 »
Na pewno oddzielnie. Ludzie mają osobno, orkowe najlepiej byłoby zrobić analogicznie. I do tego jeszcze będzie potrzebna animacja umierania po dobiciu lub dwie (plecy, brzuch)

4
Archiwum / Nowe screeny
« dnia: 2011-05-01, 11:25 »
Klimacik nowego obozu przepiękny, a grafika! Aż dziw, że to możliwe na nienajnowszym silniku Wielkiego G1.
Tylko ten miecz runiczny... jakiś taki... Zwyczajny?
Nie lubię Super-mega-Japońsko-Arabsko-dziurowo-kiczowych ostrzy, ale spodziewałem się jakiegoś bardziej charakterystycznego kształtu.

5
Mount & Blade / Tekstury
« dnia: 2011-01-15, 21:14 »
Chciałbym zadać kilka pytań dotyczących tekstur w M&B


1.Czy M&B czyta wyłącznie tekstury w formacie DDS?
2.Czy tekstury do M&B mogą zawierać przeźroczyste elementy?
3.Czy tekstury do M&B mogą być animowane? (powiązane z pytaniem nr.)

6
Pytania i problemy / Nazwa efektu "pioruna kulistego"
« dnia: 2011-01-06, 17:53 »
Dzięki. Zamykam.

7
Pytania i problemy / Nazwa efektu "pioruna kulistego"
« dnia: 2011-01-02, 19:34 »
Chciałbym się dowiedzieć, jak nazywa się efekt  Pioruna kulistego.

8
Muzyka / Nowa muzyka w Gothicu
« dnia: 2010-12-30, 20:40 »
Serdecznie dziękuję za pomoc. Wszystko działa tak jak powinno.

Temat uważam za zamknięty.

9
Muzyka / Nowa muzyka w Gothicu
« dnia: 2010-12-30, 17:19 »
Rozszerzenia to: sty, sgt, dls
Nadal potrzebne są programy do konwersji i edycji.

10
Muzyka / Nowa muzyka w Gothicu
« dnia: 2010-12-30, 17:01 »
Od niedawna tworzę nową modyfikację do Gothica 2 NK. Chciałbym odświeżyć świat poprzez nową ścieżkę dźwiękową. Zupełnie nie wiem jak się do tego zabrać. Google milczą na ten temat, a na forum nie znalazłem o tym informacji.

Proszę więc o odpowiedzi na kilka pytań:
1.Czym i jak otworzyć muzykę z Gothica (dziwne rozszerzenia)?
2.Czym i jak skonwertować ją na bardziej 'ludzkie'  rozszerzenia jak mp3, czy wma?
3. W jakich programach da się utworzyć muzykę o brzmieniu podobnym do oryginalnej ścieżki dźwiękowej?

Z góry dziękuję za odpowiedzi.

11
Spacer / Nieoteksturowany Vob w spacerze
« dnia: 2010-12-30, 16:47 »
Wystarczy w spacerze zaznaczyć całą powierzchnię mesha wybrać teksturę i 'apply'
Powinna ułożyć się według wcześniej utworzonej mapy.

Strony: [1]
Do góry