Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Paradoxal

Strony: [1] 2 3 ... 44
1
I co najważniejsze: nie wspomniałeś w ogóle czy masz jakąkolwiek wiedzę w moddingu Gothica. Inaczej będzie to postrzegane jako mam pomysł na moda, weźcie mi go zróbcie
Mam pomysł na nowego moda do Gothic o nazwie Potępiony, pozdrawiam cieplutko

a już tak na poważnie to kolega op ewidentnie baituje.


Chcesz robić moda? Dużego moda? No to ruszaj dupę na kanał chipa17 i inne i ucz się jak to ogarnąć. Z tego co zauważyłem chcesz zrobić takie rzeczy które nie wiem czy znawcy Uniona daliby radę zrobić, bo silnik Gothica to jest jeb*** klocek. A jako że jedyni "Unioniarze" olewają Cię ciepłym moczem to życzę Ci powodzenia  :lol:

Chcesz serio zrobić tego moda? Ogarnij wszystko sam  [Skrypty, Design, mapę z Khorinis, z moda Valendor, albo inną z WoGa] i mierz siły na zamiary. Ogranicz projekt do kilku konkretnych mechanik i zademonstruj jakiś konkretny prototyp. Pokaż jakiś gameplay. Jeśli będzie kozak prototyp i pokażesz że faktycznie Twój pomysł jest "zajebisty" to znajdzie się ekipa która Cię w tym wesprze, proste. Przed Tobą długa droga. Powodzenia.  :lol:

Klasyczne powielanie gównianych praktyk. Weź se jakiś gotowy świat, napisz kilka zadań i będzie fajnie. Nie, nie będzie fajnie. Ludzie mają w dupie granie w jakieś kilkuminutowe mody na kiju( pozdro Simen  :lol2:) na szpetnie wykonanych zenach albo tym samym khorinis gdzie ktoś dodał npc i jedno zadanie i musisz przejść od nowa te samą gre.

2
Gry / Wiedźmin 3: Dziki Gorn
« dnia: 2021-05-05, 22:01 »
Cytuj
Halk Hogan zaprezentował nową wersję modyfikacji zatytułowanej The Witcher 3 HD Reworked Project NextGen, która może zapewnić graczom wyjątkową oprawę w trzeciej przygodzie Geralta stworzonej przez CD Projekt RED. Twórca potwierdził, że studio skontaktowało się z nim i wydaje się prawdopodobne, że jego praca zostanie wykorzystana w next-genowej wersji gry.
Propsy za akcje. Fajnie że dostrzegają moderów (nie to co pewne studio z niemiec  :lol2:) i dobrze, że ciągle progresujesz ale( no offense) mam nadzieje, że jedynie wspomożesz ich w tym next genie aniżeli wykorzystają całą twoją prace i zapakują to jako "swój" produkt

Luknąłem troche ten podrzucony film i imo jest spoko czuć różnice w detalach ale odnosze wrażenie, że czasami błędnie interpretujesz niektóre materiały np.

a tutaj raczej regres niestety jeżeli chodzi o ogólny odbiór


3
Spacer / "Odmrożenie" wody po edycji 3ds
« dnia: 2021-04-05, 10:46 »
@Paradoxal
Mam kilka pytan a widac ze znasz sie na tym.

1. Edytując w programie 3d powinienem edytować level mesha w formacie 3ds czy w zen? / czy to nie ma znaczenia?
Ja zawsze brałem 3ds edytowałem a potem przekonwertowałem na zena.

3ds. Zen to skompilowany 3ds po prostu, wczytując go kerrax może ci sie zaciąć.

2. Czy w spacerze w formacie level mesha 3ds woda powinna sie ruszac czy to dopiero w formacie ZEN?
Rozumiem że w pliku 3ds woda sie nie rusza i dopiero w formacie zen widzimy animowaną wode etc
Tak, odpowiednio wstawiona woda powinna być animowana już w formacie 3ds.

3. Wode ustawiamy w spacerze na poziomie pliku 3ds czy zen?
Wode ustawiasz tylko i wyłącznie z poziomu programu 3d. Spacer powinien ci służyć tylko do kompliacji zenów, ustawiania vobów etc.

4. te specjalne parametry to w spacerze tak?
Nie, specjalne parametry ustawiasz w matlibie czyli plikach, które znajdują się w _work/tools/data
tutaj masz przykładowy materiał jakiejś wody
[% zCMaterial 39939 3]
name=string:NW_WATER_LAKE01_A0 - NAZWA MATERIAŁU
matGroup=enum:5
color=color:66 76 77 200  - KOLOR MATERIAŁU(Przydatne w edycji mesha)
smoothAngle=float:60
texture=string:NW_WATER_LAKE01_A0.TGA - NAZWA TEKSTURY
texScale=string:256 256 - ROZDZIAŁKA TEKSTURY
texAniFPS=float:8
texAniMapMode=enum:0
texAniMapDir=string:9.9999997e-005 0
noCollDet=bool:0
noLightmap=bool:0
lodDontCollapse=bool:1
detailObject=string:NW_WATER_LAKE01_A0.TGA - NAZWA TEKSTURY
detailObjectScale=float:0.100000001
forceOccluder=bool:0
environmentalMapping=bool:1
environmentalMappingStrength=float:0.400000006
waveMode=enum:1
waveSpeed=enum:1
waveMaxAmplitude=float:4
waveGridSize=float:300
ignoreSunLight=bool:1
alphaFunc=enum:2
defaultMapping=rawFloat:2.34375 2.34375
[]
nie wytłumacze ci co jest od czego bo sam nie zagłębiałem się zbytnio w ten temat i nie chciałbym ci dawać jakiś bzdur, ale możesz spróbować pobawić się tymi wartościami i uzyskać swój efekt.

4
Złote Wrota 2: Serce Bogini / Dyskusja ogólna
« dnia: 2021-04-04, 19:24 »
Fajnie widzieć kolejny dobrze prezentujący się projekt. Wizualnie jest nieźle, schludnie z zachowaniem designu oryginału.
Zen macie gotowy w całości od strony 3D? @Sentarion

Fabularnie też jest dosyć ciekawie, chociaż ten fragment mnie trochę rozwalił :lol2:
Cytuj
- dwa rozbudowane wątki romansowe:
Nie wiem czy takie skaczące kwadraty będą w dobrym guście ale podejrzewam, że idealnie trafi do dzisiejszego fana gothica xD

 No i to wypadałoby poprawić  :D
Cytuj
- funpage na fb: https://www.facebook.com/zlotewrotamod
*fanpage

5
Forum / Postulaty
« dnia: 2021-03-11, 18:57 »
Podbijam, straszny nonsens imo.

Nazwy muszą zostać dwujęzyczne, by nasi zagraniczni koledzy orientowali się, co jest tylko spolszczeniem, a co polską produkcją :P
? Jak tu nawet ludzie z Polski sie nie logują xD. Lepiej prezentują się nazwy przełożone na nasz język bez tego zagranicznego pierdolnika. Sorry ale chcąc wprowadzić porządek dodałeś tam też sporo śmieci. Tytuł oryginalny wystarczy żeby był wpisany w temacie, mocno powątpiewam by ktokolwiek sie do tego przyczepił. No i te oznaczenia v1.0 wersja wersji PL też bardziej szkodzą niż pomagają w nawigacji. Tak jakby zawartość pierwszego posta w temacie nie posiadała stosownych wyjaśnień. Dziwne to jak dla mnie .

6
Spacer / "Odmrożenie" wody po edycji 3ds
« dnia: 2021-03-08, 20:17 »
Bo musisz też uwzględnić wyjątkowe parametry tekstur. Jeżeli nakładasz randomowo "czystą" teksture wodospadu to on będzie miał defaultowe ustawienia, a np. ta która jest w g1 na rzece ma modyfikowane specjalne parametry w matlibie. Mimo że korzysta z tej samej tekstury to materiał ma inne ustawienia.

7
Spacer / "Odmrożenie" wody po edycji 3ds
« dnia: 2021-03-07, 19:24 »
Odmrażanie wody to bzdura wymyślona przez kogoś tam wiele lat temu i powtarzana przez masę osób. Nie sugeruj się tym "poradnikiem". Woda nie działa prawidłowo tylko wtedy, gdy ma przypisany zły materiał w meshu. Otwórz swojego zena w jakimś programie do 3D, zaznacz ją i z poziomu material editora, nałóż od nowa teksture wody z właściwym materiałem (np.NW_Water_Lake01_A0). By woda działała poprawnie z animacją należy ZAWSZE wybierać prefix A0 (początek) by gra uruchamiała poprawnie animacje.

8
Forum / Sprawy związane z Forum
« dnia: 2020-08-30, 13:28 »
@inż. Avallach najlepiej by było jakbyś zamknął na jakiś czas rejestracje, do czasu wprowadzenia jakiejś lepszej zapory.

9
3D a Gothic / Regulamin
« dnia: 2020-08-29, 13:16 »
Jeśli masz pytanie lub problem związany z używaniem modeli 3d w silniku gry Gothic, nie pisz w tym dziale.
Napisz w Modding Gothica / Pytania i Problemy; dział w którym jesteś mieści samouczki i dokumentację.

1)Dla osób zakładających temat z tutorialem: Należy korzystać wyłącznie z hostingów obrazów, które nie kasują plików po krótkim upływie czasu (wskazane - google photos, imgur)

10
Forum / Sprawy związane z Forum
« dnia: 2020-08-22, 19:35 »
Halko dzwoni twoja dupa po je....

Chyba mały pożytek z tej captachy xD

11
Gry / Gry, które przeszliście w całości
« dnia: 2020-08-22, 19:27 »
A na imprezach sylwestrowych tylko chlanie i strata kasy, więc lepiej jebnąć sobie sesyjkę w Tomb Raider ,pawbuj.
:lol2: a, to już nie drzesz z tego łacha jak kiedyś z typa co spędził sylwestra na serwerze gothic multiplayer?

12
Forum / Sprawy związane z Forum
« dnia: 2020-08-09, 18:23 »
Masz z tym racje. Przydałoby się coś z tym zrobić. Nie przychodzi mi do głowy nic lepszego ponad to co już jest, ale może jakaś adnotacja w nawiasie (Tutoriale) albo coś innego. No i w sumie można by też zrobić jakiś krótki regulamin, żeby nie było zdziwienia jak ktoś kilkukrotnie spamuje w tym miejscu z tym samym i łapie za to warna. Jak chcesz mogę napisać i podesłać ci żebyś sprawdził czy będzie pasowało.

13
Forum / Sprawy związane z Forum
« dnia: 2020-08-09, 12:51 »
@inż. Avallach dlaczego nie przeniosłeś tego tematu https://themodders.org/index.php?topic=30592.0 z działu tutoriali 3D do działu z pytaniami? Jaki to ma związek z tematyką działu? Czy teraz według ciebie, każdy kto tam wchodzi żeby nauczyć się modelowania czy teksturowania ma się przebijać przez szereg wątków "a jak zrobić to bo ja dzisiaj odpaliłem program pomuszcie". Gdzie tu sens?

14
Offtopic / Uzależnienie od theModders
« dnia: 2020-08-05, 23:43 »
Y

15
Offtopic / Uzależnienie od theModders
« dnia: 2020-08-05, 18:32 »
Sueski opublikował to bo ja nie chciałem mieć żadnych problemów prawnych. Ja mu dałem tego sequela, razem zrobiliśmy to dla społeczeństwa. To że Sueski to wypuścił to moja zasługa bo miał sekwela ode mnie. Nie wypowiadaj się jak chuja wiesz w temacie.  :lol2: :lol2:
xD klasycznie. Wykorzystałeś kogoś żeby odwalił czarną robotę i patrzyłeś na efekty po czym jak już cała wrzawa opadła, mianujesz się psimkiem bohaterem i podpinasz się pod "sukces" drugiej osoby. Musze cie zmartwić ale to sueski jest kojarzony z sekwelem i to on to opublikował, a to że ty mu go dałeś nie ma znaczenia, bo oprócz ciebie miało go jeszcze wiele osób. :) Ale nie martw się, zostaniesz zapamiętany jako twórca filmów o gothicu, na podstawie serii "gothic w pigułce" od kanału ARHN.EU  :D

16
Offtopic / Uzależnienie od theModders
« dnia: 2020-08-05, 16:05 »
O nie! Jesteśmy zgubieni xd
Ale nie przypisuj sobie zasług kogoś innego. Wyciek sequela to robota sueskiego, ty tylko go dostałeś od kogoś i zachowałeś się tak samo "samolubnie" jak reszta osób, która go miała przed tobą. I nawet z tym nie handluj :)

A wiesz co jest w tym wszystkim najlepsze? Że nikogo to już kompletnie nie obchodzi xd
I to czy razem z Avallachem odwiedzasz czerwoną latarnie w Khorinis również  :lol2:

17
Offtopic / Uzależnienie od theModders
« dnia: 2020-08-04, 20:07 »
Ale dlaczego został teraz zbanowany? Przecież to nic nie daje a te symbolikę, że "nie jest tu mile widziany" chyba każdy już olał. Zamiast go banować, lepiej go ucywilizować i niech sobie tu siedzi na jednym koncie, skoro go uważasz za osobę sprawiedliwą i okuratną.

18
Offtopic / Uzależnienie od theModders
« dnia: 2020-08-03, 22:00 »
Fakt. Psimek te teksty są słabe, wymyśl coś lepszego i uratuj themodders. Może wtedy zasłużysz na tytuł "psimek bohater", bo według mnie jeszcze na niego nie zasłużyłeś. Kanał Sueski wydarł sekwela z rąk szemranych interesów żydowskich, a ty co? Kopiujesz tylko filmy od Archona i Gothicprofily. :D

19
Prace 2D / Logo forum
« dnia: 2020-08-02, 19:32 »
A może po prostu lekki lifting starej wersji?


20
Offtopic / Uzależnienie od theModders
« dnia: 2020-07-31, 22:09 »
Cytuj
modding Gothica nie ma przyszłości

Wierzę, że trzeba nanieść poprawkę: polski (i niemiecki, i rosyjski, i każdy ukierunkowany na jakiś język, który nie ma wielu użytkowników znających więcej niż właśnie ten jeden) jest skazany na porażkę bez przyszłości.
Ten używający nowoczesnej łaciny ma się dobrze. Jestem skłonny zaryzykować karkołomne stwierdzenie, że rozwija się lepiej niż kiedykolwiek, najlepiej od lat. Tak, ten Gothica również.

Nie ma czegoś takiego jak przyszłość moddingu. To osobny byt, który żyje swoim życiem gdzieś na uboczu galopującego rozwoju przemysłu growego. Czysta zajawka a przy okazji dobre miejsce na rozwój swoich pasji/umiejętności i imo fajny start do poważniejszego gamedevu. Modding gothica mógł mieć przyszłość ale stracił ją już w tym samym roku co wydano modkit :D

Całą "akcję" można podsumować mniej więcej w taki sposób:
https://www.youtube.com/watch?v=5Dpe92_LQGo

Cóż taka przewrotna sytuacja, chcąc je zniszczyć tak naprawdę przedłużył jego byt, swoimi trollerskimi akcjami. Ale takie rzeczy człowiek uświadamia sobie dopiero grubo po fakcie :D

Strony: [1] 2 3 ... 44
Do góry