Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - serail

Strony: [1]
1
Sprzęt, oprogramowanie / PS Vita - warto kupić?
« dnia: 2012-03-06, 23:17 »
Siemanero,


Ostatnio postanowiłem przeznaczyć sumkę rzędu kilku tysięcy na konsole. Po namowie kolegów wybór padł na produkty sony, mianowicie PlayStation 3 oraz PS Vita.
O ile Plejka z pełnym uposażeniem już zmierza do mnie gońcem DLS-u, to wciąż zastanawiam się nad Vitą.Po pierwsze, warto kupić? Po drugie, jeśli tak, to czy model podany poniżej jest dobry? A jeśli nie, to jaki będzie lepszy?

http://allegro.pl/ko...2179440590.html
Z góry dzięki za odpowiedź.


Pis end low.

2
Sprzęt, oprogramowanie / Drukarka robi mi syf w pokoju
« dnia: 2011-07-08, 18:06 »
No może nie do końca, ale problem i tak poważny.

Po wymianie tuszu stało się coś dziwnego. Mianowicie, kolorowy font drukuje bez zarzutu, jednak jeśli chodzi o czarny... Cóż, okazało się, że w tajemniczych okolicznościach go ubywa. Początkowo podejrzewałem żydo-masoński spisek, jednak później zaobserwowałem wyciek... a raczej wyjebaną plamę wewnątrz drukarki, co zresztą widać na zdjęciach. Model i markę drukarki widać na poniższych screenach, więc nie trzeba podawać tych informacji. Z tego powodu chciałbym zadać trzy pytania:

1) Co jest powodem obrzydliwego kleksa w drukarce?
2) Jak można to naprawić?
3) Robotnik wykonuje swoją pracę w 4 dni i 5 godzin. Pijany robotnik tą samą pracę w 7 dni i 8 godzin. Na budowie pracuje 7 robotników i 1 majster nadzorujący. Majster przychodzi trzeźwy na budowę co 3 dzień, a do sklepu monopolowego jest 13 minut biegiem.Oblicz zysk sklepu monopolowego, gdy budowany jest dom dwukondygnacyjny?
Screen
W przybliżeniu

3
Skrypty / Jak usunąć błąd?
« dnia: 2011-05-04, 21:13 »
Problem polega na tym, że zgodnie z poradnikiem Sentariona dotyczącym lokalizowania modów, należy usuwać błędy, które wyskoczą nam podczas dekompilacji.

Cytuj
Przeważnie pojawia się w nich 2,3 błędy, które trzeba usunąć samemu.

Tak, ale jak tego dokonać? Podczas polonizowania moda pojawił mi się tylko jeden błąd, ale i tak nie mam zielonego pojęcia co z nim zrobić.



Usuwamy błąd. Słusznie. Jednak w jaki sposób?
Bez tego ani rusz, jak rozumiem. Bo chciałem omijając ten krok reparsować przetłumaczone skrypty w Spacerze, to wychrzaniło mi miliony błędów. Mam nadzieję, że usuwając ten błąd (jeśli ktoś podpowie mi jak) będę mógł także bezproblemowo reparsować skrypty... chyba, że problem z tamtym zagadnieniem leży gdzie indziej.

4
Archiwum / Dark Legion
« dnia: 2011-05-03, 22:40 »

Dark Legion - modyfikacja do Gothic 2: Noc Kruka


Opis: Bezimienny bohater po roku nieobecności wraca na Khorinis. Nie uratował królestwa Myrtany przed zagładą, bo "Esmeralda" została przejęta przez piratów. Po miesiącach powraca do punktu wyjścia, aby móc kontynuować swą misję, jednak to co ujrzał na miejscu było szokujące. Orkowie opanowali wyspę, a ludzie zostali zmuszeni do ukrywania się przed nimi. Farmy opustoszały, a posiadłość Onara została przejęta przez nieumarłych. Aby odbić Khorinis z rąk orków bezimienny będzie potrzebował potężnego pancerza, niewrażliwego na ciosy oręża. Jak się domyślacie, zdobycie go nie będzie łatwe...

Modyfikacja oferuje:
- Kompletnie nową fabułę
- 5-6 godzin gry
- 6 rozdziałów

Download [ENG

Teraz kilka słów o lokalizacji.

Zabrałem się za nią, bo w odróżnieniu od tuzinów produkcji do Gothica wydano ją w jakimś ludzkim języku (mam na myśli angielski). Pomimo, że czas gry, który wynosi 5 godzin z hakiem wydaje się imponujący, to kwestii dialogowych jest stosunkowo niewiele, więc tłumaczenie idzie w zadowalającym tempie. Na chwilę obecną jakieś 20% materiałów jest już w języku polskim. W zależności od tego, jak pilne będą inne obowiązki, łatka polonizacyjna powinna ukazać się w przeciągu 2 dni do tygodnia. Muszę tylko rozpracować, dlaczego część itemków w grze jest po niemiecku, inne po angielsku, a czasami zdarzą się perełki po polsku.
Jest to moja pierwsza polonizacja, ale w razie potrzeby zapytam się brata, jak to wszystko spakować, jak zrobić instalator, etc. Od biedy mogę zgłosić się do jakiegoś chuja na forum.

Jakiś czas po premierze na Twierdzy Insimilion powinna pojawić się solucja oraz recenzja moda, więc zapraszam do regularnego przeglądania serwisu teraz, jak i po premierze.

5
Offtopic / Współpraca Twierdza Insimilion
« dnia: 2010-08-28, 20:36 »


Witajcie,

Nie będę pisał o zaletach Twierdzy Insimilion, chcę zaproponować wam współpracę. Jeśli chcecie współtworzyć segment modderski w jednym z największych serwisów poświęconych fantastyce w Polsce, to zapraszam do dalszej lektury. Twierdzę tworzy spora liczba zapaleńców, którzy każdego dnia dokładają starań, by jeszcze bardziej zdeklasować konkurencję w Polsce i wyrobić sobie renomowaną pozycję w tej części Europy, co po części już nam się udało, gdyż aktywnie współpracujemy z największymi wydawcami w kraju. Do tej pory już 132 osoby dołożyły się do budowania sukcesu Insimilionu, do tej listy możesz dołączyć i Ty! Dosyć wstępów, przejdźmy do konkretów.

1) No dobra, ale co ja mam robić?

Otóż, zasada jest prosta. Rób to, co potrafisz najlepiej i niech sprawia Ci to przyjemność. W świecie modyfikacji czujesz się jak ryba w wodzie? Znasz postępy prac poszczególnych grup? A może chcesz pomóc spopularyzować moda swoich przyjaciół? W takim razie zostań newsmanem lub - jak to się u nas mówi - Wieściopisarzem. A może wolisz grać w owe produkcje? W takim razie wyświadcz przysługę innym graczom i napisz recenzję bądź solucję, z której korzystali będą nasi czytelnicy. Jeśli jednak nie czujesz się dobrze w żadnej z powyższych ról, a znasz się na swoim modderskim fachu, to napisz poradnik i podziel się swoją wiedzą. Kto wie, może dzięki tobie powstanie kilka modyfikacji? A może po prostu nie lubisz pisać? No cóż, i dla takich delikwentów mamy propozycję. Zacznij tworzyć modyfikację "pod banderą" naszego portalu. My zapewnimy ci reklamę i na bieżąco będziemy informowali naszych czytelników o postępach prac nad modem, w zamian oczekując loga Insimilionu w creditsach.
Jak widzicie, możliwości jest wiele. Możecie także wyjść z własnymi propozycjami, ale jedno jest pewne - aby popularyzować modding w naszym kraju, potrzebujemy wsparcia. Waszego wsparcia. A co, jeśli nie chcecie zajmować się modami? Żaden problem! Twierdza Insimilion to portal, który zajmuje się tematyką szeroko pojętej fantastyki. Możesz recenzować książki, gry, filmy, wszystko, czego tylko zapragniesz. A my dostarczymy ci darmowe egzemplarze do recenzji.

2) Yyy, a co ja będę z tego miał?
Jak już wspominałem, pracując dla naszego portalu robisz to, co lubisz, a teraz okazuje się jeszcze, że zostaniesz za to nagrodzony! Oprócz tego warto wspomnieć o zdobywaniu doświadczenia w fachu dziennikarskim, co może przydać się wam w przyszłości. Redakcja serwisu jest zarejestrowaną marką, zatem możemy udzielić wam pisemnych referencji dla potencjalnych pracodawców, a okres współpracy z Insi możecie śmiało zamieścić na CV. Dla starszych stażem redaktorów czekają rzeczy, które wydawcy przysyłają nam do tzw. "użytku wewnątrzredakcyjnego". Marzyłeś kiedyś o tym, by gry, książki i filmy dostawać za darmo? Teraz masz taką szansę.

3) Mógłbym pisać, ale robię błędy...

Czasami dzieje się tak, że ktoś zna się na rzeczy, chce pomóc, ale nie opanował języka polskiego w wystarczającym stopniu, by pisać bezbłędnie. Co wtedy? Absolutnie nie należy się poddawać! Dla Twierdzy pracuje sztab wykwalifikowanych korektorów, dzięki czemu tekst każdego autora przechodzi przez pióro wybrednego pana (lub pani), którzy pomogą wyeliminować wam wszystkie błędy. Więc, jak widzicie, to żaden problem.

4) Insimilion? Stronka tworzona przez bandę dzieciaków!

Ktoś może pomyśleć, że nasz portal to przedsięwzięcie, przy którym pracują "małolaty", a nie odpowiedzialni ludzie. Cóż... Serwis działa w ramach fundacji Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości, co świadczyć może o powadze projektu oraz randze naszego portalu w internecie.



Możemy też poszczycić całkiem sporym gronem czytelników, co zresztą widać na screenie powyżej. Publikując u nas masz więc pewność, że tekst, którego jesteś autorem trafi do sporej liczby odbiorców, a tobie zapewni uznanie czytelników. Czego chcieć więcej?

5) Mam jeszcze kilka pytań, jak mogę się z wami skontaktować?

Jeśli chcesz skontaktować się bezpośrednio ze mną, to pisz na 5488507 (gg), serail (tlen) lub slawomir.prabucki[at]iml.pl. Gdybyś jednak zechciał napisać na nasz redakcyjny adres e-mail, to wystarczy, że wyślesz swoją wiadomość na kontakt[at]iml.pl. Odpiszemy na pewno.

I pamiętajcie:

insimilion.pl czeka. ;)

6
Dzień Screena #3 / 1794
« dnia: 2010-08-22, 11:15 »
Koniec XVIII wieku był krwawym czasem, trzy czarne sępy zacieśniały swe kręgi nad zasnutym ciemnymi chmurami niebem, niegdyś potężnej Rzeczpospolitej, pancerze zwycięzców z pod Kircholmu, Beresteczka, Wiednia pokrył kurz i rdza, nadszedł czas klęsk, strzaskanych sztandarów i upadku ducha. Czas prywaty i zdrady, rzek skrwawionego złota płynących u stóp możnych tamtego świata. Mimo upadku wola walki przetrwała, ludzie wszystkich stanów, którzy honor i wolność cenili więcej aniżeli własne życie, podjęli próbę wskrzeszenia upadłej Ojczyzny. Nie powiodła się ona mimo wielu wiktorii. Nadszedł czas gdy na polach zaległy ciała obrońców i wrogów, a wolność stała się marzeniem. Celem modyfikacji 1794 jest przypomnienie, tych bohaterów, którzy za Kościuszką i innymi wielkimi dowódcami podjęli walkę o wolność, chcemy poprzez konkretne wydarzenie w dość innowacyjny sposób pokazać część historii naszego narodu. Zarazem przedstawiając w sposób ciekawy realia epoki: pojedynki, polowania, uczty, zwyczaje i wygląd zwykłego świata w którym, toczy się historia. W naszym projekcie pozostawiamy możliwość zgłoszenia akcesu do każdej ze stron konfliktu, nowy system relacji umożliwi przeprowadzenie powstania w sposób bliski faktom, przy zachowaniu swobody działania. Rozległy teren przedstawiony na mapie strategicznej stworzy możliwość zarówno uratowania Rzeczypospolitej, jak i wzbogacenia się, kosztem jej upadku, teatr działań wojennych obejmował będzie tereny od Kurlandii, aż po Karyntię, od Uralu, aż po Ren.
W tym świecie każdy znajdzie miejsce dla siebie, szerokie możliwości kreowania postaci będą dużym atutem projektu. Powiększone pole integracji z otoczeniem stanie się dopełnieniem rozgrywki.
Historia zostanie napisana na nowo...

W dużym skrócie o tym właśnie będzie opowiadał Mod 1794 (Mount& Blade Warband), prace trwają już ponad rok ale ciągle potrzebna jest nam pomoc, zwłaszcza doświadczonych skrypterów.
Jeśli chcesz wnieść coś w rozwój polskiej sceny moderskiej i podoba Ci się nasz pomysł czekamy na kontakt.


7
Dzień Screena #3 / Gothic - Świat Wojny
« dnia: 2010-08-22, 11:08 »
Dawno temu, do opuszczonego przez bogów skrawka ziemi, trafił dzielny bohater. Miał on odmienić losy świata i zapanować nad wojną, która ten świat pogrążała w chaosie ... zawiódł. Kiedy doszło do starcia z potężnym demonem, z mocą bogów pokonał go, jednak to co chciał osiągnąć nie zostało dokonane, a on sam wkrótce zginął z ręki podstępnego zdrajcy. Tym bohaterem był bezimienny, po jego śmierci, losy świata gwałtownie się odmieniły.


8
Dzień Screena #3 / Gothic 2: Bandyta
« dnia: 2010-08-22, 10:58 »
Modyfikacja przedstawia losy pewnego złodziejaszka, który miał zostać zrzucony do kolonii karnej, jednak statek, którym płynął wraz z innymi więźniami rozbił się na pewnej wyspie. Tam udało mu się nawiązać znajomości z bandytami rządzącymi na zapomnianej przez świat wyspie - i w tym momencie zaczyna się nasza przygoda.
Spoiler
Bandyci z Tares - bo tak nazywa się wyspa, na której toczy się akcja modyfikacji nie są typowymi zbirami. Odkąd mają władzę na wyspie żyją spokojnie, a napadają jedynie na statki, które co jakiś czas przybijają do wyspy uzupełnić zapasy. Jednak ta sielanka może wkrótce się skończyć...

Na wyspie wylądowali orkowie - nikt nie wie w jakim celu przypłynęli, ani kiedy mają zamiar odpłynąć. Naszym początkowym celem będzie zdobycie informacji na ten temat - reszy dowiecie się grając w modyfikację.

Informacje techniczne:

* Platforma : Gothic II - Noc Kruka
* Przewidywany czas gry : Około godziny/dwóch
* Przewidywany poziom trudności : Zależny od ustawień

Modyfikacja oferuje:

* Całkowicie nową fabułę w realiach Gothic'a
* Ciekawe zwroty akcji
* Kilka drobnych innowacji technicznych
* Całkowicie nowy świat

Screen 1
Screen 2
Screen 3
Screen 4
Screen 5
Screen 6

9
Dzień Screena #3 / Californication Mod (C.M.)
« dnia: 2010-08-22, 10:53 »
Californication Mod (C.M.) to mod, który dodaje nam do GTA Vice City tropikalną wyspę, na wschód od Ocean Beach. Jest to wyspa stworzona głównie dla stunterów, z licznymi rampami i górzystym terenem. Cała modyfikacja jest oparta na motywie californication kalifornizacja") przedstawionym w teledysku zespołu Red Hot Chili Peppers z 1999 roku - zwiedzając zakątki lądu możemy się natknąć na billboardy z Hulkiem Hoganem, Arnoldem Schwarzeneggerem, wielki napis na wzgórzu "Hollywood", itp.
Więcej informacji można znaleźć na stronie http://forum.gtasite.pl/index.php?topic=56172.0


10
Dzień Screena #3 / Project 125xr
« dnia: 2010-08-22, 10:41 »
GTA Vice City - ta wspaniała gra jest coraz częściej odstawiana w zapomnienie, zazwyczaj z przyczyny słabej jak na dzisiejsze czasy grafiki. Niniejsza modyfikacja ma na celu ożywić całe miasto!
Project 125xr to przede wszystkim roślinność - liczne pustki w całej grze zostały wypełnione trawą, zaroślami i palmami co naprawdę umila rozgrywkę. Jednak to nie wszystko! Od wersji 1.3 zmieniane są również inne modele i tekstury - na lepsze, ładniejsze, o większej rozdzielczości (512x512 i wyżej).

Spoiler
v1.3 zawiera:
a) 8329 "kupek" trawy
b) 1863 zarośla
c) 56 zmodyfikowanych tekstur z VC, czyli:
- nowe tekstury dróg (zmienione wszędzie za wyjątkiem doków),
- nowe tekstury trawy (Grass_128HV w rozdzielczości 1024x1024),
- nowe tekstury betonu, ziemi, skał, itp.
d) 7 zmodyfikowanych modeli z VC, czyli:
- nowe latarnie uliczne
- nowy jeden rodzaj ławek

Więcej info na http://forum.gtasite.pl/index.php?topic=66177.0


11
Offtopic / Facebook - jedno pytanie
« dnia: 2010-04-16, 20:07 »
Witam,
Facebooka używam od zawsze jako platformę do grania w tamtejsze browserówki, jednak biorąc pod uwagę ostatnie wpisy na naszo-klasowym śledziku postanowiłem zmienić taki stan rzeczy i odciąć się od zbiegowiska milionów dzieci neo mających radochę z zademonstrowania wszem i wobec gwiazdki obustronnie zamkniętej kwadratowymi nawiasami. Chcąc więc zaprosić do grona moich znajomych na facebooku zacząłem ich szukać i zdziwiło mnie jedno. Konto zweryfikowałem już dawno, od razu jak się tam zarejestrowałem. Jednak teraz za każdym razem muszę wpisywać tekst weryfikacyjny, gdzie pod spodem jest napisane, iż mogę się tego pozbyć, kiedy zweryfikuję konto. Nie rozumiem na czym polega mój problem. Jest mi w stanie ktoś pomóc i powiedzieć, jak można ominąć wpisywanie tego tekstu za każdym razem? Czy może jest to naturalne zjawisko, którego nie można ominąć?

12
Pisarstwo / Czym jest EAG?
« dnia: 2010-02-21, 18:38 »
Nie znalazłem na tym forum działu poświęconego pracom pisemnym o charakterze innym od opowiadań, więc moją publikację zdecydowałem zamieścić się tutaj. Nie wiem jak spodoba się społeczności tego forum ten "artykuł", ale śmiało - jestem otwarty na krytykę. ;p   

W pracy tej skupiałem się raczej na konkretach, co może tłumaczyć fakt, że jest ona niemiłosiernie krótka. :)  


Czym jest EAG?

Zanim przejdę do meritum, chciałbym aby każdy z was zastanowił nad tym, czym polski rynek gier wideo zasłynął w branży. Painkillerem? Serią Xpand Rally? Silnikiem Chrome Engine? A może wciąż popularnym The Witcherem? Tak, niewątpliwie te i wiele innych przykładów dają potwierdzenie tezie, iż „Polak potrafi”, jednak mimo wszystko nasza nadwiślańska ojczyzna pozostaje wciąż zaściankiem wielkiego świata, jeśli chodzi o rozrywkę multimedialną. Czego jednak można oczekiwać odnaszych rodaków w obecnej sytuacji? Wszakże nasi specjaliści tworzyć gry uczyli się metodą prób i błędów w zaciszu własnych domostw. Jednak od lutego 2009 roku sytuacja ta diametralniesię zmieniła. Otóż, na skutek porozumienia z 18 września 2008 roku zawartego wśród 19 instytucji, uczelni i firm związanch z polskim rynkiem gier powstała pierwsza w Polsce - i tej części Europy - uczelnia, która pozwoli wykształcić specjalistów z branży gier wideo. O rozmachu projektu świadczyć może fakt, iż EAG, czyli Europejska Akademia Gier powstała dzięki porozumieniu m.in. Microsoftu, AGH, UJ, czy Krakowskiego Parku Technologicznego, a także patronatowi Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Szkoła ta powstała z zamysłem wykształcenia w Polsce specjalistów, którzy w przyszłości mogliby tworzyć gry na światowym poziomie. Dzięki temu premiery tytułów typu Call of Juarez czy wspomnianego już Wiedźmina nie byłyby takimi ewenementami, lecz stałyby się czymś normalnym. Brzmi ciekawie?  Oczywiście, dlatego dziwić może fakt, iż za całe to „zamieszanie” odpowiada małe krakowskie studio Nibris, które znane jest głównie z tego, że pracuje nad grą Sadness na platformę Wii.

Kim będę mógł zostać po Akademii Gier?

W trakcie pierwszego roku działalności EAG można było zapisywać się na 6 kierunków, na których zdobywa się wiedzę wręcz niezbędną dla twórców gier wideo. Dzięki owej różnorodności wydziałów każdy fascynat komputerowej rozrywki znajdzie coś dla siebie. Na EAG kształcić się można jako projektant produkcji, projektant mechaniki, programista gier, grafik 3D, animator 3D, czy też realizator dźwięku w grach wideo. Jednak już w trakcie lutowej inauguracji studiów podyplomowych władze uczelni zapowiedziały, iż planują stworzenia nowych specjalizacji na studiach stacjonarnych. Oznacza to, że Polska po raz pierwszy ma szansę na to, aby marzenia wielu zapaleńców dotyczące pracy u developera z prawdziwego zdarzenia stały się realne. Istotny jest także fakt, iż wykłady niebędą odbywały się ‘na sucho’, lecz w specjalnie przygotowanych do tegostudiach, w które wyposażyły się Uniwersytet Jagielloński oraz AGH. Przyszłym twórcom gier oddano do dyspozycji studio motion - capture, sale produkcji dźwiękowej do postsynchronów i post-processingu oraz wiele innych niezbędnych narzędzi pracy dla specjalistów tego typu. Warto wspomnieć o tym, że ze z pracowni tych korzystać będą mogli także poszczególne firmy pracujące nad tworzeniem gier lub poszczególnych elementów do nich, np. Animacji, czy udźwiękowienia. Może to przynieść nie tylko dodatkowe dochody uczelni, lecz prawdopodobnie zachęci innych do pójścia w ślady UJ i AGH.

 Finanse, finanse...

Oczywiście studia te są niezwykle kosztowne, jednak z uwagi na ogromne zapotrzebowanie na specjalistów z branży gier największe firmy w Polsce i na świecie będą sponsorowały naukę poszczególnych studentów w zamian za to, że ci w przyszłości będą pracowali dla nich. Jest to uczciwy układ, biorąc pod uwagę fakt, że nie każdego stać na wydatek rzędu kilkudziesięciu tysięcy, a koszty życia w Małopolsce są niesamowicie wysokie. Swoje przysłowiowe „trzy grosze” dołoży także Unia Europejska, która znacznie odciąży portfele potencjalnych kandydatówowej uczelni i zrefunduje część pieniędzy potrzebnych na rozpoczęcie nauki na EAG.  

 

Aby dowiedzieć się więcej o tej jakże specyficznej uczelni postanowiłem zadać kilka pytań dr hab. Pawłowi Węgrzynowi – osobie odpowiedzialnej za EAG na Uniwersytecie Jagiellońskim.

SP: Witam, czy mógłby pan zdradzić czytelnikom PCCentre wokół jakiej kwoty oscylują koszty zdobycia specjalizacji twórcy gier komputerowych na Uniwersytecie Jagiellońskim?

PW: EAG jest wspólną inicjatywą UJ i AGH. Na razie prowadzone są tylko czterosemestralne studia podyplomowe, których koszt wynosi 3 tys. zł za semestr (łącznie więc 12 tys. za całość).

SP: Czy EAG cieszy się dużym zainteresowaniem?

PW: Tak, choć koszt jest sporym problemem dla uczestników. Od jesieni 2010 roku rozpoczynamy nabór na studia drugiego stopnia (magisterskie uzupełniające) zarówno w trybie stacjonarnym, jak i niestacjonarnym. Będzie to współfinansowane z projektu WIKING. Mamy plany uruchomić jesienią 2011 roku studia pierwszego stopnia.

SP: Czy studenci mają szansę na sponsoring ze strony firm z branży rozrywki komputerowej, czy też jeśli chodzi o sprawy finansowe są oni pozostawieni sami sobie?

PW: Rzeczywiście jest grupa studentów dofinansowywana przez firmy z branży gier komputerowych. Pamiętajmy jednak, że polskie firmy nie są duże i zasobne wśrodki, a ponadto ogólna kondycja światowej gospodarki nie jest dziś najlepsza.

Z dr hab. Pawłem Węgrzynem Dyrektorem Europejskiej Akademii Gier rozmawiał Sławomir Prabucki

 

Kontakt dla kandydatów na studia:

ul.Reymonta 4

30-059 Kraków 

tel. 12663-58-90

fax 12 633-70-86

wydzial.fais@uj.edu.pl

www.fais.uj.edu.pl

 

Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie bez zgody autora zabronione

 

PS. Niektóre zdania mi się połączyły w trakcie wysyłania tego posta, więc byłbym szczęśliwy, gdyby każdy przypadek takiego mutanta w tekście został mi zgłoszony.

13
Łatki / Service Pack v. 1.5 (by TG)
« dnia: 2009-03-08, 22:13 »
Witajcie, jak zapewne wiecie - albo i nie - Tawerna Gothica, a dokładniej Respev, od wakacji pracują nad patchem do Gothica 2: Noc Kruka, który wprowadza do gry wiele znaczących poprawek. Jednak po kilku wersjach, które wprowadzały poprawki do tłumaczenia i skryptów nadeszła pora na wprowadzanie errat, które wymagają wprawnego spacerzysty. Dlatego zostałem poproszony - jak osoba znana i powszechnie lubiana na tym forum xD - o wyszukanie chętnego moddera, który pomógłby biednemu Respevowi w wydaniu piątej już wersji service packa, tak więc dobrze zastanówcie się co i jak, a kiedy się namyślicie, to odpiszcie w tym temacie, czy moglibyście ewentualnie wspomóc biedną Tawerną w usprawnianiu tej staruteńkiej gry, jaką jest G2NK....

Poprzednia wersja SP

http://nockruka.gram.pl/service-pack.html

14
Archiwum / HexenfeuermodPL
« dnia: 2008-07-11, 19:42 »
Tytuł w oryginale: Hexenfeuermod
Spolszczony tytuł:P /b] Ogniste wiedźmy
Premiera: Maj 2007 roku
Twórca: Lord Helmchen
Opis moda: Poranek jak każdy inny (myślisz), wychodzisz ze swojej chaty i od razu zagaduje cię mężczyzna z twojej wioski. Ma dla ciebie zadanie a ten dzień jest szczególny, mężczyzna przygotowuje się do wyprawy... [www.gothicmods.info]

Planowana data premiery polskiej wersji moda jest wyznaczona na Sierpień tego roku.

Strony: [1]
Do góry