Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Komuchpl

Strony: [1]
1
Teczki grafików / Komuch
« dnia: 2017-02-21, 03:42 »
Kabinet księcia pomorskiego:


wincyj: https://www.artstation.com/artwork/rdd1a

Jakieś propy ze środka kabinetu:




wincyj: https://www.artstation.com/artwork/0rO3E
Całość była robiona do unreala, ale na artstation wrzuciłem z marmoseta(jakoś ładniej wygląda :D). Całość w PBR. Tekstur ani podglądu modelu nie wrzucam bo mi nie pozwolili. Całość chyba nadal można zobaczyć w Zamku Książąt Pomorskich w interaktywnej aplikacji.
http://bi.gazeta.pl/im/c3/fb/13/z20953027V,Kabinet-2-0-pokazuje-Jolanta-Rybkiewicz--kierownik.jpg

Jakieś randomowe arty:



Nigdy się nie uczyłem rysować więc pewnie masa błędów(np ręce :lol:).

2
Pytania i problemy / Bakowanie normal map w zbrushu
« dnia: 2012-07-12, 20:54 »
Nie wiem co jest nie tak, przy wypalaniu normal mapy w zbrushu wypala się też uv'ka;
W zakładce UV map mam UV map border ustawione na 0;
#EDIT1: Tak, uv map border na wpływ na grubość tego na wypalonej mapie.
Na screenach widać to lepiej:
Ktoś wie co może być przyczyną?

3
Pytania i problemy / 3ds max 2012 unwrap UVW
« dnia: 2012-04-20, 20:44 »
Pytanie jest takie:
Co jest z tym nie tak? Max tak jakby powiększa jednego seama do wielkości ~50 normalnych.
Przeżyłbym bym to, ale po imporotowaniu tego samego modelu ta skala robi się normalna i tekstura się strasznie rozciąga.

tutaj widać jaka jest mapa, a jak to wygląda na modelu:


EDIT 1:
wcześniej używałem maxa 2010 i nie było tego problemu, dopiero po zainstalowaniu 2012 się ujawnił (na wersji 2012 ofc)

4
Game Art / Render toolbag'a
« dnia: 2012-03-31, 18:27 »
Przy renderowaniu modelu mam pare polygonów które, po prostu inaczej się renderują (chyba).


Pytanie: co może to powodować? W 3ds'ie wygląda wszystko dobrze.
Przy włączeniu object space normals w zakładce materiałów wszystko wygląda dobrze.

5
Gry / Dota 2
« dnia: 2012-03-12, 19:59 »
Dota 2
Sławny mod do warcrafta 3 zrobiony jako nowa gra, od podstaw przez valve.

Czym jest Dota? Jest to gra action rts (Nie nie jest to żadna moba[takie coś w ogóle nie istnieje, ale twórcy LoL#msga twierdzą inaczej<Tak hejtuje LoL#msga :lol: >]).
Polega na ulepszaniu jednej postaci którą wybieramy na początku gry. Ulepszanie to polega na wbijaniu lefela (1-25) i różnych przedmiotów.
To taki troche ogólny opis gry;

Menu:

Tak wygląda menu po uruchomieniu;


Profil gracza (można przeglądać profile każdego);



Ingame UI:

Wybór postaci;


Ogólne UI + sklepik;


Wygrana;


Multikill#msge;


Duble kill -> 2 (oczywiste)
Triple kill -> 3 (też oczywiste)
Ultra kill -> 4
Rampage -> 5
Osobiście lubie killstreaki z quake#msga :D

Apropo killstreaków, jednego rempejdża już udało mi się zaliczyć :cool:  


Jeśli ktoś by był chętny zagrać - pisać na steam [Komuchpl jakby ktoś nie oglądał screenów co jest nie możliwe]


Jakie są wasze opinie?
Byle nie takie:
Pozwolę sobie zacytować pewnego tibijczyka:

Cytuj
Fajny ale trochE nie fajny 3/10

:lol:

Strony: [1]
Do góry