Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Zubot

Strony: [1]
1
Ukończone modyfikacje / [G1] Krwawy Odwet
« dnia: 2009-02-13, 16:38 »
Od pewnego czasu zacząłem odświeżać stare projekty. Na pierwszy ogień poszedł mój stary mod Krwawy Odwet. W tej wersji zmieniłem sposób rozgrywki, dodałem obóz pogromców i więcej dialogów.

Download:
> https://mega.nz/#!ZwogQSjB!uuAyAt8ORRirbb-IuogOIggSsS2bWouJtIafLOi02sA
> https://chomikuj.pl/gothicwarrior/Gothic+-+Modyfikacje/Gothic+I/Krwawy+Odwet

2
Pytania i problemy / Kompresja do .bik
« dnia: 2009-02-05, 14:49 »
Ustawiłem taki poziom kompresji, ale nadal dźwięku nie ma.


A tak wogóle to jak ustawić to?

3
Błędy podczas parsowania / Bład w dialogu
« dnia: 2009-02-03, 16:22 »
Treść błedu jest taka:


Cytuj
//******************************************
//            Gredor quest
//******************************************

instance  DIA_gredor_quest (C_INFO)
{
   npc         = grd_1011_gredor;
   nr         = 1;
   condition   = DIA_gredor_quest_Condition;
   information   = DIA_gredor_quest_Info;
   permanent   = 0;
   description = "Jeżeli to nie będzie ubicie kretoszczura...";
};                 

FUNC int  DIA_gredor_quest_Condition()
{
  if(Npc_KnowsInfo(hero,dia_gredor_First))
   {
   return 1;
};

71// FUNC VOID  DIA_gredor_quest_Info()
{

Powinno być dobrze  :)

EDIT: zapomniałem zaznaczyć linię 71, już poprawiłem.

4
Pytania i problemy / Jak otworzyć mesha w Spacerze?
« dnia: 2008-11-09, 20:28 »
Zrobiłem w 3ds maxie mesha na kszałt areny :P
chcę go otworzyć w spacerze i pojawia się komunikat:


5
Pytania i problemy / Jak otexturować model broni?
« dnia: 2008-11-08, 19:27 »
Chciałbym otexturować ten model z gothica:

Texturą orkowych broni, mianowicie tą:

6
Filmy / Przenaczenie Pirata
« dnia: 2008-10-22, 16:49 »
Przedstawiam serial autorstwa vinera pt. Przeznaczenie Pirata.

Wstęp
Odc.1
Odc.2
Odc.3

W imieniu vinera zachęcam do oglądania.

Dziękuje za uwagę, pozdro.

7
Pozostałe / Jak coś wypakować z moda GoManem
« dnia: 2008-09-06, 10:59 »
Ten pomysł podsunął mi viner i to jest częściowo jego tut.
Tak więc nie wszytko możemy wypakować z paczki VDFS'em, bo zdarza się, że wyświetla się nam komunikat ''Unexpected version of vdf''.
Natomiast GoMan jest uniwersalny, czyli do każdej części gothica i wersji moda.
Jeżeli chcemy wypakować coś nie zależnie od formatu, zaznaczamy exportieren tak jak na screenie.
http://img114.imageshack.us/my.php?image=uo0001gw8.jpg
Pokazuje się nam takie okienko
http://img155.imageshack.us/my.php?image=uo0002zk8.jpg
zostawiamy wszystko tak jak jest i dajemy zapisz.
I to wszytko format pliku nie zmienił się jak zauważycie.
Tak więc GoManem można wypakować nie tylko tekstury.
Tutorial jest dla tych którzy nie wiedzą o tym.

Dziękuje za uwagę.

8
Pytania i problemy / Konwertowanie MRM na 3DS
« dnia: 2008-08-09, 16:18 »
Jak przekonwerterować plik MRM do formatu 3ds?

9
Pytania i problemy / Render z maxa
« dnia: 2008-08-03, 08:55 »
Jak otworzę zbroję w formacie asc. to jak nałożyć teksture na render by była widoczna.

10
Skrypty / Teleport
« dnia: 2008-07-31, 16:27 »
jak zrobic zaklęcie teleportacji, które przeniesie w dane miejsce?

11
Spacer / Dźwiek vobów
« dnia: 2008-07-29, 19:53 »
Jak dać vobowi dźwiek tak żeby jak chodzi się po nim to jest dźwiek
np. kraty lochów w starym obozie, domek shrata.
Głownie mi chodzi o voby w zenach



12
Pytania i problemy / GothicSourcer
« dnia: 2008-07-29, 16:02 »
Był by ktoś na tyle miły dać mi link do najnowszej wersji gothicsourcera  :rolleyes:

13
Filmy / Rodzina Słowem Silna
« dnia: 2008-07-27, 17:31 »
Nie miałem co robic to zrobiłem flmik. Nie mogłem sie zarejstrować na youtube więc dałem go na wrzute. Przepraszam za niską jakość filmiku.
TU do oglądnięcia filmik.



Edit://Przepraszam za wszystkie problemy. link działa. Nie chcący zanaczyłem materiał kontrowersyjny. Jeszcze raz przepraszam

14
Pytania i problemy / Nowa twarz w grze
« dnia: 2008-07-21, 16:02 »
Jak zrobić własną twarz w grze. Kiedyś był podobny temat, ale żadne metody nie zaskutkowały.
Ktoś wie jak to zrobić. Zdaje mi się że trzeba coś w skryptach do pisać.

15
Pytania i problemy / Photoshop
« dnia: 2008-07-20, 10:49 »
Sciągnąłem nie dawno photoshopa i zaczałem uczyć sie robić userbary, ale jest jeden mały problem
nie mam w pasku narzędzi ołówka


czy jest jakiś plugin do tego czy coś :D

16
Pytania i problemy / Miecz od podstaw [3ds max]
« dnia: 2008-07-17, 16:40 »
Otóż od nie dawna zacząłem bawić się w 3ds maxie, podstawy mam mniej więcej opanowane.
Chcę na początek zrobić prosty miecz z gothic'owych tekstur.
Bardzo bym prosił żeby ktoś mi wytłumaczył jak takie coś zrobić od podstaw.

17
Pytania i problemy / Proste tutki do Blendera
« dnia: 2008-06-03, 18:01 »
Mógłby ktoś zmieścić tu linki do jakiś prostych tutków do blendera np. jak zmieniać widok, texturować
takie początkowei podstawowe rzeczy. Proszę uprzejmie ;)

18
Pozostałe / Jak prosto podmienić stare tektury
« dnia: 2008-04-21, 16:45 »
Otóż dla początkujących chciałbym umieścić porady jak bez respasowiania i bawienia się w skryptach podmienić tekstury. Być może nie wszyscy wiedzą że tak można zrobić.
Otwieramy GoMana i wybieramy z listy tekstury dowolną teksturę. Klikamy export i zapisujemy w formacie JPEG. Przerabiamy programem graficznym teksturkę i ponownie otwieramy GoMan.
Klikamy na datei (albo ikonę otwartego folderu) otwieramy naszą teksturkę, a następnie dajemy export zapisując w formacie tex.
Robimy folder Nazwamoda/_Work/Data/Textures/_Compiled i wrzucamy tu nasze teksturki.
Potem otwieramy VDFS. Dajemy bulid i w drugim okienku w dolnym lewym rogu otwieramy nasze teksy. Tak samo robimy w okienku obok niego. To z prawej strony gdzie pisze tam include (po angelsku znaczy zawiera).Robimy mod i to wszystko.

Sory, że nie tak dokładnie wytłumaczyłem. Nie mam teraz czasu, ale postaram się wyjaśnić jak coś będzie dla was nie jasne i umieszcze screeny.
Wybaczcie jak napisałem to bez potrzeby i jak taki tutek jest już, ale jak pomogłem to dzięki :)

Strony: [1]
Do góry