Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Simen

Strony: [1] 2
1
Ukończone modyfikacje / [G2NK] AtariarEdition PL
« dnia: 2017-04-22, 13:21 »


Opis modyfikacji:

Modyfikacja autorstwa teamu Atariar/Ayaeng & Vaya - balansuje, integruje oraz implementuje nowe elementy rozgrywki, które rozbudowują głębię gry i ukazują świat wokół Khorinis jeszcze bardziej autentycznie. Została zachowana typowo surowa „atmosfera Gothic”. Znajdziemy tutaj nowe tekstury i obiekty jak drzewa, krzewy i trawy, czy też upiększone krajobrazy. Niezliczone poprawy bugów, przeróbki błędów logicznych oraz korekta dialogów i tekstów prowadzą do pełnego growego doznania.
Poprawki w modyfikacji odpowiadają pomysłom Atariara i opierają się na oryginalnym gothikowym klimacie. W jego odczuciu wiele addonów za mocno ingeruje w pierwotną rozgrywkę, przez co często te zmiany są nie na miejscu i psują imersję (np. dialogi bez dubbingu).
Celem tego moda jest, aby delikatnie wprowadzić zmiany oraz nowe funkcje w główną rozgrywkę, dlatego też jest on ściśle dostosowany pod preferencje autora. Prace nad nim trwały ponad rok. 

Cechy modyfikacji:
• Nowe modele (drzewa, roślinność, przedmioty...)
• Nowe obiekty (drzewa, krzewy, trawa, rośliny)
• Nowe potwory (np. goblińscy jeźdźcy, ognista harpia, pantera)
• Wysokiej jakości tekstury 
• Nowe zadania: Chromanin, Kompendium
• Szafy, szuflady, komody oraz sarkofagi możliwe do splądrowania
• Ukryte skarby oznaczone konarami, kamieniami, kośćmi lub czaszkami wokół miejsc pochówku
• Łupy do zebrania pod wodą
• Nowy system punktów nauki
• Nowe animacje
• Akrobatyka możliwa teraz do wyuczenia tylko u nauczycieli
• Nowy system modlitewny
• Możliwość spania na śpiworze (ciepła owcza skóra)
• Regeneracja życia i many po upływie czasu
• Nowe pancerze oraz bronie
• Możliwość usmażenia wszystkich kawałków mięsa naraz
• Możliwość warzenia kilku mikstur naraz
• Kilka nowych przepisów
• Dodatkowe opcje w almanachu Xardasa
• Pokazywanie pełnych nazw przedmiotów w świecie (np. esencja lecznicza zamiast mikstura)
• Sposób chodzenia zależny od posiadanej gildii
• Poprawy bugów oraz błędów związanych z eksploatacją
• Wiele drobnych zmian i poprawek w estetyce
• Drobne modyfikacje świata: przywrócono dwie niewielkie, nieużywane lokacje w Górniczej Dolinie
• Górnicza Dolina sprawia wrażenie nieco bardziej niebezpiecznej
• Ulepszona sztuczna inteligencja smoków
• Czeladnictwo: zaimplementowano do gry ubrania czeladnicze
- Bosper skupuje teraz również specjalne skóry takie jak skóra lodowego wilka, skóra pantery itd.
- Constantino: Jako mag opłaca mu się sprzedawać ciemne grzyby, dostaniemy za to od niego jego specjały podnoszące trwale nasz poziom many.
- Harad: Możliwość wyuczenia się teraz u niego również kucia dwuręcznych mieczy.
* Możliwe „bezgildyjne” przejście gry: 
- Drobne zadanie do zadecydowania o bezgildyjnym przejściu (Xardas).
- W 4 rozdziale okolice Khorinis zostają oblegane przez orków i jaszczuroludzi.
- Gracz dostaje możliwość wzięcia zadań od paladynów i najemników (smocze jaja dla Benneta, pierścienie orkowych przywódców dla Lorda Hagena, rogi cieniostwora dla Bustera itd.).
- Różne nowe pancerze po drodze (zbroja świątynna Angara, zbroja myśliwego, pancerz łowcy, szata uczonych, zbroja księcia, szata mrocznej magii).
- Xardas i Magowie Wody są gotowi pomóc w dziedzinie magii.
- Korzystanie z magii nie stoi na przeszkodzie: Nauczycielami są Xardas, Magowie Wody oraz Milten na Irdorath. Kamienie runiczne można zdobyć podczas zadań, u kupców czy też po prostu znajdując.
• Nowe dialogi z oryginalnym dubbingiem
• Profesjonalne spolszczenie wysokiej jakości  
- i wiele więcej -

Balans:

* Przebalansowano bronie i magię
* Zmieniono wartości pancerzy
* Rozszerzono rutyny dla postaci
* Większa indywidualność gildii
* Poprawy bugów, błędów związanych z eksploatacją oraz korekta tekstów (również w polskiej wersji)




Screeny:

Spoiler



















Przy okazji tego moda chcielibyśmy Wam przedstawić świetne narzędzie o nazwie Spine. Jest to pierwszy polski mod, w którym można zdobyć na nim aż 30 osiągnięć, dlatego bardzo serdecznie zachęcamy. Instalacja jest bardzo prosta, a może przynieść tylko dodatkowe korzyści.


>>> Download <<<

Alternatywny download: https://drive.google.com/open?id=0B9dXPvI6ssVHTHBGRzVZVE1sMnM

Instrukcja instalacji:

1. Pobieramy Spine z linka powyżej.
2. Instalujemy oraz wskazujemy miejsce, gdzie trzymamy Gothica (możemy je również znaleźć automatycznie).
3. W przypadku braku jakichś komponentów potrzebnych do grania Spine automatycznie pobierze brakujące pliki.
4. Najlepiej od razu założyć sobie konto, które jest niezbędne, jeżeli chcemy nabijać osiągnięcia (zajmie to mniej niż minutę).
4. Przechodzimy do zakładki bazy danych, klikamy na AtariarEdition i czekamy, aż program pobierze całą zawartość.
5. Przechodzimy do biblioteki i cieszymy się modem.

Spoiler



Narzędzie jest naprawdę świetne, pomogło już wielu osobom, którym nie działały niektóre mody. W Niemczech zrobił prawdziwą furorę. :)


Credits:

Tłumaczenie: Quasch
Korekta: Quasch
Skrypty: Siemekk
Grafika: Blizna
Filmy: Majes
Testy: Gerard, Jawawu35, Quasch

Opis został wzięty z forum Bractwa Spolszczenia, autorem jest @Quasch.

2
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Evil MiniMod
« dnia: 2017-04-10, 18:38 »

       
Zostajesz wysłany na małą wysepkę w celu zabicia niejakiego Bruno. Na miejscu okazuje się, że zadanie nie jest takie łatwe, na jakie wyglądało...

Modyfikacja oferuje:
- od 0,5 do godziny rozgrywki
- siedem zadań
- dubbing
- nowy świat

Modyfikację wydano w polskiej wersji w następującym składzie:
Simen - tłumaczenie, korekta, skrypty, creditsy, grafika, testy
Nefario - skrypty
Taliasan - grafika
Splash - skrypty

Zrzuty ekranu:
Spoiler








lub stąd

Instrukcja instalacji:
Po prostu wypakuj foldery do głównego katalogu z Gothicem 2 NK :)

Gameplay mojego autorstwa:
http://www.youtube.com/watch?v=1qrri3cAy-8

UWAGA!!!
Pomyliłem się w tłumaczeniu i tam, gdzie powinno wyświetlać się nam "oddano" pojawia się "otrzymano".

3

Fabuła:

Odyseja rozpoczyna się wraz z chwilą, gdy bezimienny bohater wypływa z Khorinis i rusza na Myrtanę. W tym czasie nasz bohater, Roland, przebywa w twierdzy paladynów na Athanos. Jak dotąd, wojna z orkami mijała z daleka tą wyspę. Ponieważ Roland chce zostać Paladynem i walczyć z orkami, decyduje się opuścić wyspę, by osiągnąć swój cel. Nie jest to jednak tak proste, jakby mu się wydawało i w celu osiągnięcia swojego marzenia, będzie czekało go wiele ciekawych przygód.

Choć zostanie rycerzem było jego początkowym celem, zobaczy i doświadczy on o wiele więcej na swojej drodze, niżby sobie początkowo wyobrażał. Pozna wrogów królestwa i ich działania, by osiągnąć swoje mroczne cele, czyli zbudowanie imperium Beliara i zniewolenie rasy ludzkiej, a jeśli to się nie uda, całkowita ich eksterminacja. Roland szybko uświadomi sobie, że zostanie Paladynem nie jest jedynie jego celem, a misją wymagającą poświęcenia. Decyduje się sam wytoczyć sobie ścieżkę i działać przeciwko istotom zagrażającym wolności mieszkańcom Myrtany.

Cechy modyfikacji:
 - ekscytująca i bogata fabuła
- wiarygodne i rozbudowane dialogi u NPC
- co najmniej 200 godzin rozgrywki
- 565 zadań
- ponad 1000 NPC
- wiele dokładnych i sporych światów o różnym klimacie i z ciekawymi podziemiami.
- starzy przyjaciele z Gothic II i NPC z różnych znanych modyfikacji
- kompletne udźwiękowanie z ponad 39950 plikami dialogowymi, a także z nową muzyką dla Varantu, Myrtany i Nordmaru.
- pięć różnych poziomów trudności
- wiele nowych animacji m.in. ostrzenie broni, picie z beczki, produkacja zwojów, otwieranie trumien i grobów
- produkcja strzał i bełtów, a także ich specjalnych odmian, jak na przykład ognistych, zatrutych, wybuchających, magicznych i lodowych; specjalne strzały i bełty mogą powodować różnego rodzaje obrażeń
- wydobywanie rudy żelaza, złota, srebra, siarki, węgla, akwamarynu i wielu więcej
- nowe potwory np. żółw, ogr, gryf
- mnóstwo nowych tekstur dla potworów
- rozległy respawn potworów
- wiele potworów to niebezpieczni przeciwnicy do samego końca
- potężni magowie, potrafiący się leczyć
- wiele nowych pancerzy
- mnóstwo ugrupowań, takich jak najemnicy orków, Asasyni, Koczownicy i Nordmarczycy
- wiele nowych modeli i przedmiotów m.in. otwierane pudełka
- nauka pływania i nurkowania
- mnóstwo loadscreenów
- wiele nowych talentów, których można się nauczyć m.in. zabójca orków, łowca orków, ostrzenie, zatruwanie
- hełmy i tarcze obecne w grze
- potwory, które mogą zatruć gracza
- kompletna solucja (Odyssee_2.0_Komplettlösung.pdf) i lista instancji NPC (Odyssee_2.0_NPCs.pdf)
- i wiele więcej

Kompletna lista zmian w stosunku wersji 1.3 wymieniona w changelogu (Odyssee_2.0_Changelog.pdf).

Wymagania:
Do pełnej funkcjonalności gry zalecana jest instalacja wersji raportowej 2.6.0.0, posiadanie GothicStartera w najnowszej wersji oraz SystemPacka. SystemPack, autorstwa MaGotha, dostępny jest w dwóch wersjach: dla gry lub dostosowany bezpośrednio do modyfikacji.

Instrukcja instalacji:
- wersja raportowa 2.6.0.0
- playerkit 2.6f
- ODYSSEE_2.0.exe (modyfikacja bez dubbingu)
- Odyssee_2.0_Speech.exe (dubbing, opcjonalny)
- SystemPack
Opcjonalnie dla graczy z DX11: Odyssee_D3D11_Texturen_v2.exe


Animowany dziennik: http://odysseemodteam.worldofgothic.com/rauhbein.html

Galeria: http://www.worldofgothic.de/screens.htm?dir=mods_G2_Odyssee

Download: http://www.worldofgothic.de/dl/download_522.htm (na samym dole)

Alternatywny opis od Seth77:
Spoiler
Wersja 2.0

Opis Modyfikacji:
W dniu dzisiejszym została wam udostępniona nowa wersja modyfikacji z numerem 2.0.Mod wprowadza wiele nowych rzeczy do modyfikacji oraz poprawie znane bugi oraz błędy.Oczywiście wraz z tym,że modyfikacja jest ogromna wiąże się z tym także możliwość występowania kilku błędów.Jednak te błędy nie powinny psuć zabawy z rozgrywki oraz uniemożliwiać ukończenia rozgrywki.Wszystkich,którzy znajdą jakiekolwiek błędy prosimy o napisanie ich w tym temacie https://forum.worldofplayers.de/forum/threads/1484022-Release-Odyssee-im-Auftrag-des-K%C3%B6nigs-2-0-1 pomoże to nam w szybszym eliminowaniu tych błędów.Główne zmiany jakie zostały wprowadzone :

- Możliwość wyuczenia się walki tarczą (potrzebny do tego jest Odyssee_Systempack).
- Dodatkowe 126 zadań. Ogólnie w modyfikacji jest ich 565 i jest to liczba porównywalna do G3.
- Kompletny dubbing niemiecki, jak i nowy soundtrack dla Varantu, Myrtany i Nordmaru.
- Nowe światy; poza nowym terenem morskim zostały poszerzone również Nordmar i Myrtana. Ponadto można teraz również wstąpić do Górniczej Doliny.
- Lekka przeróbka niektórych światów.
- Zmiana w systemie wytwarzania strzał: Teraz jest ono bardziej opłacalne, bowiem za strzałę czy bełt u kupców zapłacimy każdorazowo po 3 szt. złota, zaś wyprodukowanie 10 strzał czy bełtów kosztuje jedynie 5 szt. złota, zatem do 10 zaostrzonych strzał bądź bełtów brakuje nam jeszcze tylko kawałka surowej stali. Cena idzie o połowę w dół, jednak nie wszędzie będzie można wyuczyć się tejże umiejętności, dlatego zaleca się to zrobić od razu u kowala Theodora na wyspie Athanos. Będziecie musieli teraz poszukiwać po świecie pni drzew i obrabiać je na mniejsze plastry. Następnie do osad posłużymy się drewnianym klocem, a następnie będziemy mogli wyrobić nasze groty na kowadle. Brakuje nam jeszcze tylko piór na lotki, które możemy pozyskać m. in. ze ścierwojadów. Teraz możemy wreszcie przystąpić do wyrobu 10 strzał na stole roboczym z 10 piór, 10 grotów oraz 10 osad. Po opanowaniu podstaw możemy się zabrać również za produkcję strzał i bełtów o specjalnych właściwościach (np. zatrute czy wybuchowe). Każde z nich zadają przeciwnikowi dodatkowe obrażenia. Czasami mają je również w swojej ofercie różnoracy kupcy. Szybko się jednak przekonacie, że zakup tychże perełek jest nieporównywalnie droższy.
- Możliwość zadawania większych obrażeń dzięki wyuczonym umiejętnościom „Mistrz walki” oraz „Strzelec wyborowy”. Oba te talenty dostępne są jednak tylko na poziomie bardzo łatwym, łatwym oraz średnim, bowiem zostały one dodane tylko po to, aby ułatwić rozgrywkę graczom.
- Lepszy ekwipunek dla bohatera: teraz oprócz nowych pancerzy dostępne są również tarcze i hełmy.
- Możliwość wykuwania potężnych amuletów i pierścieni po wyuczeniu się umiejętności „Złotnik” (m. in. pierścień szybkości) oraz ulepszanie zbroi i szat.
- Możliwość zakupienia śpiwora w 4 rozdziale, dzięki któremu będzie można przenocować w dowolnym miejscu.
- Poszukiwanie złóż raczej nie wydaje się być zbyt pasjonującym zajęciem, jednak wiedza w zakresie górnictwa wymagana jest do niektórych zadań. Ruda żelaza przykładowo przydaje się do produkcji strzał i bełtów, jednakże istnieje tylko kilka obszarów, na których będziecie mogli ją wydobyć, np. na Tamorze. Do wytworzenia niektórych zwojów potrzebne są siarka, węgiel, akwamaryn bądź topaz.
- Możliwość wydobywania 14 różnych minerałów, które są podzielone na cztery podgrupy:
Wydobywanie rudy: obejmuje magiczną rudę, rudę żelaza, czarną rudę oraz czerwoną rudę.
Metale szlachetne i akwamaryn: złoto, srebro i akwamaryn.
Kamienie szlachetne: rubin, topaz, szmaragd, ametyst.
Pozostałe: sól, węgiel i siarka.
Jeśli w jednej grupie osiągniesz 100% wiedzy górniczej, będzie to widoczne w twoim oknie bohatera w konkretnej kolumnie. Wtedy twoja ogólna wiedza w zakresie górnictwa wzrośnie o 25%. Po osiągnięciu 100% we wszystkich grupach, twoja ogólna wiedza również będzie wynosiła 100%. Zostajecie tym samym guru kopaczy we wszystkich czterech grupach i otrzymujecie sowitą dawkę punktów doświadczenia.
Fabuła:
Akcja Odysei rozgrywa się od chwili, gdy bezimienny bohater opuszcza Khorinis i udaje się na Myrtanę. W tym czasie bohater naszego opowiadania, Roland, rezyduje w twierdzy paladynów na Athanos jako jeden z rekrutów. Wojna z orkami omijała tę wyspę szerokim łukiem, lecz mimo tego nasz bohater sili się na zostanie paladynem i postanawia dzielnie stawić zielonoskórym czoło . Decyduje się na opuszczenie wyspy, aby zrealizować te zamiary, jednak nie wszystko jest takie proste, jakby się na początku wydawało.
Do realizacji swoich celów musi przebyć długą i wyboistą drogę oraz przeżyć wiele ekscytujących i niełatwych przygód. Poznaje w międzyczasie wrogów królestwa oraz ich machinacje, dowiadując się tym samym o ich celu. Chodzi o stworzenie swoistego imperium pod wodzą Beliara oraz ujarzmienie wszystkich wolnych ludzi, albo - jeśli to w ogóle możliwe - całkowite ich unicestwienie. Roland szybko zdaje sobie sprawę, że bycie paladynem to nie cel sam w sobie, a jedynie wyższa misja. Tym samym decyduje się on kroczyć obraną przez siebie ścieżką i staje do walki z wrogami królestwa, by zachować niepodległość Myrtany.
(Lista zmian jak i Fabuła z modyfikacji została przetłumaczona przez Quascha z Bractwa Spolszczenia.)
Okno Statystyk:
Spoiler
Screeny:
Spoiler




Video:
Spoiler
http://www.youtube.com/watch?v=t0BoiO4hDdk

http://www.youtube.com/watch?v=4_iR2VLdkPE

http://www.youtube.com/watch?v=Cj7oBHY7y0A

http://www.youtube.com/watch?v=1yWtAYuKTeA

http://www.youtube.com/watch?v=TJLy38Zbp9w

http://www.youtube.com/watch?v=ZA-yTIT2gUo

http://www.youtube.com/watch?v=RMcoH43ftqM

http://www.youtube.com/watch?v=xKkeTdh_kcs

http://www.youtube.com/watch?v=HAKaqrLp4FA
Podziękowania:
Black Pirate postanowił wymienić parę osób, które znacznie przyczyniły się do rozwoju modyfikacji.Ja także je tutaj wymienię, bo według mnie należy ich wypisać:
-karim09: Bez jego genialnych modeli 3D mod nie byłby nawet w połowie tak dobry jak teraz. Jeszcze raz dziękujemy za wspaniałe modele, które są prawdziwymi arcydziełami w moich oczach.
-lucigoth i Old Man: Bez ich niestrudzonej pracy i stałych nawoływań do optymalizacji gry Odyseja nie byłaby tym, czym jest dzisiaj. Dziękuję wam bardzo za to.
-VV0ll3 i Fafnirs Erbe:
Poza masą innych działań, chciałbym wyrazić szczególne podziękowania za pracę nad gigantycznym solucją. Bez waszej pomocy, praca ta nigdy by nie została ukończona.
-Alain Dufont: Dziękuję bardzo mocno za wspieranie mnie w ostatnich tygodniach. Bez ciebie udostępnienie tej modyfikacji w tym roku byłoby nie możliwie.
Dziękuję także osobom,które tworzyły dubbing dla postaci.Oto lista tych osób:
Spoiler
Silvestro
ReyZorProductions
Zero99
Gorilla
Mondkalb100
Holy Shit
Milgo
Golden Age
Kyle07
Gadarol
Barade
Alexander Matecka
GenerationLost
Sammy
Kathy
Bisasam
Citlalcolotl
Meatbug
TheEternal
Mateo1980
Kersoph
rechtschaffenheit
Goldhand
Simon92
Fafnirs Erbe
BJaxx87
Twin Ace
Palandes
Johnny
Corbie
einPaladin
Debbie
Nightrider
Chcę również pamiętać o kilku innych kluczowych pracownikach Odyssemod Team, którzy przyczynili się w ciągu ostatnich 8 lat,aż do dzisiejszego sukcesu. Sammy, który niestety nie jest już z nami, niestrudzenie wspierał nas jako tester. Biesterkiller, który napisał wiele złożonych skryptów dla nas i niestety nie mógł zostać z nami do końca z powodu spraw osobistych, a następnie Untoter Scavenger,który przyczynił się do wielu wspaniałych tekstur oraz dennis15, któremu zawdzięczamy także wiele ładnych tekstur.Oraz oczywiście wielu innych pomocników, do których należą Magoth, Marcello, Lord Sargon. Im także pragnę podziękować. :bows:
Instalacja:
Aby zagrać w tę wersję, trzeba rozpocząć Odyseję całkowicie od początku. Stare zapisy nie będą działały.
Kolejność instalacji:
Spoiler
1. G2NK
2. Reportversion 2.6.0.0
3. PlayerKit 2.6f (GothicStarter Update)
4. ODYSSEY-2.0.exe
5. ODYSSEY.Sprachausgabe.exe
6. G2Odyssey_SystemPack_1.6.exe
Jest to System Odyssey Pack autorstwa Magoth który należy zainstalować, żeby gra działała płynniej. Potrzebny jest także do tego, aby móc cieszyć się tarczami. W Systempack.ini, który powinien znajdować się w folderze System musisz zmienić swoje "EnableShields" na "1".
UWAGA: Dla wszystkich graczy, którzy grają w wersję Gothic II Złota Edycja.Odyseja nie będzie działała poprawnie w tej wersji, aby to naprawić trzeba zainstalować wszystko trochę inaczej:
Spoiler
1. Zainstaluj Gothic II Złota Edycja. Zmień katalog! (Np. C: \ Gry \ Gothic II)
2. Zainstaluj Gothic2 FIX-2 6 0 0-rev2
3. playerkit 2.6f (GothicStarter Update)
4. Instalacja G2Odyssey_SystemPack_1.6.exe
5. Zainstaluj Modyfikację (UWAGA: Zainstaluj jako ADMINISTRATOR, w przeciwnym razie nie będzie działała prawidłowo)
6. Zainstaluj Dubbing.
7. Naciśnij przycisk Windows + Pause "Zaawansowane ustawienia systemu", nacisnąć górny przycisk "Ustawienia" w sekcji "Wydajność" zakładki "Zapobieganie wykonywaniu danych", wszystkie pliki EXE bezpośrednio z folderu Gothica II  (4 szt).
8. W ustawieniach zgodności Właściwości Gothic2.exe i Gothicstarter.exe ustawiony na XP SP3 i "Uruchom ten program jako administrator"
Zagraj w Prolog:
Polecam każdemu kto nie zna historii przygody, aby zagrał w prolog Odyseji "Kryjówka Korsarzy".Prolog do pobrania możnesz znaleźć znaleźć tutaj: http://themodders.org/index.php?topic=24861.0
E-Book:
Untoter Scavenger ma dla nas w tym czasie dziennik utworzony za pomocą ruchomych obrazów, który opowiada historię kapitana Rauhbeina, którego tajemnicze ukryte złoto odgrywa ważną rolę w Odysei.Każdy kto nie zna tej historii, powinien ją przeczytać.Tutaj macie: http://odysseemodteam.worldofgothic.com/rauhbein.html
Pozostałe:
Marcello stworzył przewodnik, który pomoże Ci, jeśli utkniesz w miejscu i nie będziesz wiedział co zrobić.
Jednak ten poradnik odnosi się do wersji od 1.0 do 1.3 Oto link: http://forum.worldofplayers.de/forum/threads/1408674-Gothic-II-Odyssee-Im-Auftrag-des-K%C3%B6nigs-Guide/page2?p=23924212#post23924212
Download:
No i teraz chyba najważniejsze a mianowicie Download :)
Nie będę tutaj nic przedłużał macie linka : http://www.worldofgothic.de/dl/download_522.htm

Odyssey Modteam(Ja także :) ) życzy Wam wszystkim Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku! Miłej zabawy w przechodzeniu modyfikacji!

4
Sprzęt, oprogramowanie / Pendrive uszkadza pliki
« dnia: 2016-11-14, 18:35 »
Mam SanDiska 32 gb, niezawodny. Przegrywam sobie Doctora Who, który na kompie dobrze działa i na TV nie może odtworzyć pliku. Bo wsadzeniu penka do kompa, pliki nie działają.
Penek się zjebał i trzeba nowy kupić, czy da się go jakoś ocalić?

5
Returning 2.0 / Spolszczenie do Returninga 2.0...
« dnia: 2016-10-27, 15:02 »
...ukaże się. W swoim czasie. Wszelkie pytania o nie będą kasowane.

6
Returning / Zapisy z Returninga
« dnia: 2016-09-28, 11:11 »
Tutaj możecie się dzielić zapisami z Returninga, a także składać prośby o udostępnienie jakiegokolwiek.

7
Przeznaczenie / PORADY I SOLUCJA
« dnia: 2016-07-29, 22:23 »
Tutaj umieszczacie swoje porady związane z graniem w moda.
Spoiler
Cytuj
A co mi tam, macie kilka porad od byłego testera:
1. Bonusów możecie używać od razu, w przypadku many różnicy nie odczujecie zapewne żadnej. Jeżeli chodzi o siłę i zręczność róznica ta będzie  większa, ale tak czy tak, grę przejdziecie.
2. W modzie są bonusy ze zjedzenia odpowiedniej ilości  niektórych rzeczy, dla ciekawskich:
Spoiler
jabłka i szynka dają siłę, polne i leśne jagody punkty życia, ser zręczność, mleko, ciemne grzyby, gin i piwo manę, a mięsa kopacza ochronę od magii i ognia. 
3. Przy wyborach fabularnych kierujcie się sumieniem, czasami przebaczcie niektórym.
4. Uczcie się wykuwania broni unikatowych, są bardzo dobre.
5. Nie zabijajcie NPC imiennych, wielu jest potrzebnych później.
6. Uczcie się języka kapłanów przed zabiciem Kruka, później najprawdopodobniej nie da rady.
7. Jeśli gracie magiem, na początku 2 rozdziału udajcie się do Leśnego Obozu (dawniej był tam Klasztor Zmiennokształtnych)
8. Wywalenie Szponu Beliara może okazać sie dobrą decyzją.
9. W większych zenach co rozdział czekają nowe zadania.
10. Pływanie łódką w DP może  się opłacić, zwłaszcza od drugiego rozdziału.

8
Przeznaczenie / Dyskusja na temat modyfikacji
« dnia: 2016-07-29, 11:50 »
Tutaj możecie śmiało dyskutować na temat modyfikacji. Wszelkiego rodzaju wulgaryzmy i obrazy w stosunku do Memoriusa i jego ekipy będą natychmiastowo kasowane. Temat ma dotyczyć modyfikacji, a nie tego, jaki kto ma stosunek do Memoriusa.

9
Przeznaczenie / Opis modyfikacji (DOWNLOAD)
« dnia: 2016-07-29, 11:49 »

Przeznaczenie jest w swoim zamyśle rozszerzeniem klasycznej wersji Gothic2 Noc Kruka.
Opiera się on na koncepcji Global mod w wersji Global Mod PL 1.7.1 przygotowanej wcześniej przez DRUŻYNĘ SPOLSZCZENIA.
 Początkowo miał to być tylko skromy dodatek do Global PL naprawiający błędy tego moda oraz dodający ograniczoną liczbę nowych zadań. Koncepcja ta została porzucona w roku 2015 i Przeznaczenie jest modem koncepcyjnie nowym choć nadal opartym na starych fundamentach.
Mod zawiera następujące lokacje:
Khorinis
Górnicza Dolina ( zenz moda Unnamed)
Jarkendar
Dolina Przodków
Wolna Kopalnia
Stara Kopalnia
Opuszczona Kopalnia
Świątynia Śniącego
Cmentarzysko orków

Mod oferuje łącznie 600 zadań różnego pochodzenia, po części znanych klasycznej wersji G2 NK , po części zaproponowanych w Global PL oraz zupełnie nowych.
Logika fabularna w stosunku do G2 NK i Global PL została w wielu miejscach bardzo poważnie zmieniona.

GILDIE GŁÓWNE
Strażnik/ Paladyn
Najemnik/Łowca Smoków
Nowicjusz Ognia/Mag Ognia
Nowicjusz  Wody/Mag Wody
Myśliwy /Łowca Orków (nieoficjalnie)
Mroczny Adept/ Mroczny Wojownik lub Mroczny Mag

GILDIE POBOCZNE
Czarne Jastrzębie
Złodzieje
Zwiadowcy
Piraci
Łowcy Nieumarłych
wszystkie z własną linią zadaniową

w grze znajdują się obozy
Zjednoczony Obóz
Leśny obóz

z własnym rozbudowanym zestawem zadaniowym

Dodane zostały w wielkiej liczbie nowe wizualizacje, odświeżono modele broni, dodano nowe stroje i pancerze pewna liczbę nowych czarów , mini grę, nowe produkcje broni i przedmiotów, urozmaicono nieco świat przeciwników.

Dokonano przełomowej jak na G2 Nk personifikacji postaci. Bardzo istotną rolę pełnią liczne dialogi.
Gra ma przede wszystkim charakter zadaniowy, choć nie brak i wyzwań bojowych w tym walk z dosyć licznymi mini bossami o różnym stopniu trudności.
Poziom trudności jest jeden, przy czym gra jest w opinii testerów znacznie trudniejsza niż G2 NK i Global PL.
Dla graczy początkujących jest koło ratunkowe w postaci Gora, którego rola w grze niepomiernie wzrasta.


DOWNLOAD: http://druzynaspolszczenia.pl/showthread.php?tid=626&pid=49733#pid49733

Całość postu została skopiowana z forum Drużyny Spolszczenia, autorem jest Memorius.

10
Przeznaczenie / Pytania i problemy techniczne
« dnia: 2016-07-29, 11:45 »
Tutaj podajecie problemy związane na przykład ze spadkami fpsów, nie wczytywaniem lokacji itp.

11
Przeznaczenie / Pytania odnośnie zadań i rozgrywki
« dnia: 2016-07-29, 11:42 »
Tutaj zadajecie pytania odnośnie zadań występujących w modyfikacji, a także metod rozwoju postaci.

12
Returning 2.0 / Pograjmy w Returning 2.0
« dnia: 2016-03-23, 23:51 »
Czy nie da się zrobić lepszej reklamy niż we własnym dziale?   :lol2:

http://www.youtube.com/watch?v=A6ec_Eu7plE

http://www.youtube.com/watch?v=_yzkoNOTBck

http://www.youtube.com/watch?v=N6VZcqvT-0A

http://www.youtube.com/watch?v=Uks9o5Z5eaM

http://www.youtube.com/watch?v=6wjQqn0mG_k

http://www.youtube.com/watch?v=dgKYPd942Cw

http://www.youtube.com/watch?v=nEaGhE7R6Hw

http://www.youtube.com/watch?v=sRsTJDcvSNY

http://www.youtube.com/watch?v=35zaAKAE-9g

http://www.youtube.com/watch?v=78Uzv7jUZuk

http://www.youtube.com/watch?v=jZqiQq-aPMU

http://www.youtube.com/watch?v=NaCJEmHpDZg

http://www.youtube.com/watch?v=lR1BwnDg4ek

http://www.youtube.com/watch?v=DkO6914cwEo

http://www.youtube.com/watch?v=EVakpBLCGz4

http://www.youtube.com/watch?v=ENVE_qXCk-Q

http://www.youtube.com/watch?v=uos_5nB1kTs

http://www.youtube.com/watch?v=f__hJwH-zO0

http://www.youtube.com/watch?v=dOccODHTBFU

http://www.youtube.com/watch?v=yOAmV7H4dzk

http://www.youtube.com/watch?v=P_nm0Orwu-g

http://www.youtube.com/watch?v=e3oek0UGQa8

http://www.youtube.com/watch?v=kRsbCzW0kd8

http://www.youtube.com/watch?v=8rZ2Z3-azIE

http://www.youtube.com/watch?v=hP3OKUYXx2Q

http://www.youtube.com/watch?v=SXGqFnSun1E

http://www.youtube.com/watch?v=m-4anw4iZk4

http://www.youtube.com/watch?v=jqXvsR53jCo

http://www.youtube.com/watch?v=2eRq7ZNMOD4

http://www.youtube.com/watch?v=9BtSIiJulgE

http://www.youtube.com/watch?v=9HEyqzEcJDM

http://www.youtube.com/watch?v=uaqC2kRhOvs

http://www.youtube.com/watch?v=51ex2q9y2rc

http://www.youtube.com/watch?v=6WHQ3yWl2-g

http://www.youtube.com/watch?v=_hTjWNf7g_8

http://www.youtube.com/watch?v=k3YoasIbJWE

http://www.youtube.com/watch?v=emom8xZfux8

http://www.youtube.com/watch?v=qMWB1vsw3eU

http://www.youtube.com/watch?v=kjfXjedEr-o

http://www.youtube.com/watch?v=GUJuyOlCkEs

http://www.youtube.com/watch?v=UJcBc_BHrKM

http://www.youtube.com/watch?v=bpCN_oFfbFk

http://www.youtube.com/watch?v=7jVH8a8igj4

http://www.youtube.com/watch?v=UbxAQmE8kGY

http://www.youtube.com/watch?v=1C9WmitcwVk

http://www.youtube.com/watch?v=Hd-SrfX24lo

http://www.youtube.com/watch?v=WFUdLzwV0uI

http://www.youtube.com/watch?v=BpaLoeuAr3w

http://www.youtube.com/watch?v=PSGv1bxnJ9M

http://www.youtube.com/watch?v=W3Y9QfW926c

13


Returning 2.0 - nowa wersja wcześniej publikowanej modyfikacji do Gothic II: Noc Kruka, która rozszerza oryginalną historię i świat.


Kraj: Rosja
Platforma: Gothic II: Noc Kruka (na bazie Returning Rebalance 2.1, System Pack i AST (Agama Scripts Tools)
Rodzaj modyfikacji: Nieoficjalny
Tytuł roboczy: The Returning
Wersja moda: 2.0A
Język moda: Rosyjski
Rozmiar: Mod - 5 GB, Głos - 3 GB, Muzyka - 1,5 GB, Wideo - 0,5 GB. Razem: 10 GB. Plik instalacji w formacie iso waży połowę tego, po rozpakowaniu jednak ma wspomnianą wcześniej wagę.

Autor modyfikacji: Trazege
Deweloperzy: Trazege z pomocą twórców SystemPacka (Guzz aka killer-m, MaGoth, KuDeSnik, alex_draven), pakietu AST przez Saturasa/Gratta oraz twórcom moda Guild (Yelawolf, xterm)
Zespół aktorów głosowych: Peter Glanc , !sTaR, Adept, 107-й, AlexBel, Koloyar, Jeka, Гор На Драк, Blade, Александр Коврижных, Шурик Ом, Сергей Сокол, Gerard, Inear, Naja, Taja, Dennis, Hullabaloo
Zespół testerów: Hokurn, Стражник, MastBo, Alex1, Любава, Алекс, Xterm, Ян75, Begun, Unicorn, Ариовист, Oddler, Alive
Data wydania: 27 grudnia 2015

W rozwoju modyfikacji wykorzystano zasoby z następujących modyfikacji:
- The Dark Saga
- Unnamed Mod v.1.1
- Jaktyl
- Wspólnota Świtu
- Pakt ze Złem
- Piratenleben
- The Long Voyage Home
- Z życia złodzieja
- Laer Gjoll - Horror na Cmentarzu
- Caduon Prolog
- Juran
- Złote Wrota
- Czas Zapłaty
- Gothic II - L'Hiver Edition
- Meble/Model orka-szkieleta autorstwa Mark56
- Carnage Graphic Patch

Główna lista zmian w porównaniu do wersji 1.1:
- gra ma w sumie 31 lokacji (z czego siedem jest kompletnie nowych)
- w większości światów zaszły istotne zmiany, przebudowy i dostosowania
- liczne nowe przedmioty, bronie i zbroje
- większość starych modeli w grze zostały zastąpione nowymi, o większej ilości poly
- nowe i ulepszone interaktywne obiekty w świecie gry
- wiele nowych obiektów w środowisku gracza
- nowe tekstury w jakości HD dla obiektów, światów i postaci
- ponad 200 nowych zadań i kilka nowych wątków fabularnych
- nowe zwroty akcji w starych wątkach
- całkowicie zmieniono zakończenie gry
- ponad 50 postaci o dopracowanej osobowości
- nowe rodzaje potworów
- nowy rodzaj magii
- nowy system teleportów
- nowy system korzystania z inteligencji
- nowy system retoryki
- nowe i zmodyfikowane formy działania rzemieślnictwa
- nowe animacje dla stylów walki daną bronią (tarcze, kostury, włócznie, miecze itp.)
- niewielka korekta i przeprojektowanie wszystkich animacji w grze
- nowa muzyka w starych i nowych lokacjach
- 4 poziomy trudności (w tym "legendarny" tylko z możliwością zapisu w określonych miejscach)
- całkowicie nowy bilans rozwoju postaci, który jest określony przez złożoność wybranej gry
- praktycznie kompletny i w dobrej jakości dubbing
- ponad 100 godzin ekscytującej rozgrywki, które nie pozwolą Ci na chwilę spokoju

Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=G9K29Kp1amg


Intro:
http://www.youtube.com/watch?v=f4Koe02jj9Y


Download: http://worldofplayers.ru/threads/39914/ - Modyfikacja
http://forum.worldofplayers.de/forum/threads/1470404-RETURNING-v2-0-Stand-Fragen-Antworten-2/page6?p=25028925&viewfull=1#post25028925 - Niemiecka/angielska wersja autortranslate

Hotfix 5: https://files.fm/u/zzghr5nr

14
Returning 2.0 / Zrzuty ekranu oraz filmy wideo
« dnia: 2016-01-17, 20:49 »










































































































































15
Oferty pracy i pomocy / Korektor Returninga 2.0
« dnia: 2015-12-27, 19:56 »
Witajcie! Poszukuję osoby znającej się względnie na skryptach i gramatyce do pracy nad korektą Returninga 2.0 Kontakt PW.

Dowód prac: http://imgur.com/a/ygx7x

16
Returning 2.0 / Dyskusja na temat modyfikacji
« dnia: 2015-12-27, 01:16 »
Otwarta dyskusja na temat modyfikacji. Proszę darować sobie bluzgi.

Do wszystkich: Temat ten stanowi dyskusję na temat modyfikacji, krytykę, propozycję zmian.

Pytania o zadania i build przeniosłem do innych wątków. Od tej chwili, wszystkie tego typu pytania będą KASOWANE!

Pozdrawiam

17
Ukończone modyfikacje / [G2] Orkkrieg/Wojna z orkami DEU
« dnia: 2015-12-26, 21:38 »
    Nadchodzi Boże Narodzenie. A Boże Narodzenie oznacza prezenty. Tak też pomyślała grupa Gorilla Bytes. Po pięciu latach, ich modyfikacja "Wojna z orkami" ujrzała światło dzienne, na czas przed świętami.

Fabuła:
    Modyfikacja dzieje się równolegle do wydarzeń z Gothic 3, gdzie kontynent został już całkowicie opanowany przez orków. Ostatnim bastionem, w którym panują jeszcze sprawiedliwe rządy paladynów jest zachodnia wyspa wschodniego archipelagu, Austri. Jednak orkowie i tam próbują zapanować, posyłając zastępy swoich wojowników na wyspę.
    Naszym bohaterem jest mieszkaniec Khorinis. W wieku 16 lat, on i jego najlepszy przyjaciel postanowili spełnić marzenie dzieciństwa i zaciągnęli się do straży miejskiej. Jednak służba okazała się inna w porównaniu do tego, o czym marzyli. Nudne patrole i bójki w porcie definiowały ich codzienność, do upadku bariery. Wraz ze zdobyciem zamku w Górniczej Dolinie przez armię Beliara, którą prowadziło pięciu Czarnych Magów czerpiących moc od smoków swojego boga, Khorinis stanęło na skraju zagrożenia. Z kolei na farmie Onara, najemnik Bullco przejął władzę i zdecydował się zawrzeć sojusz z orkami. W mieście, paladyni dali mieszkańcom broń i rozpoczęli podstawowe szkolenie bojowe. Niestety, gdy szpiedzy armii Beliara donieśli o zniszczeniu magii paladynów z pomocą potężnej siły na kontynencie, nie było szansy na powstrzymanie wroga. Ludzie i orkowie wzięli szturmem miasto, łupiąc, niszcząc, mordując i dokonując wszelkich innych okrucieństw.
    Bohaterowie zostali zniewoleni przez orków i okrętem ruszyli na wschodni archipelag. Znajdują się tam kopalnie, z których orkowie planowali wydobyć cenną rudę i za jej pomocą stworzyć broń przeciwko paladynom, którzy zaszyli się w swojej wielkiej fortecy  na Austri, uzbrojoną w najnowsze rozwiązania techniczne, wraz z potężnymi Magami Ognia u swojego boku. Jednak, tak jak w prawdziwym życiu, nie wszystko idzie zgodnie z planem. Wschodni Archipelag bowiem składa się z czterech wysp, które osadzone są wokół potężnego wiru, stworzonego niegdyś przez przypływ. Wie o tym każde dziecko mieszkające w archipelagu, ale nie orkowie z Khorinis i ich najemnicy. Ponieważ kapitan karaweli pełnej niewolników to doświadczony wilk morski, natychmiast wyczuwa zagrożenie i rozkazuje załodze opuścić statek. Na horyzoncie rozciągają się szczyty Austri, u którego stóp leży ocalenie. Bohater ze swoim przyjacielem wspólnymi siłami docierają do brzegu i uciekają przed śmiertelnym zagrożeniem. Jednak orkowie i najemnicy ze swoimi ciężkim zbrojami i broniami zostają wciągnięci w wodne czeluści i nigdy ich już nie widziano.
    I tak zaczyna się niezwykła historia, której bohater ze swoim przyjacielem nigdy by się nie spodziewali.
    Odwiedź archipelag i zdecyduj o swojej przyszłości.

Cechy:
- Bardzo duży, zupełnie nowy świat gry
- Od 40 do 60 godzin rozgrywki
- Pełny dubbing
- Ponad 150 zadań
- Kilka przerywników filmowych
- Wiele nowych przedmiotów (hełmy, zbroje itp.) i potworów
- Easter eggi
- Całkowicie nowe możliwości rzemieślnicze
- Wiele rozbudowanych zadań pobocznych
- Cztery główne gildie i wiele pomniejszych
- Nowa historia, na którą wpływ ma gracz
- I wiele innych...

Link do galerii: http://www.worldofgothic.de/screens.htm?dir=mods_G2_Orkkrieg

Intro:
http://www.youtube.com/watch?v=bPDwDGKvMTw


Pobierz:
http://www.worldofgothic.de/dl/download_530.htm

Źródło:
http://www.worldofgothic.de/news_2384.htm
http://www.worldofgothic.de/dl/download_530.htm

18
Archiwum / Returning 2.0 RU #2
« dnia: 2015-11-07, 20:36 »


Returning 2.0 - nowa wersja wcześniej publikowanej modyfikacji do Gothic II: Noc Kruka, która rozszerza oryginalną historię i świat.


Kraj: Rosja
Platforma: Gothic II: Noc Kruka (na bazie Returning Rebalance 2.1, System Pack i AST (Agama Scripts Tools)
Rodzaj modyfikacji: Nieoficjalny
Tytuł roboczy: The Returning
Wersja moda: 2.0A
Język moda: Rosyjski
Rozmiar: Mod - 5 GB, Głos - 3 GB, Muzyka - 1,5 GB, Wideo - 0,5 GB. Razem: 10 GB.

Autor modyfikacji: Trazege
Deweloperzy: Trazege z pomocą twórców SystemPacka (Guzz aka killer-m, MaGoth, KuDeSnik, alex_draven), pakietu AST przez Saturasa/Gratta oraz twórcom moda Guild (Yelawolf, xterm)
Zespół aktorów głosowych: Peter Glanc , !sTaR, Adept, 107-й, AlexBel, Koloyar, Jeka, Гор На Драк, Blade, Александр Коврижных, Шурик Ом, Сергей Сокол, Gerard, Inear, Naja, Taja, Dennis, Hullabaloo
Zespół testerów: Hokurn, Стражник, MastBo, Alex1, Любава, Алекс, Xterm, Ян75, Begun, Unicorn, Ариовист, Oddler, Alive
Obecny status: W rozwoju (~99,9%)
Testowanie: Zamknięte (zakończone)
Data wydania: Grudzień 2015

W rozwoju modyfikacji wykorzystano zasoby z następujących modyfikacji:
- The Dark Saga
- Unnamed Mod v.1.1
- Jaktyl
- Wspólnota Świtu
- Pakt ze Złem
- Piratenleben
- The Long Voyage Home
- Z życia złodzieja
- Laer Gjoll - Horror na Cmentarzu
- Caduon Prolog
- Juran
- Złote Wrota
- Czas Zapłaty
- Gothic II - L'Hiver Edition
- Meble/Model orka-szkieleta autorstwa Mark56
- Carnage Graphic Patch

Główna lista zmian w porównaniu do wersji 1.1:
- gra ma w sumie 31 lokacji (z czego siedem jest kompletnie nowych)
- w większości światów zaszły istotne zmiany, przebudowy i dostosowania
- liczne nowe przedmioty, bronie i zbroje
- większość starych modeli w grze zostały zastąpione nowymi, o większej ilości poly
- nowe i ulepszone interaktywne obiekty w świecie gry
- wiele nowych obiektów w środowisku gracza
- nowe tekstury w jakości HD dla obiektów, światów i postaci
- ponad 200 nowych zadań i kilka nowych wątków fabularnych
- nowe zwroty akcji w starych wątkach
- całkowicie zmieniono zakończenie gry
- ponad 50 postaci o dopracowanej osobowości
- nowe rodzaje potworów
- nowy rodzaj magii
- nowy system teleportów
- nowy system korzystania z inteligencji
- nowy system retoryki
- nowe i zmodyfikowane formy działania rzemieślnictwa
- nowe animacje dla stylów walki daną bronią (tarcze, kostury, włócznie, miecze itp.)
- niewielka korekta i przeprojektowanie wszystkich animacji w grze
- nowa muzyka w starych i nowych lokacjach
- 4 poziomy trudności (w tym "legendarny" tylko z możliwością zapisu w określonych miejscach)
- całkowicie nowy bilans rozwoju postaci, który jest określony przez złożoność wybranej gry
- praktycznie kompletny i w dobrej jakości dubbing
- ponad 100 godzin ekscytującej rozgrywki, które nie pozwolą Ci na chwilę spokoju

Screeny:
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler

Wideo:

Spoiler
http://www.youtube.com/watch?v=snWV_kIYn-I

http://www.youtube.com/watch?v=Z1kJSRej8Xo

http://www.youtube.com/watch?v=-m_j11Ar88c

http://www.youtube.com/watch?v=fxH6H8wrwKE

http://www.youtube.com/watch?v=7VsWNYYYJwQ

http://www.youtube.com/watch?v=yhSPvhxK9Xg

http://www.youtube.com/watch?v=eHHiUhnchso

http://www.youtube.com/watch?v=ICe6TK-RqOk

http://www.youtube.com/watch?v=zk6uE_hHstk

http://www.youtube.com/watch?v=Hcv7HlL5UxQ

http://www.youtube.com/watch?v=itJknGKc6Z8

http://www.youtube.com/watch?v=jTTpATSp7J8

http://www.youtube.com/watch?v=zLkQbCsnsy8

http://www.youtube.com/watch?v=53WHq4LXzhk

http://www.youtube.com/watch?v=X7enJ37CXQ8

http://www.youtube.com/watch?v=Kev3gQatvAA


Dokładniejsza lista zmian:

Spoiler
Bronie do walki wręcz:

Spoiler
Jednoręczne bronie - miecze, topory, maczugi, sztylety i buławy:

Posiada 4 stopnie umiejętności: 0-29% początkujący, szermierz od 30% - 59%, mistrz od 60-89%, arcymistrz od 90% i wyżej. Posiada na każdym poziomie własne animacje uderzeń i kombinacje ciosów.

Jednoręczne bronie: florety, szpady i szable:
Posiada 4 stopnie umiejętności: 0-29% początkujący, szermierz od 30% - 59%, mistrz od 60-89%, arcymistrz od 90% i wyżej. Ma charakterystyczne animacje ciosów na wszystkich poziomach.

Dwuręczne bronie - miecze, topory i młoty:

Posiada 4 stopnie umiejętności: 0-29% początkujący, szermierz od 30% - 59%, mistrz od 60-89%, arcymistrz od 90% i wyżej. Posiada na każdym poziomie własne animacje uderzeń i kombinacje ciosów. Animacje 3 i 4 etapu zależne od rodzaju noszonej dwuręcznej broni (miecz, topór lub młot)


Dwuręczne bronie - włócznie:
Posiada 4 stopnie umiejętności: 0-29% początkujący, szermierz od 30% - 59%, mistrz od 60-89%, arcymistrz od 90% i wyżej. Posiada na każdym poziomie własne animacje uderzeń.

Dwuręczne bronie - orkowe:
Obrażenia zależą od posiadanego zaawansowania w posługiwaniu się bronią dwuręczną, ale oprócz tego gracz musi być przeszkolony w zakresie używania orkowej bronie. Ma charakterystyczne animacje uderzeń i kombinacje ciosów na wszystkich etapach rozwoju.

Dwie bronie (siła i zręczność):
Obrażenia zależą od umiejętności w zakresie posługiwania się bronią dwuręczną i siły, ale gracz musi być wyszkolony w walce dwoma mieczami. Ma charakterystyczne animacje uderzeń i kombinacje uderzeń na wszystkich etapach rozwoju. Tutaj nie rozumiałem ostatniego zdania.

Opis nowych funkcji w używaniu broni:
- każdy rodzaj broni ma masę, która wpływa na zużycie wytrzymałości w walce i podczas biegu/pływania/nurkowania
- niektóre rodzaje broni mogą zostać zatrute, z wyjątkiem broni miażdżących i legendarnych
- bronie mogą zadawać obrażenia w walce od ognia, magii i trucizny
- dwuręcznym broniom zwiększono obrażenia ze względu na ich wagę
- niektóre bronie, głównie legendarne, dają bonusy bohaterowi podczas noszenia, w formie zwiększonej wytrzymałości, zręczności, energii życiowej i ochrony przed obrażeniami
- przeklęta broń zawsze zabija bohatera, gdy próbuje ją założyć
- Miecze paladynów mogą zostać poświęcone dwukrotnie
- Czasami podczas uderzenie, NPC może zostać powalony. Prawdopodobieństwo na to zależy od Twoich umiejętności i rodzaju broni
- Prawie każda broń ma własny indywidualny model i mapowanie
- Imienne bronie NPC mają znacznie zaniżone parametry obrażeń w stosunku do ich tradycyjnych odpowiedników.
Bronie do walki dystansowej:

Spoiler
- Obrażenia zadawane łukiem zależą od zręczności
- Obrażenia zadawane kuszą zależą od wytrzymałości
- Kusze mają szansę na przebicie pancerza wroga. To zależy od umiejętności i odległości kuszy od przeciwnika.
- Łuk może przebić pancerz każdego wroga (w tym istot z odpornością) po nauce umiejętności "Rozbicie". Obrażenia zależą od umiejętności w łukach i odległość od celu (poruszono kwestie obszaru "idealnego")
- Łuki i kusze wymagają specjalnych umiejętności do ich stworzenia
- Legendarne łuki są w stanie zadawać dodatkowe obrażenia potworom, w zależności od ich rodzaju.
- System celowania kuszą i łukiem jest domyślny na wszystkich poziomach trudności. Dla poziomu łatwego i normalnego można zmienić na automatyczne celowanie (system z G2NK)
- Łuki i kusze mogą stosować kilka rodzajów amunicji. Niektóre łuki / kusze strzelają tylko pewnym rodzajem amunicji.
- W zależności od rodzaju amunicji, wrogowie otrzymują dodatkowa obrażenia lub ulegają efektom osłabienia/unieruchomienia. 

Akcesoria ochronne:

Spoiler
- W modzie występują następujące rodzaje sprzętu ochronnego: zbroje, hełmy, tarcze, pasy.
- Każdy sprzęt ochronny ma teraz swoją wagę, która wpływa na zużycie wytrzymałości w walce/podczas biegu/pływania/nurkowania.
- Większość sprzętu ochronnego ma teraz wymagania w wytrzymałości, zręczności i maksymalnej magi (na przykład togi dla magów).
- Niektóre rodzaje sprzętu nie mają żadnych wymagań do używania.
- Niektóre rodzaje sprzętu oferują dodatkowe premie.
- Wiele zbroi można ulepszać wiele razy.
- Niektóre elementy wyposażenia pełnią dodatkowe funkcje w grze (wypełnianie zadań i zmienianie reakcji świata na bohatera).
- Niektóre elementy wyposażenia nie mogą być używane jednocześnie. Na przykład, zbroja z kapeluszem nie może być używana z niektórymi rodzajami hełmów.
- Niektóre rodzaje sprzętu będą wymagane do ukończenia głównych wątków gry.
- Orkowy pancerz i zbroja bandyty przyczyną agresji ze strony wielu innych NPC.
- Większość zbroi ma unikalne mapowanie lub nową teksturę.
- Zbroję paladyna można teraz zdjąć bez szkody dla zdrowia.
- Tarcze zapewniają ochronę tylko w bitwie.
- Tarcze wymagają nauki do korzystania.
- Tarcze wysokiego poziomu mogą wchłonąć część obrażeń magicznych.
- Walka z tarczą jest podzielona na 4 etapy, każdy z unikatowymi animacjami walki.

Pierścienie, amulety, trofea:

Spoiler
- Nowe modele i mapowanie.
- Pojawiają się wyjątkowe pierścienie i amulety z unikalnymi cechami
- Możliwe jest tworzenie pierścieni i amuletów: Aby je utworzyć potrzebne są klejnoty różnego rodzaju i jakiś rodzaj materiału (stal, złoto, magiczna ruda). Każdy klejnot określona premie, która zostaną dodane do obiektu po jego utworzeniu: rubin daje siłę, ametyst zręczność, szafir manę, opal punkty życia, topaz wytrzymałość, diament odporność na różne rodzaju obrażenia, bonusy są zależne od wykorzystywanego metalu. Tworzenie dopiero po nauce odpowiedniego rzemiosła. Liczba klejnotów w grze jest ograniczona.
- Trofea zdobywa się wyłącznie z bossów w grze i dają mały bonus postaci w przypadku ich noszenia.

Żywność:

Spoiler
- Przywraca częściowo wytrzymałość bohatera natychmiastowo.
- Przywraca częściowo energię życiową bohatera natychmiastowo.
- Redukuje pasek głodu bohatera zależnie od rodzaju pożywienia (tylko na ciężkim poziomie trudności)
- Surowe mięso i ryby nie mają żadnego pozytywnego wpływu na bohatera.
- Mięso z potworów może być wyciągane dopiero po nabyciu odpowiedniej umiejętności.
- Wykorzystywane do stworzenia różnych potraw z permanentnymi bonusami.
- Każdy rodzaj jedzenia ma jednorazowy bonus przy zjedzeniu.
- Niektóre rodzaje żywności mają unikatowe bonusy przy zjedzeniu.
- Gotowanie (smażenie) mięsa można wykonać na każdym ognisku lub piecu.
Napoje i alkohole:

Spoiler
- Przywraca częściowo wytrzymałość bohatera natychmiastowo.
- Przywraca częściowo energię magiczną bohatera natychmiastowo.
- Redukuje pasek pragnienia bohatera zależnie od rodzaju pożywienia (tylko na ciężkim poziomie trudności)
- Wykorzystywane do stworzenia różnych napitków z permanentnymi bonusami.
- Każdy rodzaj napitku ma jednorazowy bonus przy wypiciu.
- Niektóre rodzaje napitków mają unikatowe bonusy przy wypiciu.
- Nieustanne picie alkoholu może doprowadzić do upicia bohatera i innych NPC.
Sen:

Spoiler
- Wybieranie określonej pory wstawania (rano, południe, wieczór, noc). (tylko na łatwym i średnim poziomie trudności)
- Można spać dowolną ilość godzin, bez ograniczeń (tylko na łatwym i średnim poziomie trudności)
- Spanie tylko do maksymalnie 9 godzin dziennie (tylko na ciężkim poziomie trudności)
- Przywraca częściowo wytrzymałość i punkty życia bohatera w zależności od godzin snu.
- Redukuje pasek zmęczenia bohatera w zależności od godzin snu. (tylko na ciężkim poziomie trudności)
- W przypadku zatrucia/opętania nie można zasnąć.
Zatrucie/opętanie:

Spoiler
- NPC/potwór mogą zatruć podczas ataku. Taki typ ataku zawsze przebija pancerz.
- Podczas zatrucia bohater traci energię życiową, do chwili gdy się wyczerpie.
- Podczas zatrucia bohater traci wytrzymałość, w tempie zależnym od założonych przedmiotów. Im większe i cięższe przedmioty nosi, tym szybciej będzie spadać.
- Zatrucie trwa 5 sekund. (łatwy poziom trudności)
- Zatrucie trwa 20 sekund. (normalny poziom trudności)
- Zatrucie nigdy się nie kończy i można się go pozbyć tylko za pomocą antidotum. (ciężki poziom trudności)
- Bohater może zatruć wrogiego NPC/potwora wykorzystując zatrute strzały lub broń do walki w zwarciu. W rezultacie, NPC lub potwór będą otrzymywali stałe obrażenia od trucizny. Poza tym zatrucie nakłada również osłabienie zabierające 20% siły NPC/potworowi.
- Opętanie co jakiś czas zabiera znaczącą liczbę punktów życia, prowadząc do śmierci, o ile nie wyleczy się szybko z opętania.

19
Pytania i problemy / Mody ciąg dalszy...
« dnia: 2015-10-13, 16:08 »
Heheszki, część modów działa, część nie.

Z tego co zauważyłem to działają proste skryptowo modyfikacje jak np. Velaya, ale już takie Z życia złodzieja nie działa. Jako błąd przy ładowaniu wyskakuje bliżej niezidentyfikowany błąd:

http://imgur.com/w3a10aO

Proszę, nie, błagam o pomoc ~~ Padme Amidala, Mroczne Widmo

20
Siema! Wiecie może jak zrobić, żeby podczas grania w mody nabijało godziny na Steamie. Ze względu na to, że mody są uruchamiane przez gothic2_starter, a nie gothic2.exe nie nabijają się ;/

Strony: [1] 2
Do góry