Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Gertwick

Strony: [1]
1
Rekrutacja do Verve Bytes
Projekt non-profit
Silnik: RPG Maker XP
Przewidywana data premiery: 2018-2019r.
Typ gry: cRPG

Krótki opis:
Gra cRPG w klimatach Dark Fantasy, opowiadająca historię w świecie Athanory. Ivenhart – posłaniec z Północnego Archipelagu zostaje wysłany przez swojego władcę z misją sprowadzenia pomocy z Kontynentu. Jest to spowodowane atakiem armii nieumarłych pod wodzą grupy nekromantów, zwących się uczniami Ard'Shakra (pierwszego czarnoksiężnika). Bohater wyrusza na specjalnym okręcie do Królewskiego Portu, stolicy Cesarstwa Neviryjskiego - największego mocarstwa położonego w centralnej części Anathory. Jednak nie wszystko idzie zgodnie z planem, sztorm zatapia statek a goniec trafia daleko od celu swojej podróży. Musi za wszelką cenę się tam dostać, pytanie czy mu się to uda...

Spoiler


Gra The Sundered Eternity to debiutancki projekt młodego zespołu deweloperskiego jakim jest Verve Bytes. Planowaliśmy wydać naszą produkcję w 2017 roku lecz okazało się to niemożliwe. Dlatego przewidywaną datą premiery gry jest rok 2018-2019.
Nasza gra jest niekomercyjna, więc ludzie którzy pomagają nam przy produkcji robią to zupełnie non-profit. Nie posiadamy siedziby z powodu braku środków finansowych oraz czasu, który nam na to nie pozwala. Tworzymy więc ten projekt czysto hobbystycznie. Wielu z nas nadal się uczy i znajdując czas dokłada cegiełkę po cegiełce do gry. W naszym wypadku działamy pracując zdalnie. Kontaktujemy się za pomocą Discorda. Dbając o jak najlepszą jakość naszego produktu ciężko pracujemy ale to nie wystarcza. Potrzebujemy więcej ludzi, którzy zgodzą się nam pomóc z dobrego serca. Może naiwnie to brzmi ale w mojej (mówię o sobie) karierze w branży gier komputerowych poznałem wielu ludzi dobrej woli, którzy nie bacząc na profity zgodzili się wspomóc naszą sprawę. Są jeszcze tacy ludzie na świecie.

A teraz do sedna, poszukujemy ludzi do pomocy przy tym projekcie. Zapowiada się długa gra i jeszcze dużo pracy przed nami a my jesteśmy małą grupą. Dlatego też szukamy:
  • grafików 2D (koncept arystów)
    • rysowanie postaci, lokacji itp.
    • umiejętność tworzenia, np.: ikon, menu itd.
  • pixel arystów
    • umiejętność rysowania postaci, obiektów (assetów)
  • kompozytorów/dźwiękowców
    • tworzenie muzyki min. na „średnim poziomie”
    • posiadanie różnorodnych zasobów dźwiękowych

Chętnie przyjmiemy także kogoś kto chciałby jakoś inaczej pomóc przy projekcie, np. zostać Community Managerem.
O kontakt prosimy zgłaszać się na podany mail: vervebytes@gmail.com.

2
Conversation with Sea
Itharu Team

Gra: Gothic II: Noc Kruka
Typ: Totalna konwersja
Przewidywana data premiery pełnej wersji: 2018r.

Wstęp do fabuły:
Bezimienny stracił Esmeraldę przy brzegach Jarkendaru. Na szczęście zdołał przekonać piratów by pomogli mu dopłynąć do Myrtany. Budowali okręt, pracując nad nim niemal rok. Gdy prace nad jego budową dobiegły końca, wypłynęli na otwarte morze. Podczas żeglugi zerwał się silny wiatr, fale urosły a wkrótce rozpoczął się silny sztorm! Piracki statek cudem zaczął zbliżać się do niewielkiej wysepki, na której stała latarnia morska... Niestety, niezapalona.

Tak oto mniej więcej przedstawia się zarys fabularny naszej modyfikacji.

Większa część wydarzeń w modyfikacji będzie rozgrywać się na wyspie Veoria oddalonej nieco od Myrtany. Nowa lokacja, więc i nowa historia. Nie mogę jednak za wiele zdradzić ale pisząć jej historię uwzględniłem wszystkie aspekty z pierwszej i drugiej części Gothica odrzucając te z Gothic 3. Początki istnienia cywilizacji na Veorii będą sięgać pierwszej wojny z orkami. Więcej informacji o wyspie dowiecie się od jej mieszkańców. Zapowiada się całkowicie nowa historia w uniwersum Gothica.

Screeny:
Spoiler
Screeny pochodzą z wczesnej wersji gry i nie prezentują finalnej rozgrywki.






Rekrutacja:
Witam!
Poszukujemy ludzi do pomocy przy tym projekcie. Zapowiada się długi mod i dużo pracy a my jesteśmy małą grupą. Dlatego też szukamy:
  • skrypterów
    • wystarczą podstawy, czyli: tworzenie dialogów, NPC
  • scenarzystów (od 1 do 2)
    • umiejętność biegłego posługiwania się językiem polskim
    • kreatywność i wyobraźnia
    • umiejętność wczucia się w charakter postaci
  • grafików 3D
    • dobra znajomość programu do grafiki 3D
    • umiejętność teksturowania
  • grafików 2D
    • umiejętność tworzenia tekstur
    • umiejętność tworzenia, np.: ikon, menu itd.
  • animatorów
    • umiejętność stworzenia animacji
  • aktorów głosowych (dubbingerów)
    • dobra jakość sprzętu do nagrywania
    • odpowiednie doświadczenie w tej branży
Można się z nami skontakować przez:
  • mail: anonymousmoddersbox@gmail.com
  • nasze forum (klik!)
  • Discorda (klik!)

Strony: [1]
Do góry