Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Jarkendar777

Strony: [1]
1
Spacer / Spacer nie działa na windows 11
« dnia: 2024-06-30, 10:16 »
Niestety po wielu próbach od instalacji starszych wersji, po uruchomianie jako administrator Spacer  ma problemy. Na początku było zwykłe acess violation po próbie wczytania dowolnego zena. Potem nastąpiło trwałe zniknięcie okna. Nie mam niestety już sił do tego programu, dlatego mam podwójne pytanie:
Czy coś się da zrobić z klasycznym spacerem, nwm, nawet modowanie gothica na windows XP, postawionym na maszynie wirtualnej.
Lub inna opcja. Nie siedziałem w moddingu z trzy cztery lata,a o ouszy mi się obił union spacer, przekształcony w world editor. Czy użycie tego unowocześnionego forka jest lekiem na odwieczne, klasyczne problemy ze spacerem?

2
Spacer / Po załadowniu spacera znika głowne okno
« dnia: 2021-02-11, 13:47 »
Zanim ktoś mnie przekieruje na dwa wątki dotyczące tego problemu chciałbym powiedzieć, że podane tam solucje niestety nie rozwiązały mojego problemu.

Podmiana spacera na nowsze/starsze wersje kończy się tym samym skutkiem.
Minimalizowanie/maksymalizowanie w menedżerze zadań tak samo.

Nie wiem co z tym zrobić. Mam Windows 7. Wiem, że spacer powstawał w czasach Windowsów 98/XP, ale bez tego  programu modding jest niemożliwy. Tym bardziej, że gdy w końcu ogarnąłem mechanikę stawiania vobów, PFX czy kompilacji światła, spacer postanowił wywinąć takiego fikołka.   :angry:

3
Spacer / Problem z poprawnym oświetleniem
« dnia: 2020-08-29, 13:50 »
Chcę dodać efekty świetlne za pomocą spacera, no wiecie za pomocą tej opcji lampki, jednak, gdy chcę oświetlić wnętrze jaskini na czerwono to albo miga czerwone światło tylko na jednej ścianie, albo na podłodze, albo na suficie. światło nie chce wypełnić jaskini. Co mam zrobić?   :ayfkm:

4
Pytania i problemy / Tekstury się nie podmieniają.
« dnia: 2019-12-08, 14:46 »
Zadaję pytanie, ponieważ reszta pytań tyczy się podmiany przez goman. Sprawy mają się tak, że gdy wkleję nowe tekstury o tej samej nazwie co w data/tekstures/_compiled np startscreen-C w formacie tex, gdy wkleję nowe tekstury do _work/data/tekstures/_compiled  to przy odpaleniu gothicstarter lub gothicstartermod nie widać żadnych zmian. To samo się tyczy wklejonych vobów do _work/data/worlds/WORLD.ZEN

Gdzie leży problem?

5
Żeby nikt mnie nie odesłał to wklejam wątek, który jest zatrzymany w martwym punkcie https://themodders.org/index.php?topic=11801.0
Chciałbym w folderze _Work/data/music/Menu_men  podmienić plik dls menu_Men. Jednak ani audacity, ani microsoft direct music producer nie ma opcji konwersji przy zapisaniu muzyki na tamten formak,a mam już utwór, który chciałbym przekonwertować z mp3 do dls z taką samą nazwą przy podmianie czyli mój utwór o nazwie menu?Men.dls. Nie znacie innych konwerterów dla tego formatu?

6
Nie zrobiłem zbyt wiele w modzie: nowa ikona, zmienione dane w defaultmod.ini, trochę nowych tekstur w work/data/textures/_compiled i po zaznaczeniu repars scripts wywala mi błędy typu upar, mimo, że nie edytowałem  skryptów takich jak armors, asc_bodies itd
Próba wymienionego tutaj rozwiązania z otworzeniem gothic.dat przez spacer nie pomogła, bo spacer wywala z powodu braku pliku gothic.ini, który jest.
Nie wiem, może windows 7 się nie nadaje do modowania i powinienem zostawić trochę w partycji na XP..... 
 T_T :ayfkm:

7
Spacer / Znikające Voby
« dnia: 2019-03-09, 07:54 »
Dodałem spacerem kilka drzew i dwie chaty. I co najdziwniejsze gdy załaduje defaultmod w gothic starter jedyne co się pojawia zmienionego to dodane tekstury w work/data/textures/_compiled. Za to gdy uruchomię spacere wszystko jest pięknie dodane na swoim miejscu. Co może być tego powodem?

8
Pytania i problemy / Zmiana tekstury voba w spacerze
« dnia: 2019-02-20, 12:45 »
Wkleiłem sobie chatę spacerem( taką jaką ma Cavalorn), ale chciałbym mu zmienić teksturę dachu na tą, która jest w pliku textures. Blendera dopiero się mozolnie i raczkująco uczę, wiec na razie program 3d odpada, a pamiętam, widziałem był film na youtube, lecz niestety zniknął. 
jak można zmienić teksturę dachu w spacerze?   

9
Pytania i problemy / Zmiana muzyki w menu w gothic 1
« dnia: 2019-02-19, 09:44 »
żeby nie było, poruszam watek, mimo wszystko niepodjęty, ponieważ inne pytanie o zmianę muzyki z menu głównego dotyczyła gothic 2,a w gothic 1 wygląda to trochę inaczej.
 w folderze gothic/work/data/music/menu_men są trzy pliki:
Menu.sgt
MENU.STY
menu_MEN.dls

Który z nich muszę podmienić, by w menu gry pojawiła się inna muzyka?

10
Spacer / Jak zmienić teksturę na powieszonym obrazie?
« dnia: 2019-02-09, 16:35 »
I nie chodzi mi o podmianę tekstur oczywiście. W wielu modach widziałem fajne obrazy przedstawiające interesujące grafiki, ale oprócz powieszenia voba obrazu na ścianie totalnie nie wiem jak to zrobić. A żaden poradnik nie poruszył tej kwestii.

11
Ponieważ niestety nowe zbroje wczytują się jedynie z teksturami, które są w pliku textures( mimo, ze za pomocą gothic VDFS wypakowałem folder z teksturami, gdzie wczesnej umieściłem tam nową texturę) to nie wiem czemu textura podmienia mi się razem z całym modelem zbroi,a chciałem na początek zrobić nową zbroję, biorąc pancerz z pełzaczy z teksturą zbroi magicznej.

12
Pytania i problemy / Nowy mod co i jak
« dnia: 2018-11-26, 16:23 »
Witam, już napisałem parę pytań odnośnie zaczęcia i stworzenia nowej modyfikacji, ale na parę pytań nie odpowiedziano, a przyznam, mam wielką ochotę stworzyć swój własny mod, nawet tak nieduży jak np sturmbringer od Advanced Mod Team.

Nie wszystko jest da mnie czarną magią, bo kwestie spacera, nowych NPC, tekstur czy itemów typu zbroja z nową teksturą ze zmodyfikowanych skryptów załatwia to forum i filmiki Czipa17

Jednak jest trochę czarnej magii, której nie rozumiem. 

Chciałbym zrobić moda z dwoma nowymi lokacjami oprócz świata Górniczej Doliny (testlevel, oraz wyspa z modyfikacji wyspa" Ale nie wiem jak"podpiąć te lokacje tak, aby gdy dany bohater wejdzie, by się załadowała nowa lokacja. (bo to, że dany ZEN wrzucam do folderu world to ja wiem)

Oprócz tego zastanawia mnie fakt jak np przenieść voby z modyfikacji Diccuric( marzy mi się zielona górnicza dolina np z brzozami itd), lub vobami z world of gothic, bo poza tymi z vobblidera). Nowya tekstura dachu, bo jak np chciałbym, aby chata cavalorna miała inny kolor dachu zmienia się też kolor dachu zamku itd.

Poza tym z diccuric chciałbym przeżuć plik śpiwora,a np z babe mod tę kryształowa kuszę, bo mój NPC na starcie były magiem druidem.

dlatego przyznam, że potrzebuję pomocy, bo ile można cieszyć się tylko nową zbroja przywołaną z kodów czy podmienioną teksturą z goman? :(

13
Pytania i problemy / Testlevel, ciemności
« dnia: 2018-11-12, 13:39 »
Ponieważ uczę się modowania nie rzucam się z motyką na słońce. Dlatego w pliku defaultmod zmieniłem  world.zen na testlevel.zen. Niestety po załadowaniu gry bezimienny spaceruje w ciemnościach. Co zrobiłem nie tak?  ;(

14
Dyskusje i problemy / Jak zacząć modowanie gothica
« dnia: 2018-11-07, 13:29 »
Witam. Przyznam się, ze jest pewna rzecz, która nieco nie pozwala mi zacząć modowania gry. Bowiem od czego zacząć? Już dwa lata próbuję od czasu do czasu modować i zawsze natrafiam na barierę psującą moja wizję moda, krótkiego, ale jednak.  Czyż zaczyna się od zmiany tekstur menu, Górniczej Doliny, czy od razu od skryptów: zbroi, dialogów itd.
Chciałbym zrobić niewielkiego moda z wykorzystaniem lokacji testlevel jako lokacji finalnej w grze. Już zrobiłem trochę swoich tekstur, znalazłem kilka fajnych obrazów, które bym powiedił na ścianach budynków, ale chaos i brak spójnego planu nieco psuje mi przedsięwzięcie. Ktoś pomoże?

15
Mam z tym problem,bo wiem, ze nie chodzi tylko o podmianę tekstur, bo roślinność w modzie Diccuric porusza się pod wpływem wiatru jak i też często ma inne modele np drzew itd( a voblider posiada tylko klasyczne modele roślinności).
Nie wiem jak się za to zabrać, ktoś pomoże? 

16
Dyskusje i problemy / Modowanie gry Sea Dogs
« dnia: 2017-09-30, 12:49 »
Jest to gra nieco starsza od gothica i ma już swoje lata, więc nie ma aż tylu potężnych plików to nowe gry. Powstał tylko jeden spory mod od highnotez, ale w mojej ocenie nie był zbyt udany i nigdy nie został spolszczony.  Czy ktoś wie jak można zrobić modyfikację do tej gry? Graficznie gra wygląda na nieco podobną do gothica.

http://www.theisozone.com/images/screens/pc-42044-31330497423.jpg

17
Grzebiąc w plikach zauważyłem, ze muzyka jaka jest grana w tle w lokacjach jest w rozszerzeniu sgt. A ponieważ nie marzy mi się soundtrack rodem z moda czas zapłaty poszukuję programu, który pozwoliłby mi w prostym interfejsie edytować tak kompozycję za pomocą  instrumentów z gry  jakie wyczuwamy w muzyce z gry, by z nich zrobić jakiś fajny podkład pod jakaś lokację 

18
Pytania i problemy / Mod jako całokształt
« dnia: 2017-09-12, 13:40 »
Witam, szczerze mówiąc mam nadzieję, ze wielu zrozumie o co mi chodzi, bo nie wiem od czego zacząć.  Zawsze chciałem modować i po ślęczeniu w poradnikach umiem dodawać voby, pfx, npc, przedmioty w ekwipunku, skrzynie, trochę gorzej nowe bronie, zbroje czy waypointy. Ale nie w tym rzecz.

Nie wiedzę zależności w modzie jako całokształtu powiązań tak, by wszystko działało.  Np bez mrugnięcia okiem podmienię lub dodam teksturę w Goman w zainstalowanym gothicu, podobnie jak z rzeczami wyżej, ale nie mam pojęcia jak zrobić moda tak, by był czymś co się dodaje do gry po instalacji czyli nie zmiany w zainstalowanym gothic 1 tylko, by mod mógł dodać nową rozgrywkę,, by w pliku ini gdy otworzę gothic starter i kliknę na ikonę moda mod się załadował ze wszystkim od świta, po nowe postacie, zadania etc. Na razie tego nie widzę i to w sumie mój ostatni i największy problem.

Post połączony: 2017-09-12, 13:41

Strony: [1]
Do góry