Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - KayEvSki

Strony: [1]
1
Witam serdecznie. Na wstępie wspomnę że nie znalazłe na forum informacji, które mogłyby mi pomóc rowiązać poblemy, z którymi się borykam.

Pierwszą kwestią jest to, iż nie jestm w stanie sensownie pociąć zaimportowanego kerraxem ZENa w Blenderze, gdyż program w momencie cięcia przestaje odpowiadać. Nie mam możliwości zrobienia czegokolwiek poza zamknięciem programu za pomocą menedżera zadań. Jedyną opcją by cokolwiek zdrobić z modelem świata jest eksportowanie go jako .obj do 3DS MAXa i tam wykonać cięcia i ewemtualnie zmienić co nieco w budowie świata.

Kolejną kwestią jest to, iż po eksportowaniu gotowych, pociętych fragmentów mapy z wprowadzonymi zmianami w ich budowie (przykładowo usunięcie wieży Xardasa z mapy Khorinis) i złożeniu ich w całość w Spacerze za pomocą Makros pojawia się problem z teksturami i portalami (czyli tymi przejściami do budynków czy jaskiń); tekstury miejscami się mieszają z innymi teksturami a w innych miejscach brakuje tekstur (co daje np. góry oteksturowane liśćmi drzewa a dachy są dziurawe) a portale nie są przeźroczyste tylko oteksturowane np. teksturą budynku i nie można przez nie przejść, chyba że za pomocą klawisza K.

Poniżej wrzucam screeny:





Generalnie DRAMAT. Za udzieloną pomoc płacę w serduszkach i propsach c:

Pozdrawiam.

2
Witam serdecznie.

Mam następujący problem; otóż po modyfikacji mapy w spacerze kiedy próbuję ją zapisać wyskakuje mi błąd Access Violation. Jest to o tyle upierdliwe że dzieje się tak w przypadku każdego świata jaki wczytam i próbuję zapisać, czy to pod inną nazwą czy też nadpisać istniejący.

Z góry dziękuję za wszelką pomoc :)

3
Witam serdecznie. Mam oblem z plikiem .asc zbroi Łowcy Smoków. Gry próbuję go wczytać do programu 3DS MAX (z wgranym Kerraxem) wczytuje się niepoprawnie i nie można edytować normalnie modelu. W programie GMAX występuje ten sam problem.



Jak temu zaradzić?

4
Pytania i problemy / [GMAX] Problem z eksportem do 3ds
« dnia: 2017-05-27, 18:17 »
Witam serdecznie. Otóż próbując wyeksportować model strzelby do formatu 3ds wyświetla mi się taki komunikat:
http://imgur.com/tuoFhR7
Ktoś wie jak temu zaradzić??

Strony: [1]
Do góry