1
MDS i animacje / Zmiana wyglądu ognika
« dnia: 2022-05-17, 19:56 »
Siemka - próbuję stworzyć istotę bazującą na ogniku, jednak nie jestem w stanie rozgryźć co zrobić, by zamiast standardowej błękitnej poświaty, dać jej czarną. Próbowałem komendą "effect = spellfx_firearmor_smoke", jednak efekt ten nie pokrywa oryginału dając niezbyt estetyczny rezultat, a niestety w pliku ognika .asc ani statystyk nie widzę niczego, co odpowiadałoby za bazowy wygląd
Chałupniczo podmieniłem sam model na swarm.mds, ale jeśli ktoś ma pomysł na lepsze rozwiązanie to chętnie posłucham
W dodatku chciałem nieco "podkręcić" jego agresję, bo oryginalnie ognik oddaje tylko cios za cios. Zmieniłem śledzenie z short na long, ale w rezultacie lata za bohaterem bez skłonności do jego atakowania:
Chałupniczo podmieniłem sam model na swarm.mds, ale jeśli ktoś ma pomysł na lepsze rozwiązanie to chętnie posłucham
W dodatku chciałem nieco "podkręcić" jego agresję, bo oryginalnie ognik oddaje tylko cios za cios. Zmieniłem śledzenie z short na long, ale w rezultacie lata za bohaterem bez skłonności do jego atakowania:
Kod: [Zaznacz]
aivar[AIV_MM_FollowTime] = FOLLOWTIME_LONG;
Teoretycznie ma gildię krwiopijca, więc powinien atakować jak głupi