Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Xankir

Strony: [1] 2
1
Materiały / Odbudowany zamek w Starym Obozie
« dnia: 2020-03-22, 20:05 »
Cześć,
Podrzucam wam odbudowany zamek ze Starego Obozu, który zrobiłem tak wpływem chwili, więc mogły zostać jakieś niedociągnięcia, głównie mapowanie. Oceniam jedynie, że najgorzej wyszedł jeden łącznik, ale to widać po części na jednym z renderów poniżej.
Odbudowany zamek jest w dwóch wersjach. Pierwsza z wieżami o równej wysokości, a w drugiej wersji już z "zawaloną" wieżą niższą o jeden segment jak to było przedstawionie w intro Gothica.

Wersja 1:
Spoiler




Wersja 2:
Spoiler




Edit 25.10
POBIERZ

Aktualny link do pobrania, bo wcześniej był tylko w poście na końcu. Jak ktoś będzie miał jakieś screeny to niech podeśle to zaktualizuję, aby nie dostawać wiadomości, że nie dostawać wiadomości, że nie działa któreś z nich.

2
Offtopic / Praca jako teleinformatyk
« dnia: 2018-05-16, 19:12 »
Witam,
Obecnie jestem w technikum na kierunku teleinformatyka i czy jest ktoś kto mógłby mi powiedzieć jak wygląda praca w tym zawodzie?

3
Gry / Gry MMORPG - w co warto zagrać?
« dnia: 2018-05-13, 10:01 »
Witam,
Ostatnio szukam jakiejś ciekawej gierki MMORPG do zagrania. Możecie jakieś polecić?

4
Tak jak w tytule. Czy warto inwestować w chłodzenie wodne CPU i GPU, czy może lepiej zostać przy chłodzeniu tradycyjnym?

5
Sprzęt, oprogramowanie / Akcesoria komputerowe
« dnia: 2018-01-04, 16:56 »
Potrzebuję do kompa mikrofonu, kamerki, pada oraz dysku zewnętrznego 1 TB. Możecie podpowiedzieć jakie powinienem wybrać, aby zmieścić w 500 zł, ale żeby wszystko było dobrej jakości i wytrzymało parę lat?

6
Sprzęt, oprogramowanie / Sprzęt firmy Ravcore
« dnia: 2017-05-08, 09:16 »
Korzystał ktoś ze sprzętu Ravcore? Wart swej ceny czy lepiej zainwestować w inny?

7
Pytania i problemy / G3 - Nowy NPC się nie pojawia
« dnia: 2016-11-02, 17:33 »
Witam,
Postanowiłem przysiąść do moddingu G3 i wprowadzić kilka swoich zmian. Stworzyłem, więc postać według tego tutka: http://themodders.org/index.php?topic=26960.0 , ale niestety nie pojawia się ona w ogóle w świecie. Nie wiem, gdzie popełniłem błąd, więc jeśli ktoś mógłby zajrzeć do tego pliku: https://mega.nz/#!ZpgRRQzL!WQ9o1GQhujTAKaWWmiFIyGrUxLOgJLmHumI31Q4Q5Vg lub napisać gdzie mogłem popełnić ten błąd byłbym wdzięczny.

8
Witam.
Mam takie pytanie jakie podałem w temacie, czyli: Jakie są możliwości modyfikowania G3? Najbardziej mnie ciekawi czy jest jakaś możliwość edycji świata przy pomocy dostępnych narzędzi czy jednak potrzeba by samemu grzebać w kodzie i plikach gry.

9
Spacer / Spacer2 - migające tekstury i crashe
« dnia: 2016-08-28, 21:44 »
Mam od niedawna problemy ze Spacerem2.
1. Jak edytuje jakikolwiek świat to wszystkie tekstury tego świata, vobów, mobów itd migają.
2. Jak dłużej pracuję nad jakimś światem to po pewnym czasie jak skończę jedno miejsce i chcę się przemieścić do innego. To nagle wywala błąd, który mi się zdaję, że jest związany z pierwszym problemem, ponieważ to miganie nasila się z minuty na minut coraz bardziej, aż prawie wszystkie tekstury migają.
Ktoś może mi powiedzieć jak to naprawić?

10
Gry / Gry polecany na dany sprzęt.
« dnia: 2016-08-23, 15:20 »
Jakie gry polecacie, które uciągną na takim laptopie:
Procesor      Intel® Celeron® N2830 2,16 - 2,41 GHz
Pamięć RAM   4 GB, DDR3, 1333 MHz
Dysk twardy    500 GB, SATA 5400 obr/min
Grafika      Intel® HD Graphics

Tak wiem boski on nie jest, ale jakieś starsze kultowe gry uciągną.
PS. Jeśli zapomniałem napisać jeszcze czegoś ważnego to napiszcie

11
Gry / For Honor
« dnia: 2016-08-23, 12:45 »
For Honor to brutalna gra akcji TPP w quasi-historycznych realiach, która kładzie nacisk na zabawę wieloosobową. Wersja PC jest dziełem doświadczonego studia Ubisoft Montreal. Fabuła omawianej produkcji toczy się w alternatywnym, pseudo-średniowiecznym świecie, w którym zmagają się trzy frakcje. The Chosen odpowiadają japońskim samurajom, The Legions czerpią wzór z europejskich rycerzy, zaś The Warborn do złudzenia przypominają Wikingów. W rozgrywce na PC każdą stronę konfliktu reprezentują dziesiątki postaci, ale tylko po cztery na frakcję są kierowane przez graczy. Są to potężni wojownicy o unikatowych zdolnościach, górujący nad szeregowymi żołnierzami, którymi zawiaduje sztuczna inteligencja. To oni przesądzają o losach bitwy, pojawiając się w kluczowych miejscach i robiąc co trzeba, by przechylić szalę zwycięstwa na odpowiednią stronę (dlatego też zmagania nie skupiają się na czystej akcji, lecz wymagają zmysłu strategiczno-taktycznego). Uczestnikom wchodzą przy tym w paradę sterowani przez innych graczy wojownicy przeciwnej frakcji, dlatego też istotną rolę w zabawie odgrywają starcia na broń białą. Mimo lekkiego potraktowania historycznych realiów, jeśli chodzi o dobór stron konfliktu, twórcy postawili sobie za cel jak najwierniejsze oddanie stylów walki rycerzy, samurajów i wikingów. Zaprojektowali do tego celu mechanikę o nazwie Art of Battle, w której duże znaczenie ma chociażby to, z której strony trzymamy broń przy blokowaniu ataków – przykładowo, nie obronimy się przed cięciem z prawej strony, jeśli zastawimy się po lewej. Warto też wspomnieć o akcjach specjalnych; za spektakularne rozprawianie się z nieprzyjaciółmi gracz może np. wezwać ostrzał katapult we wskazanym obszarze albo tymczasowo zwiększyć skuteczność bojową szeregowych żołnierzy w okolicy. Oprócz rozgrywki wieloosobowej omawiana produkcja oferuje także swego rodzaju kampanię fabularną, służącą za wprowadzenie do świata przedstawionego. Na tle innych gier sieciowych For Honor w wersji PC wyróżnia się nie tylko tematyką, ale również bardzo ładną oprawą graficzną.
Źródło: http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=28147

Screeny: http://www.gry-online.pl/S055.asp?ID=328478

Trailer z E3 2015:
https://www.youtube.com/watch?v=rZLh4-zWzbI

Trailer z E3 2016:
https://www.youtube.com/watch?v=P5wkU6qjFnY

Zwiastun rozgrywki wikingiem z E3 2016:
https://www.youtube.com/watch?v=5uR9cgX3JsE

Trailer z Gamescom 2016:
https://www.youtube.com/watch?v=4LT3fONzsx4

Zwiastun Accolade:
https://www.youtube.com/watch?v=ClMj6rrta0Y

Prezentacja rozgrywki wikingiem z multi:
https://www.youtube.com/watch?v=ACPuf3IFuzE

Prezentacja rozgrywki samurajem z multi:
https://www.youtube.com/watch?v=GOYn2BX1XT8

Prezentacja rozgrywki rycerzem z multi:
https://www.youtube.com/watch?v=1sQ1l2Ny-Tc

Zwiastun Kensei:
https://www.youtube.com/watch?v=g7UZl8dzmRQ

Zwiastun Warden:
https://www.youtube.com/watch?v=pfhkhGrKE2I

Zwiastun Raider:
https://www.youtube.com/watch?v=wlnyv3aV-F8


Zamknięta Alfa w dniach 15/09/16 15:00 - 18/09/16 2:00.
Zapisy:http://ubi.li/nq7q4

12
Skrypty / Edycja pasków życia i many.
« dnia: 2016-08-10, 11:33 »
Witam,
Mam kolejny problem. Chciałbym przemieścić trochę paski życia i many oraz dodać do nich jedną rzecz.  Wiem jak to zrobić, tylko gdzieś nie mogę znaleźć tych pasku. To byłby ostatni problem jaki w ogóle miałbym, ponieważ resztę rzeczy już wiem jak zrobić, a jak nie to sobie trochę pogrzebię w skryptach lub tutkach i znajdę rozwiązanie. To ktoś podpowie gdzie szukać?

13
Skrypty / Pasek doświadczenia.
« dnia: 2016-08-09, 21:26 »
Cześć,
Stworzyłem pasek doświadczenia, ale mam jeden mały problem. Chciałbym, aby odliczał on od zera po zdobyciu kolejnego poziomu. Próbowałem na wiele sposobów, ale żaden nie działał poprawnie. Jeśli ktoś może mi podpowiedzieć jak to zrobić lub czym mam się kierować byłoby dobrze.
To jest skrypt tego paska:
Spoiler
instance EXPBar(GothicBar)
{
Print_Screen[PS_X] = 688;
    Print_Screen[PS_Y] = 748;
};
func void Loop_1()
{
    var int Bar;
    if(!Hlp_IsValidHandle(Bar))
   {
        Bar = Bar_Create(EXPBar);
    };
   
    Bar_SetMax(Bar, hero.exp_next);
    Bar_SetValue(Bar,hero.exp);
};

14
Skrypty / Przypisanie pancerza pod daną gildię.
« dnia: 2016-08-09, 07:23 »
Tutorial opisujący jak po dodaniu nowego pancerza przypisać go do danej gildii.
Tutorial został napisany w oparciu o G2NK.

1. Przechodzimy do ...\_Work\data\Scripts\Content\AI\Human\C_Human i odnajdujemy plik C_PlayerHasFakeGuild.d
2. Odnajdujemy gildię do jakiej chcemy przypisać pancerz np. do Strażników to musimy znać jej zmienną lub ją znaleźć w pliku Constants.d znajdującym się w ...\_Work\data\Scripts\Content\_intern.
3. Jeżeli już mamy potrzebną zmienną to przechodzimy do linii gdzie będą pancerze przypisane do danej gildii np.
else if (oth.guild == GIL_MIL)         //Gildia do jakiej są przypisane pancerze
&& ((Hlp_IsItem(itm, ITAR_MIL_L) == TRUE)      //Pancerz przypisany do danej gildii
|| (Hlp_IsItem(itm, ITAR_MIL_M) == TRUE))
4. Pomiędzy liniami:
&& ((Hlp_IsItem(itm, ITAR_MIL_L) == TRUE)
|| (Hlp_IsItem(itm, ITAR_MIL_M) == TRUE))
dodajemy:
|| (Hlp_IsItem(itm, instancja naszego pancerza) == TRUE)5. Na koniec wszystko powinno tak wyglądać:
&& ((Hlp_IsItem(itm, ITAR_MIL_L) == TRUE)
|| (Hlp_IsItem(itm, instancja naszego pancerza) == TRUE)
|| (Hlp_IsItem(itm, ITAR_MIL_M) == TRUE))
6. Co to nam da ktoś się zapyta. Jest to bardzo proste - postacie z nami rozmawiają normalnie(bez tekstu "ubierz się normalnie"), gdy nosimy dany pancerz jesteśmy po prostu przypisywani danej gildii np. strażników, najemników itd. lub nie przypisują nas do żadnej jeśli przypiszemy pancerz do GIL_NONE, czyli brakowi jakiejkolwiek gildii.

15
Materiały / Odbudowane okolice Świątyni Adanosa.
« dnia: 2016-08-08, 23:08 »
Odbudowane okolice Świątyni Adanosa - górna część obozu bandytów. Zostały odbudowane budynki, usunięte wszelkie palisady, chatki itd.
Spoiler
Pobierz

16
Materiały / Brama, posąg i kilka półek
« dnia: 2016-08-06, 23:13 »
Brama wzorowana na Wiedźminie 3 Dziki Gon, duży posąg Beliara i kilka odnowionych półek  z Jarkendaru.
Spoiler



Pobierz

17
Skrypty / Ikarus i AST
« dnia: 2016-08-03, 21:40 »
Witam,
Mam pytanie czy Ikarus I AST będą działać razem? Czy można korzystać tylko z jednego. Jeśli tak, to który według was jest lepszy i pod jakimi względami?

18
Oferty pracy i pomocy / Poszukiwani współpracownicy.
« dnia: 2016-08-01, 16:41 »
Witam,
Poszukuję współpracowników do prac nad modem:

Grafika 2D
Wymagania:
-Dużo wolnego czasu
-Wytrwałość i sumienność w tym co robi
-Umiejętność tworzenia ciekawych, wpasowujących się w klimat Gothica tekstur pancerzy i broni

Scenarzysty
Wymagania:
-Dużo wolnego czasu
-Wytrwałość i sumienność w tym co robi
-Ciekawe pomysły
-Umiejętność tworzenia ciekawych, wpasowujących się w klimat Gothica zadań, dialogów itd.

Skrypter
Wymagania:
-Znajomość pisania zaawansowanych dialogów
-Znajomość przyajmniej średnio zaawansowanych
-Dobra znajomość pakietów skryptowych
-Wytrwałość i sumienność w tym co robi

Animator
Wymagania:
-Wytrwałość i sumienność w tym co robi
-Dużo wolnego czasu

Informacje na temat modyfikacji - G2NK - Battle of thhe Gods
Po więcej informacji pisać na priv.

19
Witam.
Czy dałoby radę zrobić w Gothic 1 system budowy budynków jak Bitwie Królów. Jeśli tak to jakich opcji najlepiej użyć?

20
Oferty pracy i pomocy / Poszukiwany scenarzysta
« dnia: 2016-03-12, 09:36 »
Witam

Poszukuję scenarzysty, który wymyśliłby zadania, historię postaci itp. do modyfikacji G2NK - Battle of the Gods. Od scenarzysty oczekuję, że będzie miał ciekawe i sensowne pomysły. Wszystkich chętnych proszę o kontakt na pw.

Strony: [1] 2
Do góry