1
Pierwszy post noworoczny . Ja uważam, że rok będzie udany, bo ma okrągłą dziesiątkę na końcu .
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
var int reptut;
INSTANCE reputacja (C_Item)
{
name = "Moja reputacja";
mainflag = ITEM_KAT_DOCS;
flags = ITEM_MISSION;
value = 0;
visual = "ItWr_Scroll_01.3DS";
material = MAT_LEATHER;
on_state[0] = usereputacja;
scemeName = "MAP";
description = "Moja reputacja";
};
func void usereputacja ()
{
var string REP1; REP1 = "Reputacja z poradnika: "; REP1 = ConcatStrings(REP1,IntToString(reptut));
var int nDocID;
nDocID = Doc_Create ();
Doc_SetPages ( nDocID, 1 );
Doc_SetPage ( nDocID, 0, "letters.TGA" , 0);
Doc_SetFont ( nDocID, 0, FONT_BookHeadline );
Doc_SetMargins ( nDocID, -1, 50, 50, 50, 50, 1 );
Doc_PrintLine ( nDocID, 0, "Reputacja");
Doc_SetFont ( nDocID, 0, FONT_Book );
Doc_PrintLine ( nDocID, 0, "");
Doc_PrintLine ( nDocID, 0, REP1);
Doc_PrintLine ( nDocID, 0, "");
Doc_PrintLine ( nDocID, 0, "");
Doc_PrintLine ( nDocID, 0, "");
Doc_PrintLine ( nDocID, 0, "");
Doc_PrintLine ( nDocID, 0, "");
Doc_PrintLine ( nDocID, 0, "");
Doc_PrintLine ( nDocID, 0, "");
Doc_PrintLine ( nDocID, 0, "");
Doc_PrintLine ( nDocID, 0, "");
Doc_PrintLine ( nDocID, 0, "");
Doc_PrintLine ( nDocID, 0, "");
Doc_PrintLine ( nDocID, 0, "");
Doc_PrintLine ( nDocID, 0, "");
Doc_PrintLine ( nDocID, 0, "");
Doc_PrintLine ( nDocID, 0, "");
Doc_PrintLine ( nDocID, 0, "");
Doc_PrintLine ( nDocID, 0, "");
Doc_PrintLine ( nDocID, 0, "");
Doc_PrintLine ( nDocID, 0, "");
Doc_PrintLine ( nDocID, 0, "Maksymalna reputacja: 100");
Doc_Show ( nDocID );
};
INSTANCE reputacja (C_Item)
name = "Moja reputacja";
description = "Moja reputacja";
var string REP1; REP1 = "Reputacja z poradnika: "; REP1 = ConcatStrings(REP1,IntToString(reptut));
Doc_PrintLine ( nDocID, 0, "Reputacja");
Zamiast „Reputacja” możemy wstawić własny nagłówek na kartce.Doc_PrintLine ( nDocID, 0, REP1);
Doc_PrintLine ( nDocID, 0, "Maksymalna reputacja: 100");
var string REP1; REP1 = "Reputacja z poradnika: "; REP1 = ConcatStrings(REP1,IntToString(reptut));
var string REP2; REP2 = "Nowa reputacja: "; REP2 = ConcatStrings(REP2,IntToString(nowarep));
Doc_PrintLine ( nDocID, 0, "");
Wstawiamy po prostu pomiędzy cudzysłów REP2, np.:Doc_PrintLine ( nDocID, 0, "REP2");
nowarep = nowarep + 10;
PrintScreen ("Nowa reputacja: +10", -1, YPOS_LOGENTRY, FONT_ScreenSmall, 2);
nowarep = nowarep + 10;
PrintScreen ("Nowa reputacja: +10", -1, YPOS_LOGENTRY, FONT_ScreenSmall, 2);
bloodDetail=
Ustaw na 3 - będziesz miał więcej krwi! extendedVideoKeys=
1 - włącza guziki do sterowania cutscenkami - HOME (restart), STRZAŁKA W PRAWO (do przodu), GÓRA, DÓŁ (głośność), Q (cisza).scaleVideos=
Jeżeli ustawisz na 1, to filmiki będą dopasowywać się do ekranu.cameraLightRange=
Światło, jakie daje kamera w cm.playLogoVideos=
Ustaw na 0 - pozbędziesz się tych wstrętnych filmików, które ukazują się na początku gry .enableJoystick=
Ustawiając to coś na 1 umożliwisz grę na joysticku .invMaxColumns=
Ile kolumn może być w ekwipunku, 0 - kolumny dopasowują się do rozdzielczości.usePotionKeys=
Guziki mikstur. Bodajże H dla leczenia i M dla many, ale głowy nie daję.useQuickSaveKeys=
Ustaw na 1 i w grze wypróbuj guziki F5 i F9 .PAR: CONTENT\STORY\DIALOGE\DIA_ASS_100010_KASADO.D: Wrong type : DIA_ASS_1000010_KASADO_POMOGEASS ... <zParser.cpp,#599>
//------------------------------------------------------------------------------------------
//------------------------------------------------------------------------------------------
//------------------------------------------------------------------------------------------
INSTANCE DIA_ASS_1000010_Kasado_Exit (C_Info)
{
npc = ASS_1000010_Kasado;
nr = 999;
condition = DIA_ASS_1000010_Kasado_Exit_condition;
information = DIA_ASS_1000010_Kasado_Exit_info;
permanent = TRUE;
important = FALSE;
description = DIALOG_ENDE;
};
FUNC INT DIA_ASS_1000010_Kasado_Exit_condition ()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_ASS_1000010_Kasado_Exit_info ()
{
AI_StopProcessInfos(self);
};
//------------------------------------------------------------------------------------------
//------------------------------------------------------------------------------------------
//------------------------------------------------------------------------------------------
INSTANCE DIA_ASS_1000010_Kasado_Witaj (C_Info)
{
npc = ASS_1000010_Kasado;
nr = 1;
condition = DIA_ASS_1000010_Kasado_Witaj_condition;
information = DIA_ASS_1000010_Kasado_Witaj_info;
permanent = FALSE;
important = FALSE;
description = "Witaj";
};
FUNC INT DIA_ASS_1000010_Kasado_Witaj_condition ()
{
IF ( Npc_KnowsInfo(other,DIA_StraznikASS_HALLO))
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_ASS_1000010_Kasado_Witaj_info ()
{
AI_Output(other,self,"DIA_ASS_1000010_Kasado_Witaj_15_0"); //Witaj!
AI_Output(self,other,"DIA_ASS_1000010_Kasado_Witaj_15_1"); //Czego chcesz?
AI_Output(other,self,"DIA_ASS_1000010_Kasado_Witaj_15_2"); //Pogadać.
AI_Output(self,other,"DIA_ASS_1000010_Kasado_Witaj_15_3"); //Nie mamy wspólnych tematów. Żegnam.
AI_Output(other,self,"DIA_ASS_1000010_Kasado_Witaj_15_4"); //A ja mówię, że MAMY wspólne tematy.
AI_Output(self,other,"DIA_ASS_1000010_Kasado_Witaj_15_5"); //Doceniam twoją 'twardość', ale tutaj nie zachowuj się tak. Zabijemy cię.
AI_Output(other,self,"DIA_ASS_1000010_Kasado_Witaj_15_6"); //Dobra.
AI_Output(self,other,"DIA_ASS_1000010_Kasado_Witaj_15_7"); //No dobra, czego chcesz?
};
//------------------------------------------------------------------------------------------
//------------------------------------------------------------------------------------------
//------------------------------------------------------------------------------------------
INSTANCE DIA_ASS_1000010_Kasado_Zwiadowca (C_Info)
{
npc = ASS_1000010_Kasado;
nr = 2;
condition = DIA_ASS_1000010_Kasado_Zwiadowca_condition;
information = DIA_ASS_1000010_Kasado_Zwiadowca_info;
permanent = FALSE;
important = FALSE;
description = "Przysyła mnie wasz zwiadowca.";
};
FUNC INT DIA_ASS_1000010_Kasado_Zwiadowca_condition ()
{
IF ( Npc_KnowsInfo(other,DIA_ASS_1000010_Kasado_Witaj))
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_ASS_1000010_Kasado_Zwiadowca_info ()
{
AI_Output(other,self,"DIA_ASS_1000010_Kasado_Zwiadowca_15_0"); //Przysyła mnie wasz zwiadowca.
AI_Output(self,other,"DIA_ASS_1000010_Kasado_Zwiadowca_15_1"); //No i?
AI_Output(other,self,"DIA_ASS_1000010_Kasado_Zwiadowca_15_2"); //Powiedział, że możecie mi coś wyjawić o nadchodzącym niebezpieczeństwie.
AI_Output(self,other,"DIA_ASS_1000010_Kasado_Zwiadowca_15_3"); //Aaa... No to tak - historię wyspy znasz. Gerran ma zamiar powrócić i zemścić się na bogach, przez których umarł tak krótko.
AI_Output(self,other,"DIA_ASS_1000010_Kasado_Zwiadowca_15_4"); //Chce zniszczyć, to co oni stworzyli, pokochali - cały świat i zapewniam cię, że ma wystarczająco dużo mocy, aby to uczynić.
AI_Output(other,self,"DIA_ASS_1000010_Kasado_Zwiadowca_15_5"); //I co wy, wojownicy, możecie zdziałać?
AI_Output(self,other,"DIA_ASS_1000010_Kasado_Zwiadowca_15_6"); //Niedługo wyślemy jednego z naszych ludzi, aby sprowadził tu naszych magów. Do tego czasu musimy utrzymać pozycję i powstrzymać tych piratów.
AI_Output(other,self,"DIA_ASS_1000010_Kasado_Zwiadowca_15_7"); //Piratów? Oni w ogóle stanowią jakieś zagrożenie?
AI_Output(self,other,"DIA_ASS_1000010_Kasado_Zwiadowca_15_8"); //Większe, niż przypuszczasz. To sługusy Gerrana.
};
//------------------------------------------------------------------------------------------
//------------------------------------------------------------------------------------------
//------------------------------------------------------------------------------------------
INSTANCE DIA_ASS_1000010_Kasado_Pomoge (C_Info)
{
npc = ASS_1000010_Kasado;
nr = 3;
condition = DIA_ASS_1000010_Kasado_Pomoge_condition;
information = DIA_ASS_1000010_Kasado_Pomoge_info;
permanent = FALSE;
important = FALSE;
description = "Może mogę wam jakoś pomóc?";
};
FUNC INT DIA_ASS_1000010_Kasado_Pomoge_condition ()
{
IF ( Npc_KnowsInfo(other,DIA_ASS_1000010_Kasado_Zwiadowca))
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_ASS_1000010_Kasado_Pomoge_info ()
{
AI_Output(other,self,"DIA_ASS_1000010_Kasado_Pomoge_15_0"); //Ciężka sprawa. Może mogę wam jakoś pomóc?
AI_Output(self,other,"DIA_ASS_1000010_Kasado_Pomoge_15_1"); //Hm... Nie wiem, czy możemy ci ufać.
AI_Output(other,self,"DIA_ASS_1000010_Kasado_Pomoge_15_2"); //Jak mam udowodnić swoją lojalność?
AI_Output(self,other,"DIA_ASS_1000010_Kasado_Pomoge_15_3"); //Przynieś mi coś, co należy do piratów. Jakąś cenną błyskotkę...
Info_ClearChoices (DIA_ASS_1000010_Kasado_Pomoge);
Info_AddChoice (DIA_ASS_1000010_Kasado_Pomoge,"Zgoda.",DIA_ASS_1000010_Kasado_PomogeASS);
Info_AddChoice (DIA_ASS_1000010_Kasado_Pomoge,"Nie ma mowy!",DIA_ASS_1000010_Kasado_PomogePIR);
};
func void DIA_ASS_1000010_Kasado_PomogeASS ()
{
AI_Output(other,self,"DIA_ASS_1000010_Kasado_Pomoge_ASS_15_0"); //Zgoda, pomogę wam.
AI_Output(self,other,"DIA_ASS_1000010_Kasado_Pomoge_ASS_15_1"); //Mądra decyzja. Przynieś mi coś, co należy do piratów. Najlepiej jakąś własność kapitana.
Log_CreateTopic (TOPIC_Blyskotka,LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus (TOPIC_Blyskotka,LOG_RUNNING);
B_LogEntry (TOPIC_Blyskotka,"Kasado, wódz (tak mi się przynajmniej zdaje) Asasynów na wyspie GerranHeart nakazał mi, abym ukradł jakąś cenną rzecz dla kapitana piratów.");
ASS = TRUE;
AI_StopProcessInfos(self);
Info_ClearChoices (DIA_ASS_1000010_Kasado_Pomoge);
};
func void DIA_ASS_1000010_Kasado_PomogePIR ()
{
AI_Output(other,self,"DIA_ASS_1000010_Kasado_Pomoge_PIR_15_0"); //Nie ma mowy!
AI_Output(self,other,"DIA_ASS_1000010_Kasado_Pomoge_PIR_15_1"); //A więc spieprzaj stąd! Zapomnij, co tu się działo. Jeżeli komuś to wyjawisz - zginiesz, jednakże nie będzie to szybka śmierć.
B_LogEntry (TOPIC_Asasyni,"Zdecydowałem się nie pomagać asasynom. Powinienem powiedzieć kapitanowi, co tu się wyprawia.");
Log_SetTopicStatus(TOPIC_Asasyni, LOG_FAILED);
ASS = FALSE;
AI_StopProcessInfos(self);
Info_ClearChoices (DIA_ASS_1000010_Kasado_Pomoge);
};
//------------------------------------------------------------------------------------------
//------------------------------------------------------------------------------------------
//------------------------------------------------------------------------------------------
INSTANCE DIA_ASS_1000010_Kasado_Amulet (C_Info)
{
npc = ASS_1000010_Kasado;
nr = 4;
condition = DIA_ASS_1000010_Kasado_Amulet_condition;
information = DIA_ASS_1000010_Kasado_Amulet_info;
permanent = FALSE;
important = FALSE;
description = "Mam cenną błyskotkę kapitana piratów.";
};
FUNC INT DIA_ASS_1000010_Kasado_Amulet_condition ()
{
if Npc_KnowsInfo (other, DIA_ASS_1000010_Kasado_PomogeASS)
&& (Npc_HasItems(other, ItAm_Brego) > 0)
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_ASS_1000010_Kasado_Amulet_info ()
{
AI_Output(other,self,"DIA_ASS_1000010_Kasado_Amulet_15_0"); //Mam cenną błyskotkę kapitana piratów.
AI_Output(self,other,"DIA_ASS_1000010_Kasado_Amulet_15_1"); //Dawaj!
B_GiveInvItems (other, self, ItAm_Brego, 1);
AI_Output(self,other,"DIA_ASS_1000010_Kasado_Amulet_15_2"); //Rzeczywiście. Dzięki! Myślę, że jesteś godny zaufania.
Log_SetTopicStatus(TOPIC_Blyskotka, LOG_SUCCESS);
assreput = assreput + 15;
B_GivePlayerXP (XP_Blyskotka);
PrintScreen ("Reputacja u Asasynów: +15", -1, YPOS_LOGENTRY, FONT_ScreenSmall, 2);
AI_Output(other,self,"DIA_ASS_1000010_Kasado_Amulet_15_3"); //Dostanę coś w zamian?
AI_Output(self,other,"DIA_ASS_1000010_Kasado_Amulet_15_4"); //A czy ja mówiłem coś o nagrodzie? Spadaj!
AI_Output(other,self,"DIA_ASS_1000010_Kasado_Amulet_15_5"); //Ty... Ty gnoju!
AI_Output(self,other,"DIA_ASS_1000010_Kasado_Amulet_15_6"); //Ej! Ej! Uważaj na słowa. Wystarczy, że kiwnę palcem, a już nikomu nie zrobisz krzywdy.
AI_Output(self,other,"DIA_ASS_1000010_Kasado_Amulet_15_7"); //Może ktoś ma coś dla ciebie do roboty...
AI_StopProcessInfos(self);
};
//------------------------------------------------------------------------------------------
//------------------------------------------------------------------------------------------
//------------------------------------------------------------------------------------------
INSTANCE DIA_ASS_1000010_Kasado_Reputacja (C_Info)
{
npc = ASS_1000010_Reputacja;
nr = 5;
condition = DIA_ASS_1000010_Reputacja_Amulet_condition;
information = DIA_ASS_1000010_Reputacja_Amulet_info;
permanent = FALSE;
important = TRUE;
description = "...";
};
FUNC INT DIA_ASS_1000010_Kasado_Reputacja_condition ()
{
if assreput = 70
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_ASS_1000010_Kasado_Reputacja_info ()
{
AI_Output(self,other,"DIA_ASS_1000010_Kasado_Reputacja_15_0"); //Ej ty! Chodź tu!
AI_Output(other,self,"DIA_ASS_1000010_Kasado_Reputacja_15_1"); //Czego znowu?
AI_Output(self,other,"DIA_ASS_1000010_Kasado_Reputacja_15_2"); //Moi ludzie o tobie mówią. Mówią o tobie dobrze. To oznacza, że mam dla ciebie zadanie...
AI_Output(other,self,"DIA_ASS_1000010_Kasado_Reputacja_15_3"); //O co chodzi?
AI_Output(self,other,"DIA_ASS_1000010_Kasado_Reputacja_15_4"); //Idź do tego strażnika przy bramie obozu piratów. To nasza wtyka. On powie ci więcej.
AI_Output(self,other,"DIA_ASS_1000010_Kasado_Reputacja_15_5"); //Aha. Weź jeszcze ten pancerz: przyda ci się.
CreateInvItems (self, ITAR_ASS_H, 1);
B_GiveInvItems (self, other, ITAR_ASS_H, 1);
AI_StopProcessInfos(self);
};