Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Memorius

Strony: [1]
1
Jest to IMO fabularnie najgłupszy mod jaki się ukazał w języku rosyjskim a popełnił go poniekąd kontrowersyjny
Ingvers.

Platforma : G2NK
Wersja : 1.0
Status : ukończony 100%
Data wydania : maj 2013
Kraj :Rosja
język : rosyjski
dubbing : D'AS-Team ( :ok:)
waga : 7Mb plus 106 Mb Dubbing
czas gry -  2-4 godziny
Typ- total conversion

Akcja rozgrywa się wiele lat po wydarzeniach z G2NK.
Mod opowiada historię młodego kretyna imieniem Martin, który poprzez swoje działania popada w coraz większe kłopoty i dziwne tarapaty aż do IMO niesmacznego finału włącznie.

Oczywiście zupełnie nowe postacie, seria zadań, podobno śmiesznych (sic) w odnowionej lokacji pewna liczba nowych przedmiotów , nieco e.e i takie tam różne rzeczy.

W Rosji mod zebrał opinie od 1/10 do 10/10 i jest z pewnością czymś INNYM od tego co zazwyczaj się dostaje.
Zapewne poniekąd coś dla fanów     Podróżnik - Za Liniami Wroga ale tylko w kwestii żartobliwego podejścia do tematu.
Tak czy inaczej jeden najbardziej dyskutowanych modów RU ostatnich dwóch lat.

kilka screenów pod adresem
http://worldofplayers.ru/threads/36175/

na wskazanej stronie także link do pobrania w miejscu
Cytuj
Скачать мод: dropbox.com (прямая ссылка) / яндекс.диск / rusfolder.com
Скачать озвучку: http://worldofplayers.ru/threads/36175/page-4#post-738602





2
Platforma G2NK

wersja 1.03 z 27 lipca 2013 (stan realizacji 100%)
Kraj - Rosja
Autor - Figishe​ (fig) Sankt Petersburg
język - rosyjski
waga z dubbingiem 162 MB


.....Myrtana przegrywa wojnę z orkami. Król Rhobar wysyła do sąsiedniego państwa posła Dominika, który ma zawrzeć sojusz przeciw najeźdźcom. Jednak okręt na, którym płynie zostaje przechwycony przez wroga i zatopiony a on sam w ubraniu obywatela, bez wyposażenia i dokumentów ledwo uchodzi z życiem i ląduje na najeżonej niebezpieczeństwami ziemi daleko od stolicy kraju.
...a z wykonania powierzonej misji nikt go nie zwolnił.


Zupełnie nowy znakomicie wymodelowany świat z osiedlami ludzkimi, niezwykłym zamkiem, jaskiniami, ruinami i grobowcami pełnymi niespodzianek. W pełni zachowany klimat G2 NK tak w stylistyce ciekawych dialogów z licznymi NPC jak i w serii rozbudowanych zadań głównych i pobocznych. Nieoczekiwane zwroty akcji i częściowo nieliniowa fabuła zależna od decyzji podjętych przez bohatera.
Grę podzieloną na rozdziały można przejść jako wojownik , łucznik lub mag.

Mod zebrał bardzo wysokie oceny od wymagającej rosyjskojęzycznej społeczności graczy Gothic, zwłaszcza po wydaniu poprawionej wersji 1.03 z muzyką, usuniętymi błędami oraz pełnym dubbingiem zrobionym przez słynny
D'AS Team
Klasyczny dla G2 NK system rozwoju postaci, znane atrybuty w dobrze skomponowanym balansie.

DOWNLOAD WERSJI PL





3
Archiwum / Siostry (Сёстры) RU - mod do G2NK
« dnia: 2014-07-17, 11:31 »
Siostry (Сёстры) to nieduży mod survivalowy do G2NK zrealizowany w Rosji w 2010 roku.

Głównym bohaterem jest młoda dziewczyna poszukująca swojej zaginionej siostry w nieprzyjaznym środowisku nieznanej dla niej krainy. Gra składa się z czterech rozdziałów i uznawana jest w Rosji za bardzo trudną.
Bohaterka odczuwa głód i pragnienie wyrażone dodatkowymi paskami na ekranie i powodujące śmierć po pewnym czasie, musi nauczyć się już na początku podstawowych umiejętności, jak gotowanie, zdobyć najprostsze przedmioty i narzędzia aby móc wykonywać każdą praktycznie czynność.
Ilość noszonych w inwentarzu przedmiotów zależy od ich wagi i siły bohaterki na danym etapie gry.
Wprowadzono zegar pokazujący mijający czas w grze, niezbędny do podtrzymania funkcji życiowych i wykonania pewnych zadań i czynności.

Bohaterka może używać szpady zadającej magiczne obrażenia, korzystać z run, które może ulepszać a także nauczyć się alchemii, dużo bardziej zaawansowanej niż  w klasycznym G2 NK , bo można tworzyć własne mikstury o specyficznym działaniu.

W grze napotykamy znane z G2NK potwory w tym czarne trolle a także pewną liczbę NPC, zlecających zadania.
Historia odkrywa swoje tajemnice wraz z kolejnymi rozdziałami.
Mod posiada intro i quotro filmowe oraz jest w pełni dubbingowany.
Autorem moda jest ZEN a aktualna poprawiona wersja gry pochodzi z roku 2012 ( wersja z patchem 3.1.3).
waga całości z patchami to ok 200 MB


nieco screenów
http://darkforests.info/pages/web/gothic2/g2148im.html


4
Archiwum (Global Mod) / Wujek Marvin
« dnia: 2014-05-11, 12:16 »
kurwa jak tu co niektórzy przeszli takie klasyki jak Unreal czy Quake 2
ja po prostu nie rozumiem czy faktycznie wychowani na Krajzisach oduczyli się myślenia ???
no sorry ale  :facepalm: :facepalm: :facepalm:

5
Archiwum (Global Mod) / Ciekawostki, mapy i bonusy
« dnia: 2014-04-19, 18:07 »
No są różne w grze bonusy ale podam tylko te żywnościowe a inne wraz z umiejscowieniem to już tam gracze tu dopiszą.
25 jabłek  +1 siła
50 leśnych jagód +2 życie
50 polnych jagód +2 życie
50 ciemnych grzybów +2 mana
25 mięs kopacza +1 do obrony przed ogniem +1 do ochrony przed magią
za wypicie 25 piw +1 mana
za wypicie 25 ginów +1 mana   
za zjedzenie 25 serów zręczność + 1   
za wypicie 15 mlek mana + 1   
za zjedzenie 20 szynek siła +1

zupa Hwora +1 zręczność

6
Archiwum (Global Mod) / "Stare" gildie i zadania poboczne.
« dnia: 2014-04-19, 16:26 »
"Stare" gildie w zasadzie mają zestaw zadań bardzo zbliżony do klasycznego G 2 NK oczywiście plus wszystko co jest ogólnie dostepne a nawet wymagane.
Tu wszystkie pytania odnośnie rozgrywki tymi gildiami _ Strażnik/Paladyn , Najemnik/ Łowca Smoków Nowicjusz/Mag Ognia.
Dwie uwagi --- Najemnik może wykuć i zrobić pod pewnymi warunkami najwięcej broni Unikatowych w grze.
Strażnik zostaje wyrzucony z Czarnych Jastrzębi .

Co do zadań pobocznych jest ich masa o różnym stopniu trudności.
Tu też pytania odnośnie ich wykonania.

Post połączony: 2014-04-19, 17:25
Póki pamiętam.
To arcytrudne zadanie, nad którym płakałem tu w innym temacie to Nieudany Eksperyment
Zleca je Starzec w Dolinie Przodków.
Powodzenia i pomścijcie mnie! :lol:

7
Archiwum (Global Mod) / Magowie Wody
« dnia: 2014-04-19, 16:19 »
Cała koncepcja tej gildii została przez nas całkowicie przerobiona.
Tu wszystkie pytania odnośnie tej gildii.
Przystąpienie do Magów Wody jest powiązane z zadaniami Vatrasa i po części Wodnego Kręgu.
Z nim tez należy o tym porozmawiać.
Wymagania - gildyjne to przede wszystkim mana i jeszcze raz mana.

8
Archiwum (Global Mod) / Starożytny Kult
« dnia: 2014-04-19, 16:13 »
Nowy odrębny wątek złożony z serii rozbudowanych questów. Mroczy i tajemniczy...
Tu wszystkie pytania z tym związane.
Wątek inicjuje się jednym z dialogów przy pierwszej rozmowie z Xardasem.

9
Archiwum (Global Mod) / Mroczny Zakon
« dnia: 2014-04-19, 15:50 »
Tu wszystkie pytania dotyczące rozgrywki i rozwoju postaci dla graczy Mrocznym.
Przystapić można łatwo, awansować znacznie trudniej.
W III rozdziale dokonujemy wyboru pomiędzy Mrocznym Magiem a Mrocznym Wojownikiem.
Linia własnych zadań stosunkowo skromna ale rekompensuje to arcyciekawy arsenał broni i czarów od poczatku do końca gry, całkowicie niedostępny dla innych gildii oraz zupełnie odmienny sposób zawładnięcia okrętem paladynów.
Wymagania - mana, Kręgi Magii oraz co kto tam lubi....

10
Archiwum (Global Mod) / Myśliwi
« dnia: 2014-04-19, 15:43 »
Nowa gildia główna z siedzibą w Dolinie Przodków.
Własna linia zadań od początku do końca gry.
Tu wszystkie pytania dotyczące rozgrywki jako członek Stowarzyszenia Myśliwych.
Główne wymagania --- siła lub zręczność do wyboru , przynajmniej jeden rodzaj broni dystansowej, skradanie, oprawianie zwierząt w komplecie.

11
Archiwum (Global Mod) / Gildia Złodziei
« dnia: 2014-04-19, 15:30 »
Znacznie rozbudowana zadaniowo Gildia poboczna znana z G2 NK.
W stanie wojny z Czarnymi Jastrzębiami więc przystąpienie do Złodziei wyklucza przystąpienie do CJ.
Główne umiejętności wymagane to zręczność oraz skradanie, otwieranie zamków i kradzież kieszonkowa.
Tu wszystkie pytania odnośnie zadań ten gildii itp.

12
Archiwum (Global Mod) / Gildia Kupców
« dnia: 2014-04-19, 15:26 »
Gildia Kupców to gildia poboczna o przystąpienie do której można starać się już w I rozdziale.
Tu wszystkie pytania odnośnie zadań i innych spraw związanych z ta gildią.
Główne wymagania - spryt , szerokie znajomości , raczej pełna sakiewka i jedna umiejętność ...której żeby zabawy nie psuć nie zdradzę.

14
Archiwum (Global Mod) / Magia i runy
« dnia: 2014-03-24, 21:18 »
Temat na pewno się prędzej czy później pojawi ale w Read me Zmiany to nie jest wszystko do końca ujęte więc tu tak w głownych punktach przybliżę jak to w wersji naszej wygląda

1/ Nauka magii ognia jest dostępna tylko dla Magów Ognia
2/nauka magii wody jest dostępna tylko dla Magów Wody
3/ nauka magii "czarnej" dostępna jest tylko dla Mrocznych Magów
4/Magii ognia ucza tylko Magowie Ognia
5/Magii wody uczą tylko Magowie Wody
6/ Magii Czarnej i przywołań uczą tylko Mroczni Magowie
7/ Innej magii tzw Neutralnej (poza zywiołami) uczy nauczyciel niezależny i tylko magów
8/szanse Maga Wody i Maga Ognia w korzystaniu z magii runicznej zostały wyrównane
7/ pewne czary zostały wzmocnione tak aby Mag już na początku rozgrywki mógł się swoja magią skutecznie posługiwać
9/ dodano dwa mocne czary dostepne też w zwojach , przy czym zrobienie Runy do nich przez Magów będzie wymagało wykonania okreslonego zadania ( Ulewa i Fala Ognia)
10/ceny na zwoje najsilniejszych czarów zostaly powaznie podniesione
11/znalezione w grze runy Mag moze wykorzystywać bez problemu niezależnie od ich przynalezności o ile zna odpowiedni krąg

15
G2 NK - (Долина Рассвета)/Dolina Świtu

Jest to ukraiński mod autorstwa  Miltena aka Silderon z Lwowa przygotowany w języku rosyjskim.
Aktualna wersja to 1.2 , najprawdopodobniej ostatnia i pochodzi z roku 2012 , przygotowana jest  także i dołączona do downloadu paczka z rosyjskim dubbingiem.
Poprawia ona niedoróbki , błędy i bugi wersji 1.0 i 1.1 z roku 2011
Gra aczkolwiek w Lore powiązana z Gothic II NK rozgrywa się w zupełnie nowej lokacji tytułowej i z nowym bohaterem w roli głownej. Tym razem jest to były członek gildii zabójców , który w pogoni za porwaną przez złego maga narzeczoną odważnie przekracza portal i ląduje  w tejże Dolinie Świtu.
Bohater nie jest zupełnie zielony, więc rozwijanie umiejętności posługiwania się pałką nie jest potrzebne.
Niezbyt może wielki ale dobrze skonstruowany świat z nowymi teksturami, kilkoma nowymi potworami, jaskiniami i innymi miejscami typowymi dla świata Gothic.
Dwie linie przejścia moda w zależności od wyboru gildii, piraci, rycerze króla, prosty lud, magowie itd...
Wszystko w ramach około 50 zadań o różnym stopniu trudności i różnych wariantach zakończeń, czasem dosyć nieoczekiwanych. Oficjalnie podawane jest 8-9 godzin gry , faktycznie zapewne dla uważnego badacza znacznie więcej. Podobno emocjonujące i nieoczekiwane zakończenie...
Dobre , klasyczne dialogi. W sumie około 5000 linijek dialogowych.
Wymagania systemowe zbliżone do G II NK.

Kilka screenów na stronie twórców
http://port-of-rpg.com/obzor-moda-dolina-rassveta/#more-2302

Mod instaluje się bezproblemowo i pokojowo współistnieje z innymi modami.Instalacja typowa dla wszystkich modów.(G II Nk + GMDK + Mod + opcjonalnie dubbing)
Do likwidacji krzaczków potrzeba jest instalacja AkellaFonds.

Zainstalowałem jakiś czas temu , rozegrałem kawałeczek .Chodzi płynnie , bez wylotów i lagów fabuła zapowiada się interesująco.
Mod ten jako"niespodziankę'" sygnalizowałem już w temacie Global 1.14 RU jako przygotowywany do spolszczenia przez ekipę GLOBAL MOD PL TEAM.
Planujemy owszem, jednak termin rozpoczęcia prac nie został jeszcze ustalony.
W każdym razie w "kalendarzu" nie znajduje sie obecnie na miejscu priorytetowym.
Obeznanych z językiem sasiadów zachęcam do zapoznania się a tych co być może juz grali do wyrażenia swoich opinii, które pomogą nam w ewentualnych pracach nad tym modem w wersji PL.
Mod jest do pobrania z kilku źródeł
najpewniejsze to

http://gothic-game.kz/195-mod-valley-of-sunrise-dolina-rassveta.html

klikamy na
Скачать na tejże stronie
pierwszy link to mod bez dubbingu
drugi to dubbing
trzeci to full wersja z dubbingiem w jednym pakiecie

16
Szukałem wszedzie i nie znalazłem na forum. Mam nadzieję ,ze nie przegapiłem.

Noc Kruka inaczej.
Jest mod autorstwa scorp007 rosyjski , teoretycznie niby nie skończony ale w pełni grywalny od początku do końca. Rozwijał się stopniowo od 2007 , ostatnia wersja to 0.81 przy czym autor odezwał się jakiś czas temu ponownie i zapowiedział nową wersję . O niej na razie cisza więc odniosę się do istniejącej aktualnie.

Fabuła cokolwiek zmienia się bo spotykamy na swojej drodze Pana Losów , który jako wysłannik Innosa proponuje Beziemu pomoc w walce z siłami Beliara.
Tu wybór należy do nas , bo całość Nk można rozegrać jako Uczeń Pana Losów lub...jako Poszukiwacz lub...jako Generał Ciemności (grając ostatecznie przeciw ludziom) .Jak to się ma do końca w praktyce nie wiem bo kiedyś grałem dawno temu i nie skończyłem prze liczne wyloty i av.

Co mamy tu więc
37 nowych zadań w nieliniowej fabule
29 nowych NPC w tym starych znajomych z GD z GI
16 nowych pancerzy oraz powiązanie niektórych z nich z bronią
12 nowych rodzajów broniw tym Ognisty Szpon Beliara
14 nowych świecidełek magicznych
7 nowych mikstur
wszyscy NPC są smiertelni
Xardas ma dużo więcej do powiedzenia
można dać jednemu z NPC własne zadanie
jest możliwość wędrowania z towarzyszem przygód
można zmienić przynależność do gildii w trakcie gry
losowy sen, losowy przydział punktów
wzmocnione niektóre potwory
trudniejsza alchemia
niemożność dźwigania wszystkiego ze sobą
możność wzięcia do Irdorath wszystkich chetnych
muskulatura rośnie wraz z rozwojem bohatera
nieco zmieniony świat
itd itd sporo tego jest...

mod chodzi normalnie wraz z innymi modami do G II NK (nie testowałem tylko z Rerturning)
w wersji RU mamy napisy po rosyjsku , dubbing polski znany z oryginału NK. nowe kwestie nie udźwiękowione
występują krzaczki, które likwidujemy przez zainstalowanie jak ktoś nie ma AkellaFonds
http://www.sendspace.com/file/yc62ye
instalacja prosta przez instalator

linków do pobrania jest kilka , najpewniejszy jest pod adresem
http://gothic-game.kz/290-mod-hozyain-sudeb.html

na samy dole pisze
Скачать мод "Хозяин судеб" (38 Мб)
po rozpakowaniu nieco ponad 100mb

podobno nadal sa pewne bugi , głownie w rozmieszczeniu pewnych dialogów . Rzecz do zbadania.

Już na samym wstępie mamy złoto od Demona (no niby 500 sztuk to nie za wiele ale zawsze coś)
oraz zadanie od Sharky'ego (pamiętacie tego handlarza z Nowego Obozu?)
dobre dialogi jak się zdążyłem przekonać , w pełni odpowiadające Lore Gothic.

naturalnie ciągnie na Ciemną Stronę Mocy... :lol:



17
Inne gry / Poszukuję programu
« dnia: 2013-12-21, 12:33 »
Witam , mam nadzieję że temat jest we właściwym dziale.
Poszukuję programu Magnus MG Konwerter z polskim słownikiem i koniecznie w wersji na Windows XP (nie na DOS)
Jeśli ktoś ma działającego linka albo mógłby wrzucić na jakiś serwer byłbym niezmiernie wdzięczny.

18
Teraz dwa słowa ogólniej. Wydaje mi się ,że nie ma co czekać na Returning 2 i łączyć obu a potem robić polską wersję bo R2 to jednak jeszcze odległa przyszłość a samo scalenie to pewnie też niełatwa rzecz (tu się nie znam). To są lata znając tempo w postępie takich prac.
Czy nie łatwiej było by po prostu spolonizować tego moda korzystając z istniejącej polskiej wersji GII NK i dorzucając tylko to co nowe?
Dla popularyzacji tego  ogromnego moda to jedyne chyba wyjście jeśli ktoś ma w to zagrać przed upływem kilku lat.

19
Kilka tygodni temu ukazała się ostateczna wersja tego moda rosyjskiego teamu SGC Mod Team.
Prace nad nim były jakiś czas wstrzymane i zatrzymały się na w pełni grywalnej wersji 0.9.1 - Beta 1 teraz jednak pojawiła się wersja 0.9.8_Final , poprawiająca drobne błędy poprzedniej.

Mod oferuje rozszerzenie fabuły Gothic I o nowe wątki jednak bez naruszania zasadniczej linii akcji , stanowiąc ciekawe jej dopełnienie.
Pojawia się spora liczba nowych postaci zlecających nowe zadania o różnym stopniu trudności , częściowo z subquestami. Głównym zadaniem jest stworzenie nowego niezależnego obozu, umiejscowionego w znanym a ważnym dla fabuły miejscu....
Oprócz nowych postaci mod oferuje również nowe księgi z którymi związane sa kluczowe zadania , ruchomą klimatyczną "tawernę" i nieco nowych przedmiotów.
Najważniejsze są jednak interakcje z postaciami  a najfajniejsze przełamanie klasycznego -"odejdź , nie wolno mi z tobą rozmawiać". Wreszcie mona pogadać ze wszystkimi występującymi w GI dziewczętami , co więcej to one zlecają wiele z zadań i są nieodzowne dla ukończenia głównego wątku moda.
Ponadto Lester staje sie jedna z postaci kluczowych.
Mod jest trochę poetycki , nieco tajemniczy , nie brak jednak i akcji i walki.
Chodzi płynnie bezbłędnie nawet w starszej wersji , w niczym nie zakłócając podstawki, z którą jest ściśle powiązany. No po prostu trzeba zagrać od nowa.
Mod waży 3,5 MB , instaluje się jak inne mody i startuje przez GothicStarer.
Po instalacji mamy wersję z rosyjskimi podpisami i rosyjskim menu przy czym wszystkie dialogi z polskiej wersji językowej w dubbingu zostały zachowane. Nowe zadania sa bez dubbingu i tłumaczenia rzecz jasna i znajomość języka jest nieodzowna. Warto jednak pomyśleć nad polonizacją , bo tego tekstu nie ma aż tak bardzo dużo (choć dialogi są rozbudowane).
Istnieje dodatkowa paczka z dubbingiem rosyjskim , nie został on jednak w pełni ukończony.
Na ile i jak on wygląda nie wiem bo tej wersji nie testowałem.

Moda można bezproblemowo pobrać z linka https://disk.yandex.com/public/?hash=Jz6RPwloucWwVgOMNVbHXLG4H9C1DI4S5tk/Psr3GIQ%3D

Dla zagorzałych fanów Gothic I naprawdę wiele dobrej zabawy.

Myślę że w polskiej wersji językowej najlepszy były tytuł " LUDZIE Z GÓRNICZEJ DOLINY".

Strony: [1]
Do góry