Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Namiot

Strony: [1]
1
Cześć, w oknie wyboru dialogu zdania są po niemiecku, jednak podczas wymawiania dialogu przez postacie napisy są u góry po polsku.

Jak to przerobić na język niemiecki?



Szybka edycja :)

Zaaktualizowałem pliki dialogowe i teraz postacie w ogóle nie wypowiadają swoich kwestii.

2
Pytania i problemy / [G1] Gdzie popełniam błąd...
« dnia: 2016-10-02, 21:33 »
Przy tworzeniu drugiego pancerza z inną teksturą.

1. Skopiowałem skrypt zwykłego pancerza najemnika.

a) zmieniłem instance na SLD_ARMOR2_M

B) zminiłem asc na "Hum_SLDM_ARMOR2.asc"

2. Teraz zmieniam plik asc tego pancerza na "Hum_SldM_Armor2"

3. Wchodzę w plik asc i tam zmieniam Hum_SldM_Armor_V0.tga na Hum_SldM_Armor2_V0.tga

4.Wyciągam Gomanem teksturę pancerza w tga (zmieniam wedle upodobania), zmieniam nazwę na HUM_SLDM_ARMOR2_V0-C.tga i wrzucam do Textures/_compiled

5.Odpalam grę z reparsowaniem i pancerz ma taką "szarą" teksturę (nie moją).

//następnym razem zadbaj o poprawną nazwę tematu. g1210

3
Skrypty / [G1] Czyste Skrypty
« dnia: 2016-01-22, 12:12 »
Cześć, pisałem parę dni temu o ponowne wrzucenie czystych skryptów do G1, ale bez odzewu.Próbowałem też samemu usunąć dialogi, ale co chwila jakiś błąd, czas leci,nerwy, więc prościej będzie poprosić kogoś o pomoc.

Może ktoś wskazać z których folderów trzeba powywalać pliki by nie było żadnych rozmów/dialogów z NPC?

4
Skrypty / [G1] Budzis FH - brak reakcji.
« dnia: 2015-05-14, 11:59 »
Siema, zaznaczę, że na moddingu znam się tyle co na potrzeby machinimy czyli bez szału. Otóż Budzis FH nie posiada żadnej reakcji, gdy bije go inną postacią, a potrzebuje tego na potrzeby walk. Wie ktoś czy da się zrobić tak by miał reakcje zwykłych NPC na potwory itp?

5
Skrypty / [G1] Rozmowa innym npc z postacią.
« dnia: 2014-07-11, 22:50 »
Co wpływa na to, że postać pc_hero może rozmawiać z postaciami, a na przykład jak wejdę w Thorusa to inne npc mówią "Nie teraz".

Chciałbym żeby Budzis FaceHelper mógł chociaż pogadać z CH bo nie mogę go nauczyć walki mieczem, a wpisywanie w konsoli stylu walki kilku postaciom jest czasochłonne jeśli scenę powtarzam kilka razy.


6
Skrypty / Gothic 1 NPC zaatakuje innego NPC po dialogu.
« dnia: 2013-10-28, 20:32 »
Witam, szukałem na forum tego i znalazłem tylko co zrobić żeby postać zaatakowała po dialogu bohatera. Proszę o pomoc w Gothic 1. Co zrobić/wpisać żeby po rozmowie Pan X rzucił się na Pana Y.

Strony: [1]
Do góry