Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - transwizja

Strony: [1]
1
Skrypty / G1 Spanie w wybranym łóżku
« dnia: 2017-06-18, 18:48 »
Ukradłem i lekko zmieniłem z L'hivera te linijki, i przeniosłem je do Sleepabit.d w G1
func int bed_wrong()
{
if((Npc_IsPlayer(self) == FALSE) || ((Npc_GetDistToWP(hero,"OCR_HUT_26") <= 220) || (Npc_GetDistToWP(hero,"PSI_31_HUT_IN") <= 220) || (Npc_GetDistToWP(hero,"NC_HUT01_IN") <= 220)))
{
return TRUE;
}
else
{
G_PrintScreen(_STR_MESSAGE_BED_WRONG);
AI_PlayAni(self,"T_NO");
return FALSE;
};
};
jednak zdają się one nic nie robić, a nie znalazłem niczego więcej w skryptach.

Czego brakuje, żeby zmusić te funkcje do działania?
Czy istnieje łatwiejszy sposób na to, żeby hero spał tylko w wybranych łóżkach?

2
Skrypty / NPC z wyciągniętą bronią
« dnia: 2017-04-17, 16:39 »
dobry wieczór,
gdzie można ustawić, by postać funkcjonowała normalnie (wykonywała rutyny, itd.) mając wyciągniętą przez cały czas broń?
oraz, czy da się jakoś zmusić tego npc by nie chował broni podczas dialogu?
thanks from the mountain

3
Skrypty / Cena sprzedaży
« dnia: 2016-06-07, 14:40 »
Dzień dobry, czy w Gothic I można gdzieś zmienić procent ceny jaką dostajemy za sprzedaż itemów?
Standardowo jest połowa, a chciałbym żeby wyglądało to jak np. L'hiver, że kupić coś można za wielką sumę pieniędzy, a sprzedać już jedynie za grosze.

btw, gdzie jest opcja szukania w tym nowym layoucie forum?  :wstyd:

4
MDS i animacje / Animacje potwora.
« dnia: 2013-02-22, 08:48 »
Dobry wieczór po raz kolejny.
Tym razem mam taki problem - jako, iż zawsze przesadą wydawały mi się olbrzymie szczury z NK, więc pomyślałem, że zrobię sobie szczurki normalnej wielkości w mojej "jedynce".
Wziąłem się więc za Gothic Sourcera i zdobyłem animacje, model, i inne pierdoły, oraz oczywiście skrypt. Zmieniłem w nim tylko to, żeby szczur nie walczył.

Po odpaleniu gry dzieje się jednak coś dziwnego. Otóż szczur jest (model, tekstura ok). Jednak, gdy szczur zaczyna wędrować, wygląda to dokładnie tak samo, jak styl chodzenia jaszczura. Jego nogi się rozłażą na boki, a przez to model się deformuje. Nie wiem, dlaczego tak się dzieje. Czy miał ktoś taki problem? Bardzo proszę o pomoc, jak to naprawić?

Pozdrawiam.

edit:
o, tak to wygląda:

Spoiler

5
MDS i animacje / Nieużywane interaktywne obiekty.
« dnia: 2013-02-20, 13:49 »
Dobry wieczór.

Zaopatrzyłem się ostatnio w avallachowego mobbildera (http://themodders.or...interaktywnych/) i znalazłem w nim dość ciekawe rzeczy, które nie znalazły swojego miejsca w grze.
Wstawiłem spacerowo do świata windę, którą przewożono rudę (ROPEWAY_OW.MDS), jednak w już w grze bohater nie potrafił jej użyć.

Mam więc pytanie. Jest w ogóle możliwe wprawienie tych obiektów w ruch, jeśli tak - to w jaki sposób? Jakie parametry im ustawić w Spacerze, jeśli na tym polega problem?
Z góry dzięki. (:

6
Skrypty / Ilość miejsca w ekwipunku.
« dnia: 2013-02-02, 14:30 »
Witam po raz pierwszy.
Mam pytanie, czy da się jakimś sposobem ograniczyć ilość dostępnego miejsca w naszym gothicowym plecaczku?
Nie widziałem tego problemu tu, na forum, a dziwną rzeczą jest noszenie olbrzymiej ilości przedmiotów ze sobą (gdyby chociaż z zewnątrz, na plecach było to widać...). Niby jest jakiś tam limit, który osiągnąłem, ale to i tak o wiele za dużo.


Proszę Was o pomoc, chciałbym trochę zmusić siebie do składowania zdobytych przedmiotów do skrzyń.
Pozdrawiam. (:

Strony: [1]
Do góry