1
Sprzęt, oprogramowanie / 2 monitory windows 7
« dnia: 2018-02-24, 17:55 »
Hej, znacie jakieś aplikacje wspomagające pracę na dwóch monitorach? I aby pasek zadań był na dwóch ekranach?
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
INSTANCE DIA_NONE_20243_urstonak_witaj (C_INFO)
{
npc = NONE_20243_urstonak;//npc główny
nr = 1;
condition = DIA_NONE_20243_urstonak_witaj_Condition;
information = DIA_NONE_20243_urstonak_witaj_Info;
important = true;
permanent = FALSE;
};
FUNC INT DIA_NONE_20243_urstonak_witaj_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_NONE_20243_urstonak_witaj_Info()
{
var C_NPC UrsTonak; UrsTonak = Hlp_GetNpc (NONE_20243_urstonak);//Deklarujemy zmienne npców którzy wezmą udział w rozmowie wraz z npc głównym
var C_NPC Dionis; Dionis = Hlp_GetNpc (none_20246_dionis);//
TRIA_Invite(Dionis);//ta funkcja "zaprasza" npce do dialogu musimy zaprosić wszystkich który mają rozmawiać prócz npca głównego
TRIA_Start();//ta funkcja rozpoczyna dialog wszystkich npców musimy zaprosić przed tą funkcją bo inaczej chujnia
TRIA_Next(UrsTonak);// w tej funkcji wybieramy jaki npc ma mówić
AI_Output (self, other, "DIA_NONE_20243_urstonak_witaj_15_00");//Stój morra gdzie zmierzasz?
AI_DrawWeapon(hero);
AI_Output (other, self, "DIA_NONE_20243_urstonak_witaj_15_01");//Nie twoja sprawa zawszony orku.
TRIA_Next (Dionis);// za każdym razem jak chcemy zmienić npc trzeba użyć tej funkcji.
AI_GotoNpc(self, other);
AI_TurnToNpc(other, self);
AI_Output (self, other, "DIA_NONE_20243_urstonak_witaj_15_02");//Spokojnie wędrowcze ten ork nic Ci nie zrobi.
AI_Output (self, other, "DIA_NONE_20243_urstonak_witaj_15_03");//W Ignis Order nie musisz się obawiać orków.
AI_RemoveWeapon (hero);
TRIA_Next (UrsTonak);
AI_Output (self, other, "DIA_NONE_20243_urstonak_witaj_15_04");//Tak morra nie wszyscy orkowie pragną Cie zabić.
Log_CreateTopic (TOPIC_IgnisOrder, LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus (TOPIC_IgnisOrder, LOG_RUNNING);
B_LogEntry(TOPIC_IgnisOrder, "Spotkałem przyjaznego orka i niejakiego Dionisa mówił coś o jakimś Ignis Order.");
MIS_IgnisOrder = LOG_RUNNING;
TRIA_Finish();// ta funkcja kończy cały dialog
};
_INTERN\CONSTANTS.D
_INTERN\CLASSES.D
AI\AI_INTERN\AI_CONSTANTS.D
wklejamy to:_INTERN\IKARUS_CONST_G2.D
_INTERN\ENGINECLASSES_G2\*.D
_INTERN\IKARUS.D
_INTERN\float.D
LeGo\Header.src
LeGo_Init (LeGo_All);
W grze powinny zacząć pokazywać się plamy krwi podczas walki. Na stronie lego jest parę wzorcowych skryptów dzięki którym można zapoznać się z możliwościami pakietu.