Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - RandomRadioactiveMonster

Strony: [1]
1
Narzędzia / [G2NK] Polskie skrypty
« dnia: 2021-10-26, 18:53 »
Bóg zapłać, dzisiaj już prawie nic nie działa

2
Skrypty / Reset tekstury twarzy po wczytaniu gry
« dnia: 2021-10-24, 19:37 »
Temat trochę stary, ale chciałbym zapytać czy dobrze myślę. Czy zmienna i funkcja odpowiadająca twarzy dana do Frame Function (ew. Tick Tocka ale to nigdy mi nie działało) tu nie zadziała?

3
Skrypty / Inicjowanie GFA i LeGo
« dnia: 2020-05-22, 20:37 »
Ok naprawiłem. Dla osób mających podobny problem:
w pliku startup.d mam wpisane
LeGo_Init(LeGo_All | LeGo_Render &~ LeGo_BloodSplats | LeGo_Draw3D &~ GFA_ALL );
GFA_Init(GFA_ALL & ~GFA_REUSE_PROJECTILES & ~GFA_SPELLS);
PS
| LeGo_Render &~ LeGo_BloodSplats to odnosi się do quickslotow Siemkka wiec można na spokojnie usunąć

4
Ok dzięki wszystkim za pomoc. Już jakoś ogarniam ten Hook Engine, a przynajmniej jestem na dobrej drodze.
Dziękuje jeszcze raz

5
Mógłby ktoś jeszcze wyjaśnić gdzie w tym hooku (https://themodders.org/index.php?topic=30411.0) wpisać własne skrypty aktywowane po otwarciu ekwipunku?

6
Dzień dobry
Mam jedno pytanie dot. ikarusa i lego, a mianowicie czy istnieje zmienna określająca instance zaznaczonego w ekwipunku itemu oraz jej nazwę. Szukałem jej dziś wieczorem ale niestety czas nie pozwala na dokładniejsze poszukiwania
Za pomoc z góry dziękuję

7
Skrypty / Wywołanie Animacji
« dnia: 2020-05-10, 14:35 »
Dzien Dobry
Napisałem prosty skrypt zakładania kaptura dla szaty maga wody. Oto on
Spoiler
func void dejzbr()
{

if (MEM_KeyState(KEY_P)==KEY_PRESSED) {

   if (test == 1) {
CreateInvItems (hero, wodakaptur, 1);
   AI_PlayAni (hero, "t_GreetNov");
NPC_RemoveInvItems (hero, ITAR_KDW_H, 1);


AI_UseItem (hero, wodakaptur);
      AI_UnequipArmor (hero);
   AI_EquipArmor    (hero, wodakaptur);
   test = 2;
   }
         else {
         if (test > 0) {
CreateInvItems (hero, ITAR_KDW_H, 1);
AI_playani (hero, "t_GreetNov");
NPC_RemoveInvItems (hero, wodakaptur, 1);
   

AI_UseItem (hero, ITAR_KDW_H);
      AI_UnequipArmor (hero);
   AI_EquipArmor    (hero, ITAR_KDW_H);
   test = 2;
   }else{
   test = 0;
   };
   };
   };

};
Działa wszystko oprócz wywołania animacji. Chciałbym się dowiedzieć czy w dobry sposób "AI_PlayAni (hero, "t_GreetNov");" próbuje ja wywołać, a jeżeli nie to prosiłbym o owy dobry sposób
Z góry dziękuje za pomoc

8
Nie, dostępna jest tylko ta jedna tekstura

9
Skrypty / Problem z Frame Functions
« dnia: 2020-04-10, 14:10 »
Witam
Ostatnio z nieistotnych przyczyn musiałem przeinstalować Gothica 2, więc przerzuciłem skrypty ze starej wersji i wszystko jest ok oprócz mojej pętli. Nie wiem co jest źle. Daje skrypt funkcji:   
Spoiler
func void Loop()


 var int MyBar;   
  if(!Hlp_IsValidHandle(MyBar))
   {
        MyBar = Bar_Create(Bar_1); // Unsere Bar_1   
   };   
 Bar_SetMax(MyBar, hero.exp_next);   
  Bar_SetValue(MyBar, hero.exp);
};
Oraz wywołanie w startupie
Spoiler
if(!FF_Active (Loop)){
      FF_Apply (Loop);
   };
P.S Być może czegoś nie przerzuciłem bo pamięć już nie taka jak kiedyś

Post połączony: 2020-04-10, 16:10
Problem już naprawiłem. Wystarczyło pasek zdefiniować w jednej funkcji

10
Gry / Tajna droga do usuniętej przełęczy w G2nk
« dnia: 2020-04-03, 15:42 »
Dzień Dobry
Ostatnio szukając miejsca na druga przełęcz do Gorniczej Doliny do mojego moda natrafiłem na ukrytą/tajną drogę. Zbagatelizował bym to gdyby nie fakt, ze owa droga według moich założeń jest w miejscu drogi, która prowadziłaby do usuniętej przełęczy. Wszystko mam w SS ale nie wiem czy uda mi się je jakoś wstawić
Co o tym myślicie?

Owa droga
https://imgur.com/a/vnIyDtV
Miejsce na mapie
https://imgur.com/a/XbysHLh
Moje rozkminy mapowe
https://imgur.com/a/fFaCdzr

11
Skrypty / Inicjowanie GFA i LeGo
« dnia: 2020-03-30, 11:51 »
Tylko Ninja wymaga Unionu, który za dobrze z Ikarusem I LeGo nie działa

12
Skrypty / Inicjowanie GFA i LeGo
« dnia: 2020-03-29, 13:19 »
Jak daje nad LeGo to się Lego nie inicjuje i na odwrót

13
Skrypty / Inicjowanie GFA i LeGo
« dnia: 2020-03-29, 12:56 »
Dzień Dobry
Mam jedno szybkie pytanie; mianowicie jak zainicjować Gothic Free Aiming z LeGo. Szukając informacji na stronie twórcy GFA https://github.com/szapp/GothicFreeAim/wiki/Features-and-Configuration#required-lego-packages w startup.d w INIT_GLOBAL dodałem LeGo_Init(LeGo_All | GFA_All); jednak nie zadziałało, ale to pewnie przez to, ze czegoś nie zrozumiałem
Z góry dziękuję za pomoc

14
Szczęść Boże
Chciałbym się zapytać, czy w Gothicu 2 istnieje jakaś funkcja/zmienna która definiuje otwarty ekwipunek bądź menu. Chodzi mi o mniej wiecej coś takiego:

if (otwarty_ekwipunek = true) {
cos sie dzieje
};

(Przepraszam za ewentualne błędy w warunku, ale dopiero dziś po przerwie przerzuciłem się z moddingu hoia do gothica)
Za odpowiedz z góry bardzo dziękuje

15
Muzyka / Moja Twórczość v2
« dnia: 2019-07-20, 23:22 »
Daję link do kanału, to mi zmienia na film. W opisie na Sc masz linka do kanału jakbyś chciał

16
Muzyka / Moja Twórczość v2
« dnia: 2019-07-20, 21:52 »
Dobry
Jakiś rok temu na starym koncie postanowiłem podzielić się moją "twórczością" :wstyd:. Ten post znajdziecie bez problemu. Był to mój pierwszy track, który zrobiłem nie wiedząc absolutnie nic o muzyce :wstyd:. Dziś jestem kilka poziomów wyżej :D. Dalej to co robię nie jest jakoś wybitne, nawet dobre, ale myślę, że znajdą się osoby, którym się może spodobać; ewentualnie dać mi radę jak poprawić swój "muzyczny skill'
Tu macie Linki:
Sc: https://soundcloud.com/user-764702552
Bs: https://www.beatstars.com/random_radioactive_monster/feed
Dziękuje za poświęcony czas  :D

Strony: [1]
Do góry