Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Sorfarius

Strony: [1] 2 3 ... 24
1
Cóż Ci zrobił ten biedny Bruce, że go zaszlachtowałeś :D

Czy koszty nauki kręgów magii są takie same, jak w podstawce?

Za każdą książkę płacisz 10pn..
1 krąg magi 2 tomy potem są 3 następnie chyba 4, więc żeby osiągnąć 4 krąg magi musimy wydać 140pn... Więc trzeba się mocno zastanowić nad tym 4 kręgiem magi i oszczędzać pn jak się tylko da. Potrzeba ich sporo.

2
Cytuj
1. Wręcza go nam Riordian za zadanie z przepisywaniem zwojów
2. Sprzedaje Tengral, Mag Ognia w Kościele w Mieście
3. Sprzedaje Laudus, Mag Ognia w Kaplicy w Mieście
4. Sprzedaje Miron po oddaniu starych monet

Na przyszłość:
https://docs.google.com/spreadsheets/u/0/d/1oh-2iMpMXG_optpVL1oAZ6_m8in2xMAGoLLhZQYHntU/htmlview?pru=AAABfjXX374*sVFtxbxgvqnFV2u9VuNe7A#

To jest to czego było mi trzeba dzięki! Chodź już na własną rękę znalazłem to czego szukałem. Pięść wichru jak zawsze ma kopa. Prawie na hita ognisty jaszczur w 2 akcie XD bronią nie chuja nic mu nie mogłem zrobić (najlepszy kostur 2 aktu)

Szkoda tylko że twórcy Kronik całkowicie położyli lage na postać mega całkowicie pozbawiając go szaty, mogła by być nawet obsrana. No bez jaj. Będę musiał paradować całą grę w zbroi pod woja.
Z drugiej strony ..Dobrze że jest zajebisty wybór kosturów. Ostatni wymaga aż 180 many i sprawia że możemy połączyć walkę i magię. Czyli defakto stworzyć wojownika magicznego, czyż to nie zajebiste w tej klasie postaci?


Mogli dać jakaś frakcje dla np osób które uczą się magi na własny sposób. Chodź wtedy to już by sekta była.

3
Gdzie zdobyć pierwszy tom drugiego kręgu magi? Mam 2 i 3 ;/. Może ktoś wie. Szukałem po mieście, się niema. Szukać w sumie mogę. Ale mapa jest na tyle duża że nie wiem gdzie zacząć.

W ogóle jakiś mag uczy czegoś takiego jak runy? Rozmawiałem z magiem ognia to paplał coś ze nauczy czegoś gdy będę godny, żadnej misji w tej kwestii niema. Myślałem by udać się do klasztoru magów wody. Chyba i tak zrobię. Chociaż nie dostałem questu z tym związanym.

Rozumiem że musieli robić coś takiego że niema gildii magicznej. Ale liczyłem kurwa że chociaż do magię wody dołączymy. Bez jaj, niby za mało czasu. Gdzie przecież i tak bezi dostał się na próby ognia bez time skipu nawet po prostu zamiatając podłogę oraz zabijając przerośniętego wilka. Czyżbym wyczuwał tu po prostu że Bezi na starcie miał już łatwiej bo wszyscy wysocy rangą paladyni oraz magowie zostali poinformowani że zbliża się wybraniec, więc mu poszli na rękę i nie musi 5 lat siedzieć w klasztorze ani robić pielgrzymek.

No bez jaj.



4
Szkoda tylko że dziennik uważa inaczej i karze mi szukać alternatywy. Nie żebym się tym specjalnie przejmował.

Zauważyłem kilka głupich błędów w tej modyfikaci
1.Strażnicy nas zabiją jeśli przyłapią na kradzieży.
2 Postacie dystansowe nie potrafią zmienić broni, więc są bezsilni w starciu wzwarciu.
3.  Uśpiony golem nie potrafi się ułożyć jeśli w niego bijemy. Można uznać to za ułatwienie.
4. Postacie nie oskarżają o kradzież gdy kradniemy plony, bądź wchodzimy do obcych domów. Możemy nawet skorzystać z ich łóżka. Lipa spodziewałem się realizmu.

modyfikacji. Kucharstwa i liczby dań w menu  w tej grze to od zajebu, huj i więcej tego. Dodatkowo można sobie HP jedzeniem podbić.

Doszedłem do miasta. To chyba już będzie dla maga z górki... Muszę runę wykombinować 1 kręgu magi. W przeciwnym wypadku wyucze się 1h do mistrza i ogarnę jakiś kostur lepszy.

5
Może ktoś się orientuje komu mogę sprzedać jeszcze przyprawy, bo tej kucharce w ratuszu podałem za wysoką cenę.. mam rozumieć że zadanie zwalone?

6
W sensie te dwie klasy. Nie jestem zwolennikiem hybryd, bo nieda się osiągnąć mistrzostwa danej dziedziny walki w hybrydzie. Akurat jednak w kronikach może by to zadziałało. Mod nie jest specjalnie trudny. Tym bardziej jak ktoś w returninga grał.. mag to moja ulubiona klasa postaci, lecz jak piszesz drewniana maga i mała różnorodność specjalizacji jak np chodź by tworzenie własnej magi. W Gothic zawsze magia była zbyt OP. Walka wręcz dawała lepszy fun. Chodź nie powiem takie czary jak stary grom(przeskakuje na 3 cele i zadaje DMG) priokineza czy uderzenie wiatru, to naprawdę fajne zaklęcia.

7
Ogrywam już moda z 5h wszystko spoko. Na razie nie zauważyłem u siebie większych błędów. Zdecydowałem się grać magiem. Według mnie to oryginalne podejście że niema gildii magicznej i musimy zdobywać magię na własny sposób. Co prawda boli ograniczenie do 4 kręgu magi. Tym bardziej się boje, że oprócz czarów z podstawki, nie będzie żadnych nowych.  Chyba jednak byłoby lepiej grać łucznikiem. Ale to chyba innym razem jeśli mod okaże się dość dobry. Mag#Lotrzyk forever, nie interesuję mnie ciężkozbrojny woj pod siłę, chodź niewątpliwie wyglądają zawsze zajebiście w najlepszych ciężkich zbrojach i 2h. Zdecydowanie śmieszny jest fakt, że nie tracimy żadnej mobilności podczas walki ciężką zbroją, lub ewentualnej zadyszki zbyt długiego wymachiwania 30kg klingą.

8
Returning / [NB] Pytania odnośnie zadań i rozgrywki
« dnia: 2021-07-20, 10:49 »
Jak wrażenia w tym NB? jest to dużo lepsze lub są jakieś kluczowe zmiany? Zakładam że defensywa wojowników wzrosła a co za tym idzie można pozwolić sobie na trochę luzu. Magowie bez zmian?

9
Returning / [NB] Pytania odnośnie zadań i rozgrywki
« dnia: 2021-04-24, 14:36 »
200 siły to było ok w NK po zabiciu kruka xD

10
Returning / [NB] Pytania odnośnie zadań i rozgrywki
« dnia: 2021-04-24, 09:35 »
Co niby nie wychodzi? Gram normalnie, ustawienia gothic bez modyfikacji. Mam eksperta w kuszy i 1h plus staty, które podałem. Ludzie to jest tylko Gothic a nie Soulsy.

Wybić z kuszy smoczych zębaczy to nawet małpa potrafi. Powinieneś się zdecydować czy używasz kuszy albo 1h na początku a nie iść w dwa, to nie jest NK. Takie czynności przyczyniają się potem do problemów w dalszym etapie gry i płakania nad krukiem że ma cie na 2-3 strzały i nie możesz go zabić. Wolę nie wiedzieć co potem będzie z tą twoją postacią w GD,Dolinie Cieni, SŚ.. Dobrze że wziąłeś Gothic bez Modyfikacji. Obyś nie miał ustawione max hp i dmg mobów i bossów, bo wtedy nie ma opcji byś dał radę, no chyba że w 300-400h... ewentualnie się kodem na atrybuty wspomóc w ostateczności.
Ogólnie powodzenia w Koszmarze Kruka i Zaginionym Bracie, o ile tam dojdziesz w ogóle skoro Kruk z podstawki ci problemy sprawia.   

11
Returning / [NB] Pytania odnośnie zadań i rozgrywki
« dnia: 2021-04-23, 21:20 »
Cytuj
Jeśli z takim życiem ty chcesz iść do gd to możesz sobie darować te wyprawę, zrobisz jeden krok w gd i jesteś martwy.

Nie takie rzeczy się robiło XD Są gracze którzy potrzebują 10k hp i tacy którym 1k wystarczy. NB daję możliwość podbicia hp pn ale. To nadal o wiele trudniejsza gra od NK i nie którzy przeciwnicy mogą zrobić problemy. Moim zdaniem kolega po prostu nie opanował do perfekcji unikania i blokowania ciosów ( nie tylko Kruka), przy jednoczesnym wyprowadzeniu ciosów. Taka taktyka pozwala pokonać o wiele silniejszego przeciwnika.

12
Returning / [NB] Pytania odnośnie zadań i rozgrywki
« dnia: 2021-04-22, 21:24 »
Bo jesteś wojem to co ty chcesz od mentora niby dostać? idzie się do Tiranaksa czy jak mu tam  i on pozwoli nam zostać asgardem ale później  opcja stoczenia walki z asgardem pojawi się w 5 rozdziale i to w sumie tyle

No właśnie w tym problem XD Że ten Tiranaksa ma jedną opcję dialogową i to tyle, w 4R jak i 5R i nawet nie chcę mnie uczyć czy doprowadzić do pojedynku. Dziennik utknął na tym że Dagoth ma zostać moim mentorem. Chyba że dlatego że wybrałem ścieżkę mroku rozmawiając z Dagothem? Nwm.. dostałem zręczność pamiętam i coś tam jeszcze. Ale chyba wybór żywiołu nie ma wpływu na to czy mogę zostać Asgardem? Coś albo sknociłem, albo bug. Jeśli nie zostane Asgardem to trudno.. najwyżej ich potem zabiję w 7R.. mściciel zemsty się odwdzięczy za tą zniewagę.


13
Returning / [NB] Pytania odnośnie zadań i rozgrywki
« dnia: 2021-04-22, 19:55 »
@Werewolf Dałem, w przeciwnym wypadku nawet nie miałbym teleportacji do opiekunów. Po teleportacji gadałem z liderem i ostatni wpis miałem że mam się spotkać z Dagothem i odtąd będzie moim mentorem... Opcja Koniec i brak jakichkolwiek pomysłów. Gram na starym AB. Może Bug nwm. Mam w sumie dość, ale chciałbym to dokończyć, ale przez to trochę brak chęci... w końcu po to grałem by przyodziać zbroję Asgarda, najlepsze duale i jazda z orkami, a tu takie coś.

14
Returning / [NB] Pytania odnośnie zadań i rozgrywki
« dnia: 2021-04-22, 10:14 »
Nie pamiętam dokładnie ale chyba musisz iść do następnego aktu.

R5 juz mam. Chyba ze w 6R dopiero, ale to późno. 7R nie zamierzam grać, więc na dworze Irdorath sie skończy. Walka na farmie Onara z 5fps to nie będzie raczej żadna przyjemność xD No nic, porobię misje i może samo się jakoś odblokuje, muszę jeszcze Śniącego pokonać(czy raczej bardziej jego miniaturową podróbkę z niczego)

15
Returning / [NB] Pytania odnośnie zadań i rozgrywki
« dnia: 2021-04-21, 23:14 »
Ktoś wie jak to z tymi Opiekunami? Mam 5R wybiłem wszystkie smoki i nadal nie mam żadnej misji i nie mogę zostać Asgardem. A według solucji piszę że jak ubije smoki to można nim zostać Bug? Rozmawiałem ze mistrzem drogi ciemności i jedyna opcja dialogowa to koniec. Coś może pominąłem? Ten gość z przed jaskini powinien teraz szkolić, ale nie ma zamiaru.

16
Ktoś wie jak to z tymi Opiekunami? Mam 5R wybiłem wszystkie smoki i nadal nie mam żadnej misji i nie mogę zostać Asgardem. A według solucji piszę że jak ubije smoki to można nim zostać Bug? Rozmawiałem ze mistrzem drogi ciemności i jedyna opcja dialogowa to koniec.

17
Returning / [NB] Pytania odnośnie zadań i rozgrywki
« dnia: 2021-04-20, 20:21 »
3hp to ma być bonus w NB? :p Ja już sam nie wiem o co chodzi, ale jeśli mamy debatować o 10-20 hp czy tam ile ubicie kilkunastu nieumarłych orków w ponad połowie gry, to chyba lepiej się trochę nad tym zastanowić XD W NB jak już wspomniano obowiązuję inne zasady i takie bonusy już nie znaczą tyle co w AB.

18
Returning / [NB] Pytania odnośnie zadań i rozgrywki
« dnia: 2021-04-20, 17:32 »
Cytuj
Tylko o mechanike, że gra traktuje tych demonicznych orków jako zwykłych orków albo szkielety i przyznaje bonus od zabicia iluś tam.

To już nie zależy ode mnie, tak sobie twórca moda postanowił i nic z tym nie zrobisz. Nieumarli orkowie są nieumarłymi, czyli jak szkielety itp, a nie orkami, więc zaliczanie ich do orków jest błędem. Bonus od zabiciu iluś tam i tak dostaniesz, więc w czym problem? Bonus nie jest liczony jak od zwykłych orków, to nie jest zwykły ork..

19
Returning / [NB] Pytania odnośnie zadań i rozgrywki
« dnia: 2021-04-20, 16:25 »
@Subuki Czyli pewnie ze żywotnością problem? Z hp nie zrobisz za dużo, musisz ubijać co dasz radę i szukać potek na hp, robić kompoty i wina z serc demonów, będzie ich trochę i wystarczają ledwo na przejście gry. Jeśli grasz pod 2h lub duale to będziesz miał spore problemy z nie którymi bossami. Potki + uniki oraz wykorzystywanie wad AI pozwoli ci jakoś przetrwać. Większość przeciwników będziesz musiał zabijać pojedynczo lub w max 2-3 grupach. Dość niewygodnie mi się grało, to dodałem sobie hp kodem. Około 10k wystarczyło mi już w 4R na komfortową rozgrywkę bez spiny, ale jednocześnie nie tak łatwo by było nudno. Po prostu idealnie mieć 10k hp w 4R i wątpię byś tego dokonał na Koszmarze. Zwróć uwagę ile moby mają hp a ile ty masz, dojdziesz może do pewnych wniosków. No chyba że grasz magiem lub łucznikiem to mogę tylko powiedzieć że dasz sobie radę w każdych warunkach i tu niskie hp nie boli.

20
Returning / [NB] Pytania odnośnie zadań i rozgrywki
« dnia: 2021-04-20, 13:00 »
Cytuj
nieumarly demoniczny ork

Nazwa trochę przesadzona jak cała ta modyfikacja.. Można ich uznać za odmianę nieumarłych. Nie pamiętam już jak powstali nieumarli orkowie, ale chyba za sprawą klątwy śniącego no i po prostu już jako opętani orkowie nie mogli opuścić tego świata. Czyli niczym więcej nie różnią się od zombiaków i szkieletów, są też podobnie wkurwiający.

Strony: [1] 2 3 ... 24
Do góry