Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - koooonek

Strony: [1] 2
1
Archiwum / Edycja Rozszerzona +
« dnia: 2023-01-16, 12:33 »
Mimo, że jest to submod do Edycji Rozszerzonej, nie wymaga jej wgrywania w pierwszej kolejności tylko jest to już "całość" ? Według instrukcji w paczce powinien się jeszcze znajdować folder _Work a takowego nie ma. Poza tym nie jest wspomniane, co należy zrobić z plikiem ER_Anims.mod ale zakładam, że tak samo jak reszta musi być przeniesiony do folderu Gothic/Data/ModVDF. Czy pomimo braku folderu _Work modyfikacja będzie działać prawidłowo ?

2
Ukończone modyfikacje / [G1] Dolina Zombie v2.2 EWOLUCJA
« dnia: 2021-08-25, 11:46 »
Mod będzie ponownie dostępny do pobrania na dniach kiedy skończę pracę nad nową dużą aktualizacją, kwestia kilku dni

3
Weź spróbuj przeinstalować grę, nie powinno być takiej sytuacji. Miałem różne akcje z tymi modami, ale wynikały z błędnej kolejności instalacji. To trzeba powoli na spokojnie, krok po kroku. Nigdy natomiast nie było takiego czegoś, żeby dialogi z podstawki też zniknęły.

4
Gość 8 maja zarejestrował konto, to czego Wy oczekujecie xD. Przyszedł zrobić gównoburzę i nic więcej.

5
Archiwum / [G2NK] Odyseja 2.0 PL
« dnia: 2021-03-18, 23:30 »
Wczoraj

6
Zapowiedzi modyfikacji / [G2NK] Revisioned
« dnia: 2020-12-16, 21:35 »
Coś wiadomo o postępie prac ? Czy są już na ukończeniu czy też raczej nastawić się na 2021 r. :D ?

7
Zapowiedzi modyfikacji / [G2NK] Revisioned
« dnia: 2020-11-25, 08:27 »
Cytuj
Cechy modyfikacji:
- zwiększenie terenu do grania. Khorinis zostało wymienione na te z L’Hiviera z własnymi poprawkami w świecie m.in. usunięciem zbędnego nadmiaru drzew znacznie obciążających silnik. Górnicza Dolina została powiększona o tereny Wasteland Moda, przy czym dodatkowo światy (Cmentarzysko Orków, Wolna Kopalnia czy zawalona Świątynia Śniącego) zostały przyłączone do OldWorlda. Ponadto Opuszczona Kopalnia w modzie stanowić będzie faktyczny ZEN do przebycia, by dostać się do Górniczej Doliny i odwrotnie. Jarkendar zostanie wykorzystany z modyfikacji Varus Biker Edition.

8
Archiwum / [G2NK] Velen DE
« dnia: 2020-10-31, 17:04 »
Coś się dzieje w kwestii tego spolszczenia ? A są może jakieś informacje nt. wersji 2.0 ?

9
Zagadka Orków / G2NK - Zagadka Orków
« dnia: 2020-10-18, 00:31 »
Dalibyście radę zaktualizować screeny w pierwszym poście ? Wiele z nich wygasło.

10
W opisie pod tym filmem masz link i instrukcję instalacji mnóstwa dodatków do Gothica 3, m.in. tych wyżej wymienionych ;) . Tylko uprzedzam, że kiedyś się tym bawiłem i coś nie chciało działać więc trzeba będzie w tym trochę dłużej posiedzieć. Ale, jak widać na filmie, da się.

https://www.youtube.com/watch?v=3kfGiP3HRMk

11
Polecam oficjalny profil Sequela na fb, tam jest wszystko.

12
Ukończone modyfikacje / [G1] Dolina Zombie v2.1
« dnia: 2019-12-17, 14:24 »
@Wolfram_Hard A masz wgrane DX11? W tym modzie ustawienia jasności z menu Gothica są nieaktywne, takie opcje możesz zmienić tylko w menu DX11 (F11 -> Brightness albo Contrast).

A jeśli masz wgranego DirectX-a to najlepiej go wywal, skoro podobno i tak może powodować błędy.

13
Ukończone modyfikacje / [G1] Potępieni
« dnia: 2019-11-23, 17:28 »
Świetna modyfikacja, chociaż dzieje się w dobrze znanej Kolonii to jednak wprowadza spory powiew świeżości i dodatkowo dzięki nowym teksturom wygląda genialnie.

Mam jednak problem z zadaniem:
Spoiler
Dotarłem do górskiej fortecy, obgadałem wszystkich po drodze (łącznie z Lesterem), a mimo to dalej nie mogę zagadać do Baal Tyona. Zaczynam od opcji "Zagadaj" a dalej mam tylko "Jeszcze tu wrócę". Dziennik zadań podpowiada, żeby kierować się do Lestera ale on już nie ma żadnych innych podpowiedzi no i nie wiem co zrobić w tej sytuacji. Nie wiem czy to ma jakieś znaczenie, ale przy pierwszej próbie rozmowy odpowiedziałem, że znam problemy ich grupy (zamiast wybrać, że nic o nich nie wiem czy coś takiego). Czy w ten sposób mogłem sobie zamknąć drogę dalej ? I jak można by to ewentualnie cofnąć do momentu zanim pojawiłem się w fortecy (od razu mówię, że nie mam starszego sejwa, ale może jakimiś kodami ?).

14
Pancerze zakładasz najeżdżając kursorem myszy i naciskając Enter. Działa, sprawdziłem teraz ;).

15
Dark Saga PL / Dark Saga PL
« dnia: 2019-05-11, 08:23 »
Użyć wyszukiwarki Google ? Już pomijam, że ten temat jest ciągle poruszany setki razy na każdym forum.

16
Archiwum / [G2NK] Legend of Ahssûn DE
« dnia: 2019-04-24, 13:41 »
Posiadasz dodatek Noc Kruka ? Nie instalowałeś przypadkiem DirectX 11 mod-a ? Nie jest on kompatybilny z tego co zauważyłem.

17
Archiwum / [G2NK] Legend of Ahssûn DE
« dnia: 2019-04-21, 13:00 »
Co do tych przedmiotów nie do podniesienia to normalne, w wielu modyfikacjach takie coś występuje. Nie dam głowy, ale zakładam, że taki zabieg jest stosowany po to, aby czymś zapełnić świat ale jednocześnie nie pozwolić na zbyt częste "zbieractwo" (a więc też zbyt łatwe wzbogacenie się).

18
Archiwum / [G2NK] Legend of Ahssûn DE
« dnia: 2019-04-18, 18:38 »
Jak to jak ? Jest podany link w pierwszym poście. Pobierasz paczkę, w której masz instalator. Włączasz go i instalujesz ... prostszej instalacji już nie ma.

Btw. istnieje już nowsza wersja 1.0.1 angielskiego translate-a (na dole pierwszego posta) - Link

19
Archiwum / [G2NK] Ucieczka
« dnia: 2019-04-07, 14:10 »
Z fb "Gothic 2 Ucieczka":

20
Mroczne Tajemnice / [G1] Submod do Mrocznych Tajemnic
« dnia: 2019-03-31, 22:39 »
Tutaj jest nowy link znaleziony gdzieś na YT - https://drive.google.com/uc?id=0B2TO_WD5y9xlVktnSGMycG9aVHM&export=download

Strony: [1] 2
Do góry