1
Skrypty / Ikarus (Pakiet skryptów)
« dnia: 2016-05-27, 22:56 »Swoją drogą na ch**a takie coś w Gothicu ?
Miałem plan by dodać wybór nazwy postaci ale... jednak tego nie dodam. Nie będę robił Skyrima z Gothica
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Swoją drogą na ch**a takie coś w Gothicu ?
if(hero.exp >= hero.exp_next) //Jeśli liczba naszego expa równa się liczbie expa wymaganej do następengo poziomu to...
{
hero.level = hero.level + 1;
hero.exp_next = hero.exp_next + ((hero.level + 1) * 500);
hero.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = hero.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] + HP_PER_LEVEL;
hero.attribute[ATR_HITPOINTS] = hero.attribute[ATR_HITPOINTS] + HP_PER_LEVEL;
hero.lp = hero.lp + LP_PER_LEVEL;
PrintScreen(PRINT_LevelUp,-1,YPOS_LevelUp,FONT_Screen,2);
Snd_Play("LevelUp");
};
if(hero.exp >= hero.exp_next)
Jeśli liczba naszego expa równa się liczbie expa wymaganej do następengo poziomu to...hero.level = hero.level + 1;
Nasz level zwiększa się o 1.hero.exp_next = hero.exp_next + ((hero.level + 1) * 500);
Liczba doświadczenia jakie musimy zdobyć do następnego poziomu zwiększa się.hero.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = hero.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] + HP_PER_LEVEL;
Nasza maksymalna liczba punktów życia wzrasta o tyle co wynosi zmienna HP_PER_LEVEL(domyślnie 12). hero.attribute[ATR_HITPOINTS] = hero.attribute[ATR_HITPOINTS] + HP_PER_LEVEL;
Nasza maksymalna liczba punktów życia wzrasta o tyle co wynosi zmienna HP_PER_LEVEL(domyślnie 12). Można zmienić na hero.lp = hero.lp + LP_PER_LEVEL;
Nasza liczba punktów nauki wzrasta o tyle co wynosi zmienna LP_PER_LEVEL(domyślnie 10).PrintScreen(PRINT_LevelUp,-1,YPOS_LevelUp,FONT_Screen,2);
Na naszym ekranie pojawi się napis ustawiony w zmiennej PRINT_LevelUp czyli Kolejny Poziom!Snd_Play("LevelUp");
Odtwarzany jest dźwięk "LevelUp"hero.exp_next = hero.exp_next + ((hero.level + 1) * 500);
hero.exp_next = hero.exp_next + ((hero.level + 1) * 500);
Dajemy to:NextMaxExp = hero.exp_next + ((hero.level + 1) * 500);
Ale to nie wszystko ponieważ hero.exp_next się nie zmieni i co każde zdobycie expa będzie nowy level .NextMaxExp = NextMaxExp - hero.exp_next;
Czyli w naszej zmiennej będzie zapisane ile trzeba zdobyć doświadczenia na nowy poziom.hero.exp = hero.exp - hero.exp_next;
Gotowe. Teraz wystarczy zrobić by hero.exp_next równało się naszej zmiennej czyli w moim przypadku:hero.exp_next = NextMaxExp;
hero.level = hero.level + 1;
hero.exp_next = hero.exp_next + ((hero.level + 1) * 500);
var int NextMaxExp;
hero.level = hero.level + 1;
NextMaxExp = hero.exp_next + ((hero.level + 1) * 500);
NextMaxExp = NextMaxExp - hero.exp_next;
hero.exp = hero.exp - hero.exp_next;
hero.exp_next = NextMaxExp;
xd prawy górny. Pisze jak krowie na rowie xd
PrintScreen(PRINT_LevelUp,-1,YPOS_LevelUp,FONT_Screen,2);