Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Szmyk

Strony: [1] 2 3 4
1
Skrypty / conditionFunc dla vobów w świecie
« dnia: 2017-10-02, 12:00 »

2
Nie zagłębiałem się w to specjalnie, ale najprawdopodobniej jest to 36 bitów:
- w trzech grupach po 12 bitów
- w macierzy 3x3, być może kąty Eulera

Być może jest to zrobione według specyfikacji VRML: http://test.bitmanagement.de/en/support/developer-area/references/vrml97-specification/field-and-event-reference#SFRotation i to by tu chyba najbardziej pasowało.

3
Skrypty / Gothic VDFS pakowanie całych folderów.
« dnia: 2017-08-18, 01:33 »
Dodaj wildcarty do ścieżki, na przykład  _Work\Data\Textures\_compiled\*

4
Dyskusje i problemy / Mod jako pełnoprawna gra?
« dnia: 2017-08-08, 13:27 »
Polecam poczytanie licencji do Gothic Mod Development Kit.

5
Czas Zapłaty / Błędy w ostatecznej wersji moda
« dnia: 2017-07-31, 21:34 »
Menu jest zrobione w DirectX Music Producer, ponieważ nie było wtedy zbytnio możliwości podmiany systemu muzyki w menu. Co do syntezatorów, chyba musiałbyś się skontaktować bodajże z Dreamerionem. Kontakt ma zapewne dużo osób, ale nawet, jak poszukasz w Google to znajdziesz jego email.

6
Pytania i problemy / Pytanie dotyczące muzyki
« dnia: 2017-05-21, 15:03 »
Ale Ty potrzebujesz sf2 do Kontakta, sonara, czy coś? Musiałbyś sobie sam w DAW na samplerze wstawić wszystko. Muzyka w G1 i G2 jest oparta w większości na pojedynczych samplach, jest parę akordów gitarowych, to wszystko.

7
Pytania i problemy / Pytanie dotyczące muzyki
« dnia: 2017-05-21, 14:16 »
Sample możesz sobie wyciągnąć dzięki DirectX Music Producer: http://themodders.org/index.php?topic=19187.0

8
Programowanie / [Python] Bieżący status bash
« dnia: 2017-04-17, 02:21 »
Czyli chcesz mieć po prostu output polecania/procesu? Może coś w tym stylu?

import subprocess
process = subprocess.Popen(['cp', '"dir/* dir"'], stdout=subprocess.PIPE)
stdout = process.communicate()[0]
print 'STDOUT:{}'.format(stdout)

9
HTML i CSS / Pobieranie linków z playlisty
« dnia: 2017-04-13, 00:50 »
A nie lepiej sobie pobrać kod HTML (embed), który się wygeneruje na stronie YT, jak będziesz chciał udostępnić swoją playlistę? Jak chcesz sobie wypisać wszystkie filmy odsyłam do YouTube API.

10
Skrypty / Ikarus (Pakiet skryptów)
« dnia: 2017-04-10, 19:08 »
W skryptach Czasu Zapłaty, chyba w AI_Dream.d, było wykorzystane tylko wywoływanie funkcji z silnika, żadnej zabawy z triggerami change world.

11
Skrypty / Ikarus (Pakiet skryptów)
« dnia: 2017-04-09, 21:45 »
Ogólnie ostatnimi skryptami, które się parsują są pliki kamery (CAMERA.DAT). Dopiero po tym pokazuje się świat i hero. Może Ci chodzi o zrobienie niezależnego menu, takiego że uruchamiasz grę z parametrem "nomenu" i sobie dopiero w grze wszystko ustawiasz?

12
HTML i CSS / Html5 dobre wzorce
« dnia: 2017-04-06, 19:09 »
Znalazłem ciekawy obrazek, który prezentuje kod z wyjaśnieniami. Oczywiście nie jest to wszystko, ale na pewno "coś" przedstawia.
Spoiler

Jeśli interesują Cię także arkusze stylów, czy JS, albo PHP, to tutaj sprawa jest bardziej zawiła - CSS to dziesiątki znaczników i selektorów, wiele styli, tak samo JS i PHP to kompletne języki, które mają swoje standardy, czy frameworki (np. node.js). Możesz poszukać jakiś repozytoriów na GH, np. https://github.com/bendc/frontend-guidelines

13
C, C++ / [C++]Nauka obiektowości
« dnia: 2017-04-05, 19:11 »
To tzw. operator warunkowy. Składnia jest taka:

warunek ? wyrażenie1 : wyrażenie2
Sprawdzana jest wartość (logiczna!) wyrażenia warunek i zwracana jest wartość wyrażenie1, jeśli warunek jest prawdziwy lub wyrażenie2, gdy jest warunek jest fałszywy.

W twoim przypadku, jeśli metoda GetTarget() zwróci prawdę, do zmiennej DoIt zostanie podstawione to, co zwróci metoda GetState(). Nie wiadomo tylko, co zostanie podstawione w przypadku fałszu.

Niby jest to krótsze niż zwykły if, ale bardzo rzadko tego używam - chyba dlatego, że dużo łatwiej przeoczyć to podczas czytania kodu.

14
Ja kiedyś korzystałem z ograniczania klatek Bandicamem - działało wyśmienicie.

15
Normalnie - zmień ich rozszerzenie ("Zmień nazwę"). Te ostatnie trzy litery to rozszerzenie, jakbyś nie widział :D )

16
Skrypty / Continuous Integration/Delivery
« dnia: 2017-03-01, 22:09 »
Próbowaliśmy do Dziejów Khorinis z Shipable i Codeshipem. Napisałem program, chciałem wykorzystać normalnego Gothica uruchamianego parametrem 'zconvertall' i 'zreparse', ale wywalało błąd z DirectX. Myślę, że byłoby to możliwe, jeśli chciałbyś tylko parsować skrypty - akurat my chcemy mieć pełny "build system".

17
Szczerze to możesz sobie uruchomić grę (Gothic.exe) z parametrem "game:<nazwa_pliku_ini_moda>".

18
Skrypty / Zablokowanie zakładania przedmiotów
« dnia: 2017-01-11, 21:52 »
Możesz spróbować ustawiać wymagania na, jak to Mark określił, niemożliwe w momencie, kiedy najechałeś na przedmiot w ekwipunku (tę funkcję wykorzystuje QuickSlots z LeGo).

19
Dyskusje i problemy / GameDev- temat ogólny
« dnia: 2016-11-25, 17:23 »
Sosa wszyscy znają tylko i wyłącznie z McPixela...
Ze swojej strony mogę polecić podcast Tomka Gopa: https://www.facebook.com/PrzegraniTwitch
Można posłuchać chociażby dla przyjemności :)

20
Skrypty / Ikarus (Pakiet skryptów)
« dnia: 2016-11-18, 12:06 »
Nie, te dwie linijki, które wysłałem to prosta pętla tylko. Musisz sobie stworzyć jakiś warunek w if, który będzie określał czy pętla ma działać dalej, czy przejść do dalszej części kodu.

Post połączony: 2016-11-18, 12:16
Jak potrzebujesz więcej informacji, albo przykładów to zajrzyj do Ikarus_Doc.d

Strony: [1] 2 3 4
Do góry