Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - frN

Strony: [1] 2 3
1
Skrypty / modyfikacja cen zakupu/sprzedaży u handlarzy
« dnia: 2024-05-10, 15:31 »
Najlepsza opcja to zrobić to w formie pluginu pod Uniona

Np. coś takiego:
https://www.youtube.com/watch?v=lZFEhqCchOU

3
Nawet jeśli to już część pieczęci przepadła, a także zwój z którego można się nauczyć ulepszania ekwipunku.
Zmienna w sejwie extendedmod na 1, możesz sobie sprawdzić.

4
Wygląda na to, że MDS ci nie zintegrował poprawnie modów.

5
3D a Gothic / Kerrax na Linuxie
« dnia: 2023-10-16, 11:10 »
No musisz pobrać z dev brancha, tak jak ci wysłałem.

6
3D a Gothic / Kerrax na Linuxie
« dnia: 2023-10-15, 22:02 »
Próbowałeś na nowym blenderze z najnowszą wersją wtyczki?
https://gitlab.com/Patrix9999/krximpexp/-/tree/dev

W razie czego wbij na discorda GMC i tam poproś o pomoc, bo tam cały czas rozwijają wtyczkę:
https://discord.gg/mCpS5b5SUY

8
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Gladiator
« dnia: 2023-03-11, 13:51 »
Pewnie dlatego, że Spine to syf

9
Ukończone modyfikacje / [G3] eCDynamicEntity Locator
« dnia: 2023-02-19, 14:06 »
[0.73]
Poprawione sprawdzanie martwych NPC
Dodano w configu opcję zmiany wielkości ikonek

10
Skrypty / Problem z dialogami z podopcjami
« dnia: 2023-02-18, 10:11 »
Możesz dodać zmienne, np.
var int Walter_WantsFood
var int PlayerKnowsAboutCavalornOrSomethingIDK

W DIA_Walter_CWGiveOre_YES
Walter_WantsFood = LOG_RUNNING
W DIA_Walter_CWGiveOre_NO
PlayerKnowsAboutCavalornOrSomethingIDK = true
No i oczywiście w DIA_Walter_CW_GiveFood_Condition zmienić w warunku z tego KnowsInfo na
Walter_WantsFood == LOG_RUNNING
DIA_Walter_CW_GiveFood_Info
Walter_WantsFood = LOG_SUCCESS
PlayerKnowsAboutCavalornOrSomethingIDK = true

I wtedy w dialogu u Cavalorna dajesz warunek
if (PlayerKnowsAboutCavalornOrSomethingIDK)Tak dla pewności żeby było wiadomo, że gracz wybrał jedną z dwóch opcji.


Nie zajmuję się moddingiem gothica, ale myślę, że powinno być ok.

11
Skrypty / Problem z dialogami z podopcjami
« dnia: 2023-02-17, 17:28 »
Jestem prawie pewien, że do Npc_KnowsInfo można użyc tylko instancji C_INFO, a DIA_Walter_CWGiveOre_YES nie jest instacja tego typu i przez to wywala błąd.

12
Ukończone modyfikacje / [G3] eCDynamicEntity Locator
« dnia: 2023-02-17, 12:34 »
Nikogo to nie obchodzi ale kolejny update wleciał :v

13
Ukończone modyfikacje / [G3] eCDynamicEntity Locator
« dnia: 2023-02-15, 23:17 »
Drobny update

14
Pytania i problemy / Nowe pancerze w Kronikach Myrtany
« dnia: 2023-02-07, 13:27 »
1. Spine to syf.
2. Jeżeli masz na myśli dodanie zupełnie nowego przedmiotu w skryptach to zParserExtender.

15
Ukończone modyfikacje / [G3] eCDynamicEntity Locator
« dnia: 2023-02-03, 11:37 »
eCDynamicEntity Locator


Coś jak Vob Locator, tyle że do Gothica 3.

Instalacja:
Wypakować wszystko z zipa do głównego katalogu Gothic 3.

Config:
Do zmiany w Gothic 3/Ini/eCDELocator.ini
Y - wł/wył pluginu
[ - zmniejszenie zasięgu, minimalny to 1000
] - zwiększenie zasięgu, maksymalny zależny od ustawienia Entity.ROI z ge3.ini (zasięg przetwarzania jednostek dynamicznych przez silnik gry, nie polecam dawać więcej niż 5000)

Changelog
[0.77]
Added separate settings for perm plants and potions

[0.76]
Fixed icon for amulets

[0.75]
Fixed check for items that couldn't be picked up

[0.74]
Added icon for Turtles
Changed icon for Meatbugs
Changed icon for plants
Added icon for perm potions

[0.73]
Fixed some logic for checking dead enemies that could be looted
Added setting for icon size to config file

[0.72]
Fixed calculations for on screen positions

[0.71]
Added more info to config file

[0.70]
New icons and settings
New method of drawing icons

[0.69.5]
Fixed not reading color setting for perm plants from config

[0.69.4]
Added reading hotkey for color inversion from config file (it was hardcoded for "U" key before and I forgot about it xD)
Added separate setting for showing munition
Added separate color setting for permanent plants

[0.69.3]
Removed some random stuff I forgot to remove

[0.69.2]
Added config for icon colors
Added icon color inversion on hotkey
Removed "Materials.CHANGE_ME" pack and added loose file with font instead (no need for manual name changes on user side)
Separated settings for showing potions, plants and other alchemy items

[0.69.1]
Fixed random crashes

[0.69]
Initial public release


16
Ukończone modyfikacje / [G2NK] zShowPickpockets
« dnia: 2022-12-14, 21:43 »
No ale zUtilities z tego co pamiętam to pokazuje tylko jak masz sfokusowanego npca, a to pokazuje wszystkich dookoła. Robiłem to głównie dla siebie, a udostępniam tylko dlatego, że może akurat ktoś będzie coś takiego potrzebował. Jak nikt nie potrzebuje to whatever, krzywda się nikomu nie stanie jak będzie to sobie istniało. :D

17
Ukończone modyfikacje / [G2NK] zShowPickpockets
« dnia: 2022-12-12, 22:27 »
Plugin pokazuje NPC w pobliżu, których można okraść.
Testowane w czystym G2NK i w Kronikach Myrtany



DOWNLOAD

18
Ukończone modyfikacje / [Kroniki Myrtany] zFoods_TCoM
« dnia: 2022-12-08, 00:15 »
Prosty plugin do sprawdzenia jakie jedzenie oddaliśmy już Jil w Silbach / jakie już zjedliśmy dla bonusu HP


Klawiszologia:
KEY_P - Włączenie menu
Strzałki / strafe left/right - Zmiana strony

Wymagania:
Union

DOWNLOAD

19
Paczka zaktualizowana, od teraz działa multiplatformowo (testowane na G1, G2 i Lhiverze), a także dodana możliwość otwierania przy użyciu many. No i można teraz go trochę bardziej skonfigurować w gothic.ini

Link i opis w głównym poście zmienione.

Wejdz se na Dc Majesa tam masz pluginy bez blokad, sporządzona lista przez Delpha, moja osobę oraz pomocne osoby z Sefaris Teamu które użyczył mi wersji pluginów bez blokad.

Istniejący już HackChest  raz ze jest multi to przed wszystkim wspiera również magie/manę czego twój nie robi i nie zawiera żadnych elementów losowych takim zabiegom zawsze  mówi się nie. Pomijam ze jest on bardziej możliwy do skonfigurowania

Tak jak wspominałem psia robota jak się znasz na tym to staraj się zrobić coś czego nie ma lub lepsza wersje czegoś co już jest ale nie gorsza, bo to wtedy nie ma sensu
No tak, ale pamiętaj, że robię to między innymi po to, żeby móc się czegoś nauczyć, zobaczyć jak coś działa itp. No i główny atut mojego pluginu jest taki, że dostępne jest źródło, więc w każdej chwili można coś zmienić. :v
Poza tym sprawdziłem co tam jest dostępne na discordzie Majesa i widzę, że to ten sam plugin co z dc Kajmy, tylko wersja sprzed dodania blokera. I tamten plugin też nie jest idealny.  :D

Poza tym jak już zacząłem, to chciałem to skończyć.  :D

Jak przedtem jestem otwarty na wszelkie uwagi, propozycje itd.

Post połączony: 2022-10-27, 17:46
Dobra bo pokpiłem sprawę z animacjami wcześniej i dopiero teraz zauważyłem błąd, wrzuciłem nowy update. :trollface:

20
To w sumie animację dla dwuręcznej już podmieniłem i dodałem upadek na ziemię przy nieudanym otwarciu drzwi kopniakiem. Jeszcze spróbuję ogarnąć żeby działał plugin multiplatformowo. Wrzucę paczkę pewnie jutro.

Strony: [1] 2 3
Do góry