Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Misiex

Strony: [1] 2 3 ... 7
1
1. Czy w modzie są bronie jednoręczne pod zręczność w kolejnych rozdziałach (na początku sztylety)? mogę spokojnie przechodzić moda wyłącznie pod zręke?
2. jak korzystać z szybkiej podróży?

2
każdej broni białej, nie dotyczy to łuków

3
Czy wie ktoś dlaczego nie mogę założyć broni pod zręczność pomimo tego że mam wymaganą ilość zręczności? Broń po prostu pojawia się jako "1" w ekwipunku i nagle się odznacza. Nie dotyczy to broni pod siłę

4
Ucieczka / Pytania odnośnie zadań i rozwoju postaci
« dnia: 2022-07-09, 10:54 »
Czy tylko ja w tym modzie mam takie problemy ze skakaniem do połowy miejsc nie mogę doskoczyc takie jak skały za wieżą xardasa czy skały przy starej kopalni.

5
Witajcie, czy jest ktoś kto podzieli się savem z końca 3/ początku 4 rozdziału gra pod zręczność, dysk wyleciał mi w komos i wszystkie savey utraciłem, nie chcę zaczynać od nowa a chętnie skończyłbym modyfikacje

6
Czy brama z cmentarzyska orków ma pozostać zamknięta bo jest jakieś inne wyjście? czy jest to bug jak pisze kolega wyżej? czy jednak można ja otworzyć?

7
Co zrobić z lesterem podczas misji z insygniami w klasztorze? biegam z nim po całej lokacji i nic, wszystko wybiłem już wcześniej, insygnium zdobyte, a lester dalej za mną biega.

8
Ucieczka / Pytania i problemy techniczne
« dnia: 2019-07-23, 22:48 »
ehh mnie to się grać odechciewa od tych bugów, miałem praktycznie większość na które zwracana jest uwaga: przykłady brak ciała brutusa, nie było bandytów, nie mogłem skór sprzedawać - na szczęście twórcom udało się to naprawić. teraz jednak mam chyba takiego buga którego już nie odkręcę otóż po walce na zamku rozmawiam z kerolothem on zleca mi aby udać się do obozu orków oraz myśliwych w obozie myśliwych eraka nie ma w twierdzy też nie, myśliwi którzy atakowali zamek stoją w miejscu, udar nie ma żadnego dialogu. Próbowałem reinstalować grę wczytywać poprzednie save uruchamiać ja na spinie lub normalnie nic to jednak nie daje, czasami po rozmowie z kerolothem nawet nie ma mogę się poruszać bo postać jest dalej tak jakby w trybie rozmowy. Nie mam kompletnie pojęcia co z tym zrobić, ma ktoś jakiś pomysł?

9
Ucieczka / Pytania odnośnie zadań i rozwoju postaci
« dnia: 2019-07-13, 14:08 »
Gdzie znajdę klucz do drzwi do jaskini aby zdobyć drugą część artefaktu, mowa o jaskini obok fortecy, gdzie był kamienny smok?  W jaskini nie pojawił się żaden mag. Tą część artefaktu obok chaty cavalorna już zdobyłem.

10
Ucieczka / Pytania odnośnie zadań i rozwoju postaci
« dnia: 2019-07-09, 21:12 »
Jeśli go przyprowadzisz do obozu w 2 rozdziale dostaniesz z nim związane zadanie.

11
Ucieczka / Pytania odnośnie zadań i rozwoju postaci
« dnia: 2019-07-09, 21:05 »
Nie niestety klucza przy nich nie było. Mogę oczywiście przyzwać ich kodem, ale zastanawiam się czy czegoś nie pominąłem.

12
Ucieczka / Pytania odnośnie zadań i rozwoju postaci
« dnia: 2019-07-09, 20:37 »
Co zrobić w zadaniu nieznani? poszedłem do kopalni tam nie było nikogo, więc zgodnie z tym co przeczytałem wcześniej w tym wątku udałem się do jaskini pod grobem hosh paka tam był dwa ciała zebrałem z nich wszystko i powiedziałem o tym Gestahowi, co dalej?

13
Returning 2.0 / Pytania odnośnie zadań i rozgrywki
« dnia: 2018-11-02, 12:20 »
Jeśli rozmawiałeś już z Kreolem, krypta powinna się otworzyć, gdy podejdziesz. Amulet był przed wejściem.

Czy coś jeszcze przed albo po rozmowie z kreaolem należy zrobić, aby krata się otworzyła?, pomijam wcześniejszą rozmowę z pryrokarem.

14
Returning 2.0 / Pytania odnośnie zadań i rozgrywki
« dnia: 2018-11-02, 11:38 »
Podpowie mi ktoś jak dostać się do krypty w której był amulet angara, aktualnie szukam chromaninów i z tego co wiem 1 ma być właśnie w tej krypcie jednak nie mogę się do niej dostać. Z tego co pamiętam amulet udało mi się zdobyć wcześniej jednak nie mogę sobie przypomnieć jak udało mi się tam wejść proszę o pomoc.

15
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Przebudzenie
« dnia: 2017-10-24, 22:56 »
Kojarzę kostur z przeznaczenia teraz jednak go nie mam musiałem coś pominąć podczas wykonywania jakiego zadania można go dostać lub gdzie go znaleźć?

16
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Przebudzenie
« dnia: 2017-10-24, 20:40 »
Co powinienem zrobić aby porozmawiać z przywódcą jaszczuroludzi, miałem z nim tylko jeden dialog o tym że nie rozumiem jego mowy. Chce uzyskać od niego jajo smoka

17
Ukończone modyfikacje / [Zagadka Orków] Prolog
« dnia: 2017-09-03, 18:58 »
Przeszedłem moda parę słów ode mnie. Na początku chce pogratulować i podziękować za stworzenie modyfikacji ,każdy ukazujący się mod już na starcie za to że jest ma u mnie duży plus. Chcę jednak zwrócić twórcom uwagę na kilka kwestii . Zgadzam się z tym co powiedział Simen jego uwagi w dużej mierze odnoszą się do spójności zadań co wymaga w niektórych miejscach poprawy, przykład pojawiające się nagle po rozmowie przedmioty jak przywołana już esencja magii lub posążek.  Bardzo zdziwiła mnie mikstura siły w ścierwojadzie co zaburzyło realizm świata, sadzę że można to rozwiązać w inny sposób np. poukrywać tego typu przedmioty w jaskiniach lub chociażby w ziemi oznaczając je "x" znanym z gothica albo innym symbolem. Szkoda że nie zdecydowaliście się na wykorzystanie punktów nauki, dziwi to że dowódca nie jest w stanie niczego nauczyć swojego podwładnego, to też jest dobra alternatywa dla bądź co bądź nierealistycznego ukrywania przedmiotów jak już wspomniana przeze mnie mikstura w ścierwojadzie. Warto też pozamykać dostęp do niektórych miejsc, tak aby można było do nich wejść wraz z postępem fabuły, co poprawi spójność dla przykładu do biblioteki da się wejść wcześniej,  przez co nie spotkamy tam orka, który zgodnie z treścią zadania powinien tam być od samego początku, niewątpliwie zaburza to logikę świata.
Ogólnie w moda gra się przyjemnie, dubbing jest dobrej jakości, trochę poprawek i wszystko będzie elegancko. 
Czekam na pełną wersję i życzę powodzenia!

ps. Czy tylko ja miałem tak że bohater po osiągnięciu mistrza, trzymał broń jak nowicjusz?

18
Archiwum / G2NK: Lobos Mod
« dnia: 2017-04-06, 18:31 »
Wygląda naprawdę interesująco, fajnie że chcesz stworzyć coś nowego od podstaw duże uznanie za to. Będę śledził postępy. Powodzenia!

19
Wystarczy tylko zmodyfikować delikatnie sam pomysł w gothicu 1 mamy pełzacza wojownika i pełzacza świątynnego (w światyni śniącego) nie różnią się niczym dlaczego nie skorzystać z tego i nie przerobić świątynnych na silniejsze, inaczej wyglądające. Płytki wtedy można pozyskać z nich.

20
Zagadka Orków / G2NK - Zagadka Orków
« dnia: 2016-10-17, 17:48 »
Może zamiast pokazywać cięty język pomożesz chłopakom w korekcie, z pewnością podzielą się plikami.

Strony: [1] 2 3 ... 7
Do góry