Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Toworish

Strony: [1] 2 3 ... 84
1
Skrypty / Problem z Dialogami!!
« dnia: Dzisiaj o 03:47 »
równika :D

błędów dawaj screeny i z nimi dawaj skrypty

2
Inne gry / Model krasnoluda z wieśka 1/2
« dnia: Dzisiaj o 03:36 »
Na przykład Zoltana, no i ew tego dzieciaka co był opętany :D albo jakiegoś innego randomowego.

wgl wrzucanie takich modeli do gothica i udostępnianie ich w paczce jest niezgodne z prawem?

3
Skrypty / Problem z Dialogami!!
« dnia: Wczoraj o 14:50 »
Nie ty pierwszy i nie ostatni.

Masz porównaj teraz linijka po linijce:
https://pastebin.com/Z1M8sMAp

Powinno działać, aczkolwiek nie sprawdzałem w gothicu.

bo w jednym piszesz tak a w drugim tak, heh spójrz na ten pastebin.

pomyśl i powiedz czy rozumiesz dlaczego dana funkcja nazywa się tak jak się nazywa a nie inaczej.

Edit: zjebałem lekko. to: FUNC VOID DIA__Wiechu_EXIT_Info()  dałem dwa razy __ a ma byc raz. popraw se

4
Skrypty / Problem z Dialogami!!
« dnia: Wczoraj o 14:26 »
Wywołujesz coś czego niema, musisz zrobic funkcję DIA_WIECHU_EXIT_INFO()

:D jak masz takie problemy, to usuń wszystko w chuj i spróbuj od nowa.

Zaufaj mi, być może nawet wtedy zrozumiesz lepiej to co robisz :D

Właściwie to ją usunąłeś, bo w pierwszym dialogu który dałeś na forum jest ta funkcja

Popatrz:
instance SLD_Wiechu_EXIT (C_INFO)
{
 npc = SLD_888_Wiechu;
 nr =999;
 condition = DIA_SLD_888_Wiechu_EXIT_Condition; //WYWOŁUJESZ FUNKCJĘ
 information = DIA_SLD_888_Wiechu_EXIT_Info; //WYWOŁUJESZ FUNKCJĘ
 permanent = TRUE
 description = DIALOG_ENDE;
};

FUNC INT DIA_Wiechu_EXIT_Condition()//PIERWSZA KTÓRĄ WYWOŁUJESZ
{
 return TRUE;
};
 FUNC VOID DIA_SLD_888_Wiechu_EXIT_Info()//DRUGA...TEJ AKTUALNIE BRAKUJE :(
{
 AI_StopProcessInfos (self);
};

Edit: Tak BTW używaj notepad++ wygodniej i łatwiej ci będzie działać w skryptach

5
Skrypty / Problem z Dialogami!!
« dnia: Wczoraj o 13:07 »
w 10 linijce brakuje ;
instance SLD_Wiechu_EXIT (C_INFO)
{
 npc = SLD_888_Wiechu;
 nr =999;
 condition = DIA_SLD_888_Wiechu_EXIT_Condition;
 information = DIA_SLD_888_Wiechu_EXIT_Info;
 permanent = TRUE ---------------TUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!
 description = DIALOG_ENDE;
};


6
Inne gry / Model krasnoluda z wieśka 1/2
« dnia: 2017-06-27, 11:57 »
Siema, albo nieudolnie korzystam z google, albo zwyczajnie niema tam modeli z wieśka.

Mógłbym sam kupić gierkę i ją rozpakować, ale właściwie chodzi mi o jeden lub dwa modele postaci krasnoluda wraz z teksturami, może ktoś ma rozpakowane zasoby gry na swoim pc i jest w stanie podesłać jakiegoś zip'a?

Edit: Jeśli zły dział to sory, a chyba nawet własnie zły :F

7
MDS i animacje / Blender problem z kośćmi
« dnia: 2017-06-24, 14:46 »
zaznacz ta kość i na każdej klatce podnieś ją na osi Y o tyle samo.

Nie wiem czy są inne sposoby, mało sie bawię w 3d

8
Materiały / [SZUKAM] Tekstura szaty a'la Gandalf
« dnia: 2017-06-24, 14:40 »
Fajny props  :hmmm:
Masz ode mnie i się ciesz.

Teraz będziesz szanowany na forum.

9
:D nie znam lapka w jednym wystarczy wyjąć klawiere, a w innych trzeba rozebrać laptopa na części pierwsze, dobre to dla ciebie nauczysz się czegoś :D odkręć wszystkie śrubki i uwolnij obudowy z zatrzasków, na matrycę i tak już nie musisz uważać tak więc każdy sobie poradzi :D

10
Skrypty / Zakończenie misji bez dialogu
« dnia: 2017-06-18, 15:53 »
Boguś, Zucklov też o tym wspomniał po czym watek się zmienił na naukę podstaw :)

11
Z tego co wiem to chciał spowolnić hero i przyspieszyć mobki żeby utrudnić sobie rozgrywkę :D

12
Zdaje się że bug z filmiku może robić to samo co slowmot :D dziwne że masz accesy, z 2.6fix powinno ci działać ładnie, ew system pack może też jest potrzebny.

Edit, haha daj spokój myślę że nikt nie chce od ciebie kasy, bynajmniej nie ja hehe :)

13
nie wiem jak się biega w returningu, ale bieganie pod klawiszem możesz sobie zrobić dzięki ikarusowi, są na forum przykłady bindowania, aplikujesz hero mds'a takiego jak mikstura szybkości :)

ew ten temat :D http://themodders.org/index.php?topic=28320.0

14
Skrypty / Zakończenie misji bez dialogu
« dnia: 2017-06-10, 05:17 »
Jak to nie rozumiesz?

otwieramy funkcję lub if'a

func void ()
{

};

tak samo:
if(jakiś warunek)
{
 to:
};

tak samo nie robimy if'a poza funkcją.


Zapomniałeś o średnikach.

15
Skrypty / Zakończenie misji bez dialogu
« dnia: 2017-06-09, 23:04 »
No a co w tej linii otwieasz? bo nie widzę tam funcji, aniifa ani nic.

16
Skrypty / Zakończenie misji bez dialogu
« dnia: 2017-06-09, 22:04 »
jest takie fajne coś jak zspy on wkarze ci dokładniej że linia 15 w jakim pliku ew wskarz która to 15 linijka twojego skryptu, takie rzeczy ułatwiają pomocnym tu ludzią w szybkim rozwiązaniu problemu.

EDIT: Btw co otwiera drugi "{" i co zamyka jeden z "}" ?

17
Skrypty / Zakończenie misji bez dialogu
« dnia: 2017-06-09, 21:57 »
Jaki? Nie każ analizować skryptu. Pokazuj błędy.

18
No ale jak wtedy za pomocą konsoli by mu się pojawialy na wp jeśli miałby wczytany świat w którym niema wp? chyba że coś kręci i wcale nie pojawiają mu się na wp gdy je przywoła.

19
Skrypty / Zakończenie misji bez dialogu
« dnia: 2017-06-09, 18:08 »
tak z pamięci to zdaje się że warunek: jeśli npc o danym instance nie żyje to zakońc misję i dodaj hero odpowiednie doświadczenie etc.

tylko musiałbyś to odświerzać jakimś ticktockiem czy FF a może nawet w funkcji zadawanych obrażeń.

20
Ona ma się pojawić w starym obozie?

Strony: [1] 2 3 ... 84
Do góry