Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - YetoKnight

Strony: [1] 2 3 ... 7
1
Teczki grafików / Jedairusz - gameartowa teczka
« dnia: 2017-11-07, 21:39 »
Fajnie Ci te handjobowe teksturki wychodzą, plastycznie, ciśnij w to dalej bo jest naprawdę spoko.

2
Muzyka / YetoKnight
« dnia: 2017-01-11, 23:33 »
Ogólnie całość nagrywałem dość długo, zawsze sprawdzałem strojenie, ale możliwe, że przez zuużycie strun trochę zjechało. W sensie tak jakby menzura była niewyregulowana, chociaż na nowym komplecie strun wszystko było w porządku jak sprawdzałem 0-12-24 próg i flażolety, jak nagrałem w końcu finalne solówki to struny już mogły mieć z 3-4 tygodnie, nie pamiętam dokładnie. Możliwe że tak jest, jak katowałem to prawie co dzień to byłem już pewnie przyzwyczajony, że powoli ucieka i mi to umknęło :) Ale chyba nie jakoś drastycznie.

3
Muzyka / YetoKnight
« dnia: 2017-01-11, 17:24 »
Dawno (w sumie jak zwykle xD) nic nie było, ale dziś coś mam. I tym razem nie jest to cover :) Jest to moja autorska interpretacja znanego kawałka "Iris" zespołu Goo Goo Dolls. Kiedyś przy śniadaniu, radio przypomniało mi o tym utworze i to, że go lubię. Pomyślałem, że świetnie nadaję się do przerobienia go na instrumental, co też uczyniłem.

https://www.youtube.com/watch?v=-v4dRQGx4a8

4
Zaznacz cały model w edit mode, panel t w widoku 3d, zakładka Shading/UVs i tam masz Normals: Recalculate i Flip Direction - zwykle wystarczy to pierwsze.
A jakbyś chciał się bawić w pojedyncze poligony to zaznaczasz face i flip normals.
W panelu pod n masz zakładkę Display i tam można włączyć widoczność kierunków normali czy wcześniej rzeczone Backface Culling.

5
Masz flipnięte normale, a Blender i Max Ci tego nie wyświetlają (znaczy wyświetlają, po prostu shading jest inny) bo masz odznaczone Backface Culling.

6
Pytania i problemy / Animowanie postaci.
« dnia: 2016-11-30, 14:12 »
Ano zapomniałem o wewnętrznych addonach. Ale sam z własnej woli na pewno bym nie wybrał tego softu. Tyle, że mnie nie jara animacja.
Softimage nie jest już chyba rozwijany, więc przyszłościowo chyba nie bardzo. Jeszcze jest Cinema 4D, to był mój pierwszy program 3D i pamiętam że był on bardzo przyjazny, niestety nie jest popularny.

7
Pytania i problemy / Animowanie postaci.
« dnia: 2016-11-29, 12:06 »
Do animacji Mayka podobno spoko, ale to jest dziwny soft. Już się tyle nasłuchałem o bugach w nim, przecież nawet nie można przez fbx czy opcje z maxa "send to maya" zaimportować prawidłowo SG, bo w razie modyfikacji modelu w Mayce wszystko się posypie. Trzeba odtwarzać SG w Mayce. Prawdę mówiąc nie wiem czemu ten soft jest taki popularny, chyba że faktycznie jest taki przyjazny do animowania, natomiast jest pełen dziwnych błędów.

8
Teczki grafików / Teczka - YetoKnight
« dnia: 2016-10-28, 13:30 »
Z TM poza mną jeszcze Buła i trochę WWZ oraz Jed, chyba tyle.
Na outsourcie wygląda to na pewno trochę inaczej niż stacjonarnie nad rodzimym projektem w studiu, natomiast ja zajmuję się głównie:
- szacowaniem kosztów poszczególnych modeli (oglądam foty/cady i wyceniam ile mniej więcej zajmie to godzin)
- excel z różnymi wyliczeniami (tu raczej więcej nie powiem)
- edukowanie/wdrażanie nowych osób - przychodzą ludzie z różnym skillem, czasami przekażę tylko założenia, coś podpowiem i po pierwszej maszynie zwykle już rozumieją o co chodzi (za wyjątkiem specyficznych sytuacji, np. kiedy używać alfy), a czasami trzeba niestety w każdym etapie coś wyjaśniać, robić feedbacki i tłumaczyć techniczne aspekty 
- obsługa systemu do zarządzania (taski, wiki itp.)
- ogłoszenia (jeśli np. nastąpią jakieś zmiany w założeniach), chociaż z tym bywa różnie
- ogólną dyskusją z ludźmi, orientowaniem się jak im idzie itp.

Przy czym ja zajmuję się tylko maszynami na PC. Kiedyś ogarniałem jeszcze mobilne, ale teraz robi to inny kumpel.

9
Teczki grafików / Teczka - YetoKnight
« dnia: 2016-10-28, 01:19 »
Tak jak pisałem jakiś czas temu, nad FS17 również pracowałem, choć do podstawki zrobiłem trochę mniej maszyn niż do FS15. Trochę dlatego że robiłem na bieżąco do DLC, ale też zostałem leadem zlecenia w naszej outsource-owej firmie, więc musiałem zajmować się również ogólną organizacją i nowymi osobami.










Jak ktoś chce pooglądać ujęcia z marmoseta, zobaczyć HP czy siatki LP to zapraszam standardowo już na artstation: https://www.artstation.com/artwork/LxqJl

10
Teczki grafików / Teczka - YetoKnight
« dnia: 2016-10-15, 01:00 »
Z cadów, za wyjątkiem traktora Zetor Crystal 12045 oraz FSI ST65T - te dwa były robione z fotek.
Dzięki ;)

11
Teczki grafików / Teczka - YetoKnight
« dnia: 2016-10-14, 17:49 »
Zostałem rolnikiem.
A tak poważniej od ponad 2 lat wykonuje modele do Farming Simulatora (nie żadnych podróbek, tylko do FS by Giants Software) i pokaże Wam kilka maszyn które są w FS15. Nad FS17 również pracowałem (i pracuje nad kolejnymi DLC) który będzie miał premier 25 października, polecam ;)
Kilka screenów, reszta standardowo na artstation.







Więcej tutaj: https://www.artstation.com/artwork/ZxBLm

12
Muzyka / YetoKnight
« dnia: 2016-09-04, 17:42 »
Tym razem padło na Buckethead-a. To chyba mój najszybciej zrobiony cover od usłyszenia utworu pierwszy raz, do wrzucenia coveru ne yt - chyba niecałe dwa tygodnie.

https://www.youtube.com/watch?v=CY-KP-y53iI

13
Teczki grafików / Teczka - YetoKnight
« dnia: 2016-09-01, 23:54 »
Zebrałem się i wyrenderowałem następny model (czekał praktycznie skończony):
Zagęszczarka, 14,7k tris, 2k Textures.
Po więcej ujęć zapraszam na artstation (klikając w obrazek).


14
Teczki grafików / Teczka - YetoKnight
« dnia: 2016-08-29, 11:02 »
Domyślam się, ale za jakiś czas to będzie pewnie standard branży. Zresztą już w ogłoszeniach często można spotkać, że znajomość zarówno SP jak i SD jako dodatkowa zaleta.

15
Teczki grafików / Teczka - YetoKnight
« dnia: 2016-08-28, 22:08 »
Dzięki.
Dopiero zacząłem dłubać w Painterze, możliwe że z czasem wezmę się również za Substance Designera.
Za parę dni (a może tygodni, zważywszy na moje tempo aktualizacji teczki :P ) powinienem wrzucić kolejny model.

16
Teczki grafików / Teczka - YetoKnight
« dnia: 2016-08-28, 12:11 »
Miałem tu wrzucać moje postępy, ale przez komercyjne projekty średnio miałem ochotę siedzieć jeszcze i dłubać po godzinach, tym bardziej że były jeszcze inne zajęcia. Wreszcie jednak skończyłem coś do teczki - Substance Painter zmotywował mnie do tego. Ale do rzeczy.
Model i wypalone mapy miałem jakoś w okolicach 2015 roku i muszę przyznać, że dziś zrobiłbym ten model trochę inaczej, na pewno lepiej, choć tutaj przede wszystkim chciałem przetestować SP, więc po prostu wziąłem co było i dokończyłem.
Ruger Mini Scope - 7,1k tris, 2k Textures
Po więcej ujęć zapraszam na artstation (kilkając w obrazek).


17
Muzyka / Mikrofon pojemnościowy BM-700
« dnia: 2016-05-31, 22:06 »
Nie wiem czy masz jeszcze jakieś wymagania, poza tym, żeby było zasilanie phantomowe konieczne do działania mikrofonu, natomiast w tych pieniądzach:
- Presonus Audiobox
- Focusrite Scarlett Solo
- M-audio Track II

Cenowo nie radze już schodzić niżej. Generalnie są bardzo zbliżone do siebie z tego co mi wiadomo. Wszystkie znajdziesz spokojnie na allegro.

18
Muzyka / Mikrofon pojemnościowy BM-700
« dnia: 2016-05-31, 10:47 »
To zależy ile masz kasy. Interfejs na pewno musi posiadać zasilanie phantomowe bo masz mikrofon pojemnościowy. Budżet?

19
Muzyka / YetoKnight
« dnia: 2016-05-12, 17:11 »
Kolejna solówka Dreamów:

https://www.youtube.com/watch?v=6uxi56i1g4E

20
Teczki grafików / Lotnik - teczka
« dnia: 2016-05-08, 16:34 »
Hp miało za ostre bevele i się wypaliło jak się wypaliło. W zależności od przeznaczenia modelu i texelu robi się miękkość beveli. Teksturka wygląda jakbyś wziął losowy obrazek z cg texa i wrzucił na całość, nie rób po prostu "wyklejanek". Pierwsze definiuj czyste materiały, potem baw się w detaliki na texie.
Łap tutaj mega tutorial Pirata na temat broni do fps: http://piratportfolio.com/fpp_pl/

Pracuj dalej :)

Strony: [1] 2 3 ... 7
Do góry